Ειναι μεσανυχτα και καθομαι με τον αδερφο μου στο σαλονι, χαζευοντας ηλιθια σηριαλ. Ειμαστε και οι δυο σκεπτικοι με το σχεδιο που καταστρωσαμε εναντιον της Νινας. Ευτυχως που οι γονεις μου και ο μικρος μου αδερφος εφυγαν και εχουν ξεφυγει καθε κινδυνο.
"Το εχεις συνειδητοποιησει οτι δεχτηκαν ετσι;", ρωταει ξαφνικα ο αδερφος μου διωχνοντας βιαστικα τις σκεψεις μου.
"Το ξερω", ξεφυσω και τρεχω να χωθω στην προστατευτικη αγκαλια του. Πρεπει να βρω αφορμη να μιλησω στον Μαρκο χωρις να ανακατευτει η Νινα, αλλα γαμωτο πως θα το κανω;
"Εισαι προετοιμασμενος για αυτο που θα ακουσεις;", ρωταω τον αδερφο μου, ενω ειμαι ετοιμη να του ανακοινωσω την ιδεα μου.
"Ωχ", αναφωνει μονο και με κοιταει.
"Το ξερω αδερφουλη μου ειναι δυσκολο, λογω της Ηλιανας, αλλα για την υγεια της αδερφης σου", προσπαθω να προετοιμασω το εδαφος μα απο οτι φαινεται δεν πιανει. Με κοιταει με αυτο το δολοφονικο βλεμμα που με κοιτουσε οταν ημουν μικρη και τα εκανα πανω μου.
"Καλα καλα", ξεροκαταπινω " Ο μονος τροπος ειναι να της την πεσεις. Να την απομακρυνεις με τον δικο σου μοναδικο τροπο και να της αποσπασεις την προσοχη", λεω και ξεφυσαω ανακουφισμενη που δεν με εχει πνιξει ακομη. Καθεται σκεπτικος και υστερα απο μερικα λεπτα στρεφει το βλεμμα του πανω μου και νευει καταφατικα.
Εγω πεφτω πανω του και τον αγκαλιαζω με ολη μου τη δυναμη. Τον αγαπαω τοσο πολυ!
"Ενταξει τωρα πρεπει να παιξουμε σωστα το ρολο μας. Τι σκατα ηθοποιος θα γινεις;", με κοροίδευει και εγω τον σκουνταω απαλα στον ωμο και ξεσπαμε και οι δυο σε γελια.
Ομως το γελιο μου δεν ειναι αληθινο. Σκεφτομαι και ξανασκεφτομαι τον Μαρκο. Δεν εχει περασει στιγμη που να μην λησμονω το κορμι του, τα χειλη του. Το ανατριχιαστικο αρωμα του που τρυπουσε γλυκα τα ρουθουνια μου και μου γαληνευε την ψυχη.
Εχουμε περασει τοσα και ακομα μια φορα σταθηκε αδυναμος. Πιστεψε ο,τι του πλασαρε η Νινα και γυρισε σε αυτην. Μαλλον τωρα θα με βριζει απο μεσα του και θα με καταριεται ισως γιατι τον παρατησα ή οποιο αλλο παραμυθι του ειπε η τρελη.
Ομως εγω ο,τι παιχνιδι και αν παιζεται, κερδιζω με τον εναν ή με τον αλλο τροπο. Και αυτο ακριβως σκοπευω να κανω και τωρα. Μπορει να λυγισα μια στιγμη, που ημουν απροετοιμαστη και δεν ηξερα τον πραγματικο εαυτο της Νινας, αλλα τωρα ειμαι ετοιμη για ολα.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Πάθος ή Λάθος?(Ολοκληρωμενη)
Подростковая литератураΗ Δάφνη, απόφοιτη λυκείου, στη διάρκεια των διακοπών της γνωρίζει τον Μάρκο, έναν όμορφο νέο. Ο έρωτας, το πάθος αλλά και το μυστήριο κάνουν την εμφάνιση τους για πρώτη φορά στη ζωή της και μια έκπληξη την περιμένει στην Θεσσαλονίκη. Είναι ο Μάρκος...