Adımımı her attığımda sanki boşluğa basıyormuşum gibi oluyordum ama duramazdım. Olabildiğince hızlı bir şekilde buradan uzaklaşmam gerekti. Kendimi ayakta tutmak için zorlamaya devam ettim, tutunacak bir yere veya bir şeye ihtiyacım vardı ve midemdeki bütün içki ağzımdaydı. Dans eden bedenlerin arasında çıkışın nerede olduğunu bulmaya çalışırken birkaç kişiyi kabaca ittirdim. Yön bilgimi kaybetmiş durumdaydım ve çıkışı bulamıyordum. Uzun süredir nefes almadığımı fark edince ciğerlerimi havayla doldurmak için kokusunu önemsemeden olabildiğince oksijeni içime çektim. Alkol kokuyu içerken bu kadar rahatsızlık vermiyordu.
Hala insanların arasındaydım ve Harry arkamdan beni takip ediyordu. Uzaklaşmam şarttı ama bu haldeyken adım dahi atamıyordum. Nerede olduğuna bakmak için hızlıca arkama döndüğümde onunla burun buruna geldim. Parfümünün kokusundan eser kalmamıştı ve o da burun deliklerimi sızlatan içki gibi kokuyordu. Uzaklaşmak için geriye adım atacağım sırada ellerini belime sardı.
"Öp beni." Tekrar başa döndüğümüzü fark etmem zor olmamıştı. Aynı iki kelimeyi söylüyordu. Hala o kızı öptükten sonra onu öpeceğimi mi zannediyordu? Ona bakmamak için kendimi ne kadar zorlasam da fayda etmeyeceği için gözlerine odaklandım. Ağlıyordu ve bu onu ağlarken ikinci görüşüm olmuştu. O ruhsuz herifin teki olmalıydı ki ben onu unutabileyim ama o işimi zorlaştırmayı seviyor olsa gerek. Kulağıma eğildi ve sanki bizi duyabileceklermiş gibi sessizce fısıldadı. "Öp beni. Son kez."
Son olacağını o da biliyordu ben de. Aslında bundan aylar önce giderken gördüğüm son şeyi sırtı olduğu için onu son bir öpücükle hatırlamak istemiyordum. Arkasına bakmadan gidişi unutmamı kolaylaştırıyordu.
Direnmedim. Usulca bana iliştiğinde karşı koymadım ve ben de ona yaklaştım. Dudakları ilk kez en masum haliyle karşıladığı beni. Yavaştı ve sanki olan her şeyi hafızasına kaydetmek istiyordu. Yüzünü boynuma yaklaştırıp oraya bir öpücük bıraktı.
Müzik ve dans edenler bir anda durdu. Tam Harry'nin arkasından gelen polisleri görünce nefesim kesildi. Gözlerim irice açıldı ve endişeyle Harry'e baktım. Bana bir gülücük gönderdi ve tekrar hızlıca beni öptü. "Pencereni her gece açık bırak, orada olacağım." dedi. Polisler bize iyice yaklaştığında benden uzaklaştı ve arka kapıdan çıkan kızın peşinden koşarak gitti. Öylece bakakalmıştım. Bir polis gelip kelepçeyi sağ kolumun bileğine taktığında bile hala aynı şekilde durmaya devam ettim.
***
''Sizin bir şey yapmadığınızı düşünüyoruz ama suçlu iki kişi ile yakın bir şekilde görüldünüz. Harry Styles ve Ava Lee kimliğini hala öğrenemediğimiz birinin yanında çalışıyorlar. Hatta Ava Lee'nin o kişinin kızı olduğundan şüpheleniyoruz.'' dedi esmer polis. Orta yaşlıydı ve çok da uzun olmayan saçının renginde sakalları vardı. Uzun süre sonra tekrar karakoldaydım ve bu sefer yanımda kimse yoktu. Sorgu odasında iki adamla yalnızdım. Muhtemelen Edmond dışarıda benim için bekliyordu ama buraya girmesi yasaktı. ''Harry Styles'ı nereden tanıyorsun?''
Ben suçlu değildim, bu yüzden bana bu kadar sert davranmaması gerekirdi. Beynimin için hala kafamın almadığı parçaları tamamlamaya çalışıyordu. Harry bir suçlu olduğu için mi benden kaçmıştı. Zaten gidecekti ve onu unutmamı kolaylaştırmak için mi bu şekilde kaçmıştı? Öyle olmasından çok bana bunu söylemesini isterdim.
''Eski sevgilim.'' dedim. Yalan söylemek ile söylememek arasında bir yerlerdeydim. ''Sana bunu söylemedi mi?'' diye sordu ve masanın köşesine oturdu. Kafamı iki yana salladım. ''İlk kez sizden duyuyorum.''
Kaşlarını havaya kaldırdı ve şüpheci bir tavırla suratıma baktı. Tepkimi ölçüyor gibi bir hali vardı. ''Fazla soğukkanlı görünüyorsun.'' dedi. Haklı olabilirdi. Buz gibi bir ifadeyle söylediklerine cevap veriyordum ve ses tonum da sabitti. ''Ne hissetmem gerektiğini bilmiyorum.'' diye açıkladım. Bu doğruydu. Gerçekten ne hissetmem gerektiğini bilmiyordum ve ben böyle bir durumla ilk kez karşı karşıya kalsam da bundan sonra daha fazlasını yaşayacakmışım gibi geliyordu. Harry'i merak ediyordum ve benden neler sakladığını anlatması için onu bulup zorlayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayakta Duran Ölü Adam (Harry Styles FanFic.)
FanfictionOnu seviyorum, ama sevmemem lazım. O kimseyi sevmez. Ölü biri o, ayakta duran ölü biri. © Tüm Hakları Saklıdır. Kapak Tasarım: @BuzullardakiDeve