Κεφαλαιο 31

1.4K 136 3
                                    

"Δαφνη!", αναφωνει δηθεν χαρουμενα ο ορκισμενος μου πλεον εχθρος. Η Νινα χερι χερι με τον Μαρκο, βαδιζουν προς την εισοδο της πολυκατοικιας οπου βρισκομαστε εγω και ο Αχιλλεας.

"Γεια", ψελλιζει αμηχανα ο Μαρκος τριβοντας νευρικα το σβερκο του.

Δεν μπορω να πιστεψω πως οσο καιρο εγω βρισκομουν στο νοσοκομειο, χαροπαλευοντας, αυτος και αυτη ηταν μαζι! Νομιζα πως εκεινος εμενα ηθελε, πως ηταν ερωτευμενος μονο μαζι μου. Και τωρα τι;.Αυτοι οι δυο τα ξαναβρηκαν;

Ομως δεν μπορει. Κατι υποπτο.συμβαινει και βαζω στοιχημα οτι εβαλε και το χερακι της το ξανθο τσουλι.

"Τι κανεις Δαφνη μου; Δεν σε βλεπω καλα!", σχολιαζει με τον πιο ειρωνικο τροπο η Νινα και μου ρχεται να ορμηξω πανω της και να μην αφησω τιποτα ορθιο. Γαμωτο σου Μαρκο, ποσο αφελης;

"Ναι, Δαφνη, εισαι καλα;", ρωταει πιο συνειδητοποιημενος ο Μαρκος καθως με περιεργαζεται ανησυχος.

"Καλα ειμαι μην ανησυχειτε. Αντε τα λεμε τωρα", πεταω αποτομα και παιρνω τον αδερφο μου απο το χερι.

"Δαφνη τι συνεβη εκει κατω;", ρωταει με απορια ο αδερφος μου και εγω ξεσπω σε δακρυα και πεφτω αμεσως στη στοργικη αγκαλια του. Χρειαζομαι εναν συμμαχο τωρα, ειδαλλιως δεν νομιζω να τα καταφερω μονη μου.

"Μιλα ρε αδερφουλα τι εγινε", με πιεζει ο Αχιλλεας καθως χαϊδευει τα μαλλια μου.

"Αχιλλεα εχω μπλεξει.", ξεκιναω να εξιστορω τα γεγονοτα στον αδερφο μου απο την αρχη.

~~~~~~~~~~~~~

"Δαφνη, πρεπει να χωσουμε και τους μπατσους στο παιχνιδι", διαταζει ο αδερφος μου φανερα τρομοκρατημενος απο αυτα που του ειπα.

"Οχι αποκλειεται. Ειναι επικινδυνο δεν το καταλαβαινεις; Θα βαλει να μας σκοτωσει ολους!", αναφωνω φοβισμενη και εκεινος με.χωνει στην αγκαλια του παραδομενος. Φυσικα και δεν μπορουσε να διακινδυνεψει τις ζωες της οικογενειας μας.

"Τι θα κανουμε ομως;", ρωταει περιμενοντας να ακουσει το σχεδιο μου.

"Αρχικα, θα τους καλεσουμε δηθεν για δειπνο αποψε και εσυ θα φροντισεις να μεινεις μονος σου μαζι της, ετσι ωστε να εξηγησω στο Μαρκο τι συμβαινει. Αν ο Μαρκος δεν παρει το μερος της, τοτε ειναι ευκολη λεια. Αρκει να μην ειναι και η ιδια προετοιμασμενη", εξηγω στον αδερφο μου και εκεινος χαμογελα ευχαριστημενα. Του αρεσαν παντα οι περιπετειες και ειναι φανερα ενθουσιασμενος με το σχεδιο. Αλλα δεν με ξεγελα. Φοβαται πολυ για μας, για αυτο θα φροντισω να γινει αυτο οσο πιο διακριτικα γινεται για να μην διακινδυνευσω τιποτα.

Πάθος ή Λάθος?(Ολοκληρωμενη)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang