Songül : hadi kalkalim
Diyerek ayağa kalktılar.ve bahçe kapısı kilitleyip koltuğa oturdular.
Güney : songül bana bi çocuk daha vermekten mi korkuyorsun?
Songül : o yüzden değil ama çok erken ondan korkuyorum güney.
Güney : ne yani ben iki bebeğe bakamaz mıyım?
Songül : ya hayır öyle değil tamam her şey yaptığımızda hamile kalmıycam ama ya kalırsam guney arda mesela günde dört beş kere acıkıyor ikincisi bana ağır gelir güney sadece biraz zaman olmaz mı! Korkularım gitsin en azından hem dur daha arda 1 aylık bile değil ne bu hız.
Güney :ya songül ben senden 10 çocuğum olsun bakarım ya ! Sen tamam de hemen yapmaya hazırım.
Songül : o zaman tamam değil oldu mu ?
Güney :peki.
Diyerek ayağa kalktı.
Songül : darılmadın dimi?
Güney : yoo..
Diyerek yukarıya çıktı. Kendi kendine düşünüyordu. 'Acaba songül benden sıkıldı mı kesin benim başka bebeğe bakamayacagimi düşünüyor ya da beni sevmiyor..başkası olsa acaba ikinci çocuk ister miydi?Songül beni aldatıyor mu yoksa..ulan sacma sapan düşünme onun bi çocuğu var ne aldatması,peki benimle neden birlikte olmak istemiyor.' Kafası çok karışıktı. Songül yanına geldiğinde
Songül : iyi misin?
Güney sadece kafasını sallamıştı.o sırada çalan kapı ile ikisi de aşağıya indi.
Songül : buyrun !
Burak: ben karşı villaya taşındım da sizden küçük bir yardım isteyebilir miyim?
Songül : eee olur da adınız neydi acaba ?
Burak:burak
Dedi gülümseyerek
Songül :bende songül
Diyerek elini uzattiginda güney elini uzatıp
Güney : bende güney tanistigima memnun oldum birader.
Burak:birader ?
Güney :sen artık bizim komşumuzsun..aramızda böyle konuşalım, ee ne yardım edilecek ?
Burak: aslında güney senin değil de songül hanıma daha çok ihtiyacım var,yani hemen yanlış anlamayın.
Songül : tamam anlamadık ta tam olarak konu ne ?
Burak:temizlik
Dedi gülerek.
Burak: iki gün önce temizlikcilere haber vermiştim ama benim kalacağım oda temizlenmemiş.zahmet olm-
Songül :tabi ki
Diyerek gülümsedi. Güney de
Güney :bende geleyim o zaman!
Songül arkasını dönüp
Songül :evde birşey unutmuyor musun bi saat sonra gelirim
Diyerek karşı eve geçti. Güney arkasından bakıp sinirli bir şekilde kapıyı kapattı. Içi de rahat etmiyordu daha beş dakika da tanıştığı insanla karısı aynı evde ne demek ya ! Diyerek telefonundan korumalardan birini aradı.
Erdem: evet abi !
Güney :ben gelene kadar bebeğe bak erdem.uyanirsa ara beni.
Erdem:tamam abi
Diyerek koltuga oturdu. Güney hemen karşı eve geçip burağa Songülün temizledigi odayı sorup çıktı.
Songül : güney..bebek nerde !
Güney : evde korumalardan biri var yanında merak etme.
Songül :tamam..zaten çok kirli değil yerleri silip toz alicam o kadar.
Güney :peki..bende burada bekleyeyim.
Songül : istersen git yani sıkıntı yok .
Güney :böyle iyi.
...
Songül :olmuş mu burak.
Burak:çok güzel olmuş,teşekkürler!
Songül :sen şimdi yeni tasindin bize yemeğe gelsene.
Burak:olur
Diyerek songullerin evine girdiler. Güney ise hala sinirli sinirli olanlara bakıyordu. Songül hemen yemek hazırlayıp masaya oturdular.
Burak:siz..siz evli misiniz ?
Güney :evet..yani noldu ki?
Burak: hiç birşey olmadı merak ettim.
Songül gülümseyerek cevap verdi
Songül :hatta bi bebegimiz var.
Burak:aa çok sevindim kız mı erkek mi ?
Songül :erkek.
Burak:kaç aylık?
Songül : 3 haftalık daha.
Burak:çok şeker benim de hiç kardeşim olmadı ya ne de sevgilim, annem le babam 17 yaşımdayken yurtdışına gittiler.bende hep tek yaşadım.
Güney : ee şimdi?
Burak: şimdi de öyle ama siz varsınız. Bu arada bebeği görebilir miyim?
Songül :uyuyor şu an ama ben bi bakıyım belki uyanmistir
Diyerek ayağa kalkıp odaya girdi.arda uyanmış hareket ediyordu ki kucağına alıp aşağıya indirdi.
Songül :iste arda.
Burak:alabilir miyim?
Songül :tabi ki
Diyerek bebeği yavaşça burağa verdi.
Burak:sen ne tatlı bi bebeksin ya .
Diyerek bebeği seviyordu.
...
Burak:verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim.
Songül :yoo..bizde eğlendik dimi oğlum!
Diyerek güldü.
Güney :görüşmek üzere!
Burak gülümseyerek evden çıktı. Songül kapıyı kapatıp odaya çıkmıştı. Bebeği yatağa yatırıp üstünü değiştirmişti. Sonra da kendi kıyafetlerini değiştirip yatağa yattı .
Songül :bugün benimle mi uyayacak mış benim oğlum!
...
Güney odaya girip
Güney : ben senin neden baska cocuk istemedigini anladım songül!
Songül : saçmalama güney sadece erken dedim.
Güney : sen bana başka çocuk vermek istemiyorsun!
...
Iyi geceler bu arada fragman harika ötesiydi. Eyser sahneleri olmadığı için üzüldüm biraz örneğin songün sahnesi az gösterdiğinde biz çok tepki verirken onlarda daha az gösterip bu kadar tepki vermeleri de normal..neyse kıskançlık başladı bakalım nereye kadar!
Oy ve yorum arkadaşlar bölümleri hızlı yayınlıyorum ama geçtiğimiz bölümleri oylayıp yorum yapmayı da unutmayın ♡♡♡