Tam uyuyacakken telefonumun baş ucumda titremesiyle gözlerimi açtım. Saat 3:15'ti ve bu saatte kim mesaj atmıştı? Bu saate kadar ne yaptığımı merak ediyorsunuzdur. Scream serisini baştan izledim. Bu seri efsane!
*Bilinmeyen Numaradan bir mesajınız var.*
Scream izledikten sonra içimi bir korku kaplamıştı. Her an kapıdan Çığlık girecek ve beni 18 yerimden bıçaklayıp camdan sarkıtacakmış gibi hissediyordum. Filmde sürekli "Telefonu açmayın," diye sayıklayan ben en büyük aptallığı edip mesajın üzerine tıklamıştım.
Bilinmeyen Numara: İyi uykular Destiny.
Görür görmez ellerim yazmamam gereken şeyi yazıp yollamıştı bile.
Destiny: Çığlık?
Ben dünyanın en mal varlığıydım. Katile adıyla seslenmiştim!
Bilinmeyen Numara: Ne?
Bilinmeyen Numara: Anladım. YİNE en sevdiğin film serisini bitirdin
Destiny: Bunu nereden biliyorsun?
Bilinmeyen Numara: En son çığlık izlediğinde okula çantanda bıçakla gelmiştin ve seni korkutan masum Bella'ya bıçak çekmiştin.
Bilinmeyen Numara: Yeterli mi?
Peki bunu nereden biliyordu? Ya da bu saatte uyuyacağımı?
Destiny: Beni öldürecek misin?
Yazdığımdan pişman olup toparlamaya çalıştım
Destiny: Şaka yapıyordum
Destiny: Demek bizim okuldasın. İsmini ver de kaydedeyim.
Bilinmeyen Numara: Bilinmeyen olarak kalmak daha eğlenceli ;D
Destiny: Bence değil ama. Hem bu saatte uyuduğumu nereden biliyorsun?
Bilinmeyen Numara: Neredeyse gece boyu çevrimiçiydin. Kapatınca anladım.
Destiny: Ne yani gece boyu beni mi izledin?
Destiny: Biliyor musun?
Destiny: Sen bir psikopatsın.
Bilinmeyen Numara: Hayır
Bilinmeyen Numara: Sadece aşığım
Ne yazmalıydım ki? Beni kimse sevmezdi.
Destiny: Sanırım yanlış kişiye yolladın yani ben bile kendimi sevmezken birinin sevmesi
Destiny: şqmsdğsnspnspdhsxçsicmsüxösdöc
Bilinmeyen Numara: Aklımda olan tek kişi senken nasıl yanlış kişiye yollayabilirim?
Bilinmeyen Numara: Sen benim küçük masum Destiny'msin.
Destiny: Bella'ya bıçak çeken kişiye mi söylüyorsun bunu? Şaksğwçdiülsğdçd
Telefonu kilitleyip sessize aldım ve baş ucuma koydum. Daha fazla konuşmak istemiyordum. Hem onun o güzel cümlelerine karşılık ne diyeceğimi bile bilmiyordum. Sadece takılıp kalıyordum ve komik olmayan, kutuplar kadar soğuk espriler yapıyordum. Belki de bizimkilerden biri bana oyun oynuyordur. Hem yarın okul vardı bu saate kadar durduğuma göre başımda elektro gitar bile çalsalar kalkmamın imkanı yoktu. Tabi Sara beni okula kadar sürüklemezse.
Bu arada Sara ev arkadaşım olur. Ne kadar zor olsa da annem ve babamdan ayrı eve çıkmak için izin alabilmiştim. Kirayı ödemek için haftasonları burgercide çalışıyorduk. Yani hayatımız ev, okul ve burgerci arasında maratonlaşmıştı.
《》《》《》《》
"Kaldır şu kıçını Des! Okula geç kalıyoruz," gözlerim birbirine yapışmış gibiydi. Bedenimin üzerinde ağır bir yük vardı. Kolumu dahi kaldıramıyordum. Çok geçmeden ayağımdan çekiştirilmeye başlamıştım bile. Çok sevimli bir şekilde uyandırılmıştım.
Sırtım soğuk yerle buluştuğunda hızlıca doğruldum. Tanrım, çok soğuk! Sara kesinlikle beni nasıl uyandıracağını çok iyi biliyordu.
"Çabuk giyin ve aşağı gel. Son 20 dakika."
Aman ne az.
"Burada durup giyinirken beni ve seksi vücudumu mu izleyeceksin?" Kaşlarımı aşağı yukarı kaldırıp ukalaca sırıttım. Yüzünü buruşturup kıkırdadı ve "Aptal" diye mırıldandı. Odadan çıktığında aklıma telefonum geldi. Yerden kalktım ve baş ucumdan alıp kilidini açtım ve whatsapp'a girdim.
Uzay gibi sonsuz bir boşluktu. Bilinmeyen bile son mesajıma görüldü atmıştı. Telefonu tekrar kilitleyip yatağa fırlattım ve dolabımı karıştırmaya başladım. Siyah dar taytımı ve beyaz bol tişörtümü çıkartıp giymek üzere yatağıma bıraktım. Pijamalarımdan kurtuluo iç çamaşırlarımla kaldığımda telefonum titremişti.
Eğer bu bilinmeyense, çok cenabetti.
Tişörtümü geçirip telefonumu aldım ve kim olduğuna bile bakmadan whatsappı açtım.
Bilinmeyen Numara: Günaydın, gün ışığım :)
Destiny: Umarım şu an beni görmüyorsundur
Bilinmeyen Numara: Hayır ama görmeyi isterdim :)))
Destiny: Sapık
Bilinmeyen Numara: Ne
Bilinmeyen Numara: Ow banyoda mısın?
Bilinmeyen Numara: Üzgünüm bilmiyordum ;D
Destiny: İzin verirsen giyiniyorum?
Bilinmeyen Numara: Ne giyeceksin?
Bilinmeyen Numara: Tamam pardon bugün okulda görüşürüz.
Destiny: Seni görecek miyim yani?
Bilinmeyen Numara: Henüz değil. Ancak etrafında olacağım.
Bölüm sonu
Bu benim ilkim kötü olabilir
Neyse vote & yorum unutmayın <3
Lütfen belirtin 2 ve 3. bölüm de yayınlanmıştır. Bakın lütfen
Öpüldünüz:**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Excellent | Cameron Dallas
Teen Fiction"Sen benim gökkuşağımsın. Ve eğer gökkuşağını seviyorsan, yağmura katlanmak zorundasın."