Harry'nin bakış açısı:
Gözlerimi açtığımda kolum uyuşmuştu ve göğsümde Shaina'nın kafası vardı. Saçları ağzımın içine doluşmuştu. Kolumu ondan kurtardım ve battaniyenin altından kurtulup altıma iç çamaşırımı giydim. Tekrar uzun bedenimi Shaina'nınkinin yanına attım ve kolumdan yardım alarak kafamı onunkinin üstünde tuttum.
Kirpikleri titriyordu ve kırmızı dudaklarının arasından anlam veremediğim bir şekilde fısıldıyordu. Güzelliğine büyülenerek bakmaya devam etmek istesem de neredeyse akşam olmuştu ve artık hazırlanıp yola çıkmamız gerekiyordu. Çıplak omzuna uzanıp birkaç öpücük kondurdum. Kendini diğer tarafa çevirdiğinde haline gülümsedim. Sırtına doğru öpücüklerimi devam ettirdim. Burnumu ensesine sürttüm ve son kez dudaklarımı oraya bastırdım.
"Shaina."dedim ona sokulurken. Kolumu beline sardım ve bedenini kendime çektim.
"Biraz daha." dedi uykulu sesiyle. "Lütfen."
"Seninle sonsuza kadar burada yatabilirim ama şimdi kalkmamız gerek." dedim boynuna bir öpücük kondururken. Kafasını kaldırıp bana baktı. Bu kızların sevimli köpek bakışlarından biri olmalıydı. Yataktan kalktım ve onun tarafına yürüdüm. Onu kucağıma alırken çığlık attı ama kollarını boynuma dolamakta gecikmedi. Banyoya kadar onu taşıdım. Duş kabinin arkasına onu bıraktığımda hala uykulu bir şekilde gözlerini kırpıştırıyordu. Suyu ayarladım. Gitmek için arkamı döneceğim sırada kolumu tuttu ve beni kabinin içine çekti.
"Benimle yıkan." diye söylendi. Yanakları çoktan kızarmaya başlamıştı.
Gülümsedim. Eğilip iç çamaşırımı çıkarmadan önce alt dudağını dişlediğini görebilmiştim. Onun yanına girdikten sonra kabinin kapılarını kapattım. Şimdi dar alanda ıslak vücutlarımız birbirine değerek dikiliyorduk. O, göğüslerini bir şekilde benden saklamaya çalışıyordu. Arkasında duran şampuana uzanınca daha sık nefes almaya başladı. Vücudum ondan uzaklaştığında rahatlamış görünüyordu. Gözlerimi ondan ayırmadan şampuanı kafasına sıkıp köpürttüm. Hala sessiz bir şekilde öylece duruyordu. Gözleri yanmasın diye başını öne eğmişti. Naneli şampuanı hızlıca duruladım. Duş jeline uzanırken şampuanı alırken olanların aynısını yaşadık.
Kısa sürede onu yıkadım ve çekingen bakışları altında kendi saçımı da şampuanlardım. Gözleri gözlerim ile kollarım arasında gidip geliyordu ama genellikle gözlerimdeydi. İkimiz için de bir havlu getirdim. Belime havluyu dolarken onun önce vücuduna daha sonra da saçlarına havluyu sarışını izledim. Kısa adımlarla banyodan çıktı ve yatağa oturdu.
Dolaba doğru ilerledim ve onun için Ava'nın getirdiği kıyafetleri çıkardım. Düz siyah tişörtü başından geçirdi ve göğüslerine baktı. Çantanın içinde herhangi bir iç çamaşırı olup olmadığını kontrol ettim. Külottan başka bir şey yoktu. Ona döndüm ve "Hırkayı giyince gözükmez." dedim.
Kafasını salladı ve üstünü giyinmeye devam etti. Çıkardığım kıyafetleri tekrar giydikten sonra Shaina saçını toplarken kirli kıyafetleri çantaya yerleştirdim.
Mutfağa ilerledim ve yiyebileceğimiz şeyleri gözden geçirdim. Sanırım ikimize yetecek kadar makarna yapabilirdim. Suyu ısıttım ve tencereye koydum. Bu sırada Shaina tembel adımlarla masaya ulaştı ve hızlıca oturdu. Saçlarını sıkıca toplamıştı ve bir eli çenesindeydi. Yüzü beyaz görünüyordu, gözlerinin altı kızarmıştı.
Makarnayı yaparken beni izledi ve gözlerini bir kere olsun ayırmadı. Yemeğimizi yerken acele etmedik ama konuşmadık da. Onun üzerine çöken sessizliğin farkındaydım. Önemsememekte çalıştım. Farklı şeylere tanık oluyordu ve ne hissedeceğini bilmediği aşikardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayakta Duran Ölü Adam (Harry Styles FanFic.)
FanfictionOnu seviyorum, ama sevmemem lazım. O kimseyi sevmez. Ölü biri o, ayakta duran ölü biri. © Tüm Hakları Saklıdır. Kapak Tasarım: @BuzullardakiDeve