Τα πηρες ολα;", ρωταει αγχωμενη η μητερα μου, ενω εγω προσπαθω να βρω το αγαπημενο μου μαυρο σορτς.
"Ναι μαμα. Φευγω, θα γυρισω αργα", την ενημερωνω και αφου το βρηκα, βγαινω απο το σπιτι και κατευθυνομαι στο αμαξι του Σταυρου.Η δυνατη μουσικη τρυπαει τα αυτια μου ευχαριστα και αμεσως η διαθεση μου φτιαχνει. Εχω ενα καλο προαισθημα για αποψε.
"Μπυρες εχουμε;" , ρωταω τον Σταυρο και εκεινος απανταει θετικα και με ενθουσιασμο.
Μετα απο λιγη ωρα φτανουμε στην παραλια και αφηνουμε τα πραγματα μας κατω.
Η Ναντια και η Κατερινα φωναζουν κυριολεκτικα απο χαρα,δεν ξερω γιατι.
<<Τρελες, τι να πεις>> σχολιαζει το υποσυνειδητο μου και γελαω απο μεσα μου.Τα αγορια περπατανε σε ολο το μηκος της παραλιας σε αναζητηση ξυλων για να αναψουμε φωτια, ενω η Ναντια και η Κατερινα προσπαθουν να στριψουν ενα "τσιγαριλικι" μεσα στο σκοταδι.
"Ακομα δεν βαρεθηκατε να παιρνετε ναρκωτικα;", ρωταω τα κοριτσια με φανερη ειρωνεια. Μου.φαινεται ανουσιο να καις εγκεφαλικα κυτταρα για τρεις ωρες χαλαρωσης.
"Σιγα τα ναρκωτικα", λεει γελωντας η Ναντια γλειφοντας το χαρτακι.
"Και μην μας την λες,αφου και εσυ εκανες", μου υπενθυμιζει η Κατερινα και μου ερχεται ναυτια απο την ασχημη αναμνηση.
Τα αγορια επεστρεψαν με ενα σωρο ξυλα και η φωτια ηταν ετοιμη σε λιγα λεπτα. Η Ναντια εβγαλε την μαυρη κιθαρα της και ξεκινησε να παιζει καλοκαιρινα τραγουδια ενω οι υπολοιποι τραγουδουσαμε.
Ειχα τρομερο αγχος και ημουν ανυπομονη. Ηθελα να ερθει ο Μαρκος, να τον δω, να αντικρυσω τα ματια του και να γελασω με τα προστυχα σχολια του.
Μου ειχε λειψει;
<<Παραλογιζεσαι>> ,επιπληττει το υποσυνειδητο.
Η μυρωδια της μαριχουανας και οι μπυρες εχουν δημιουργησει μια ευχαριστη ζαλη στο κεφαλι μου. Ακριβως σαν αυτη που ειχα στο beach party.
Μα ο Μαρκος πουθενα.
"Καταφωνη!", φωναζει ο Βασιλης και ολοι γυριζουμε να δουμε ποιος ερχεται.
Ο Σταθης και ο Μαρκος πλησιαζαν γρηγορα την παρεα μας και ενα πλατυ χαμογελο εμφανιστηκε στα χειλη μου. Επιτελους!
Εκεινος φορουσε ενα εντονο πρασινο μπλουζακι και το μαυρο μαγιω του, ενω ο Σταθης ενα αμανικο λευκο.
YOU ARE READING
Πάθος ή Λάθος?(Ολοκληρωμενη)
Teen FictionΗ Δάφνη, απόφοιτη λυκείου, στη διάρκεια των διακοπών της γνωρίζει τον Μάρκο, έναν όμορφο νέο. Ο έρωτας, το πάθος αλλά και το μυστήριο κάνουν την εμφάνιση τους για πρώτη φορά στη ζωή της και μια έκπληξη την περιμένει στην Θεσσαλονίκη. Είναι ο Μάρκος...