ΜΑΡΚΟΣ POV.
"Ξυπνα μωρο μου, θα χασεις το μαθημα", ικετεψε η Νινα και εγω.μουγκρισα δυσσαρεστημενα γυριζοντας της την πλατη. Εκεινη ομως, ανενδοτη, τραβηξε μακρια μου τα ζεστα σεντονια και ταυτοχρονα ανοιξε τις κουρτινες. Το κρυο εισχωρησε μεσα μου και ανοιξα διαπλατα τα ματια μου. Γυρισα και την κοιταξα με μισος και εκεινη καλυψε το στομα της για να κρυψει το γελιο της.
"Σου'χω φτιαξει πρωινο, πρεπει να φυγω. Εχω μαθημα λατιν", εξηγει καθως ξεντυνεται βιαστικα.
"Ποτε αρχισες μαθηματα λατιν;", ρωταω με απορια που δεν μου το ειχε πει.
"Εε..ηταν αποφαση στιγμης...λοιπον φιλακια", πεταει και φευγει απο το σπιτι χωρις να με φιλησει.
Ενταξει, αυτο ηταν περιεργο, αλλα δεν με πολυνοιαζει. Μετα απο την συναντηση μου με την Δαφνη στις σκαλες, ειναι σαν να ξανανιωθω το καψιμο στις φλεβες μου, οπως την.ημερα στην παραλια.
Θεε μου ηταν τοσο υγρη και το φιλι της εκρηκτικο. Συνδεθηκε αμεσως με την ψυχη μου, μου μετεδιδε απανωτα τοσα συναισθηματα και ενιωθα ολοκληρωμενος.
Δεν ξερω, ισως υπερβαλλω, την ηξερα ελαχιστα και η μονη μου θεωρια ειναι ο κεραυνοβολος ερωτας.
Δεν ειναι του στυλ μου να ερωτευομαι, να λεω ρομαντικες μπουρδες, ή εστω να νοιαζομαι, αλλα με εκεινη ειναι, ηταν, διαφορετικα.
Πρεπει να την κανω να με συγχωρεσει, πραγμα δυσκολο κρινοντας απο το απεχθες βλεμμα της στην οψη μου.
Σημερα επρεπε να πιω, να ξεχασω. Και η ξανθια κολλιτσιδα που με περιτρυγυριζει, αλλα τελευταια οχι και τοσο, δεν με αφηνει να την ξεχασω.
Ολο παμε στη Δαφνη για καφε και τι καλο κοριτσι.
Τελειωνοντας το πιο βαρετο μαθημα που εχω κανει ποτε, βγηκα για καφε με τον Ιακωβο. Ακομη περιμενει καποιες εξηγησεις για την συμπεριφορα μου τις τελευταιες μερες.
"Τι σε προβληματιζει φιλε μου;", ρωτησε μολις καθισαμε σε μια καφετερια στο κεντρο.
"Δεν ξερω αν πρεπει να σου πω, μου ειναι δυσκολο", ομολογω καθως αναβω ενα τσιγαρο. Εκεινος συνοφρυωνεται απορημενος και του χαριζω ενα στραβο χαμογελο.
"Μαρκο, με τρομαζεις ρε μαλακα. Εχει γινει κατι σοβαρο; Μιλα ρε γελοιε!", φωναζει ανυπομονα και χτυπαει αυθορμητα το χερι του στο τραπεζι και εγω γελαω με την κινηση σου.
YOU ARE READING
Πάθος ή Λάθος?(Ολοκληρωμενη)
Teen FictionΗ Δάφνη, απόφοιτη λυκείου, στη διάρκεια των διακοπών της γνωρίζει τον Μάρκο, έναν όμορφο νέο. Ο έρωτας, το πάθος αλλά και το μυστήριο κάνουν την εμφάνιση τους για πρώτη φορά στη ζωή της και μια έκπληξη την περιμένει στην Θεσσαλονίκη. Είναι ο Μάρκος...