2.-Remény

3.6K 283 30
                                    

Másnap visszatért. 

Talán eljutott hozzá a fenyegetésem...

Nem egyedül jött, hanem egy lánnyal.

Annyi évesnek tűnt, amennyinek ő.

Veszekedni kezdtek...

Hát igen, akkor ő az a két "kölyök" aki folyton veszekszik. Mostmár így belegondolva, éveken keresztül hallottam a hangjukat.

A könyv most is ott lengett a fiú kezében. Tudtam, hogy amiatt jött vissza. De vajon mi lehet benne?

Veszekedésük után eldöntötték, hogy végre leteszik a feneküket a földre, egyenesen a doboz mellé.

- Ez az? - kérdezte a lány, majd a dobozra nézett.

- Ez. - bólintott a fiú.

- Szerintem meg a dédi egyszerűen zakkant volt. Jó kis meséket talált ki abban a könyvben, az egyszer biztos.

- És ha tényleg igaz? - kérdezte a fiú.

- Már hogy lenne igaz? - forgatta meg a lány a szemeit. - Ezt te sem hiszed komolyan.

- Oké, de legalább keressük meg azt az ékkővet és nézzük meg, milyen.

Ékkő? Ezazz! Imádlak titeket ti kis idegesítő halandók!

Egyszerre néztek bele a dobozba, majd a lány egyszerűen felkapta az ékkövet.

- Tessék! - mutatta fel a fiúnak. - Itt az ékköved. - szemlélte meg.

A baj csak az volt, hogy semmi sem történt. A lány rohadtul nem látott engem.

- Ennek nem vörösnek kellene lennie? - kérdezte.

- Istenem, add ide, Em! - kapta ki a fiú a lány kezéből és hirtelen egy furcsa bizsergés járta át a testemet, aminek hatására megvilágosodott az ékkő.

Természetesen, az a hülyegyerek úgy megijedt, hogy elejtette a kezéből...

- Te is láttad? - kérdezte a lánytól.

- Vedd fel még egyszer.

A fiú ismét a kezébe kapta az ékkövet, az pedig ugyanazt a hatást váltotta ki, mint azelőtt: vörösen izzott.

- Ezt hogy csináltad? - kérdezte a lány elképedve.

- Fogalmam sincs. Ki tudja, hogyan működik. De menő! - vigyorgott a fiú.

- Na és... őt látod?

- Kit?

- Hát Axist!

Ezek kimondták a nevemet? Honnan ismernek?

A fiú körül nézett. Úgy tűnt, először nem lát, de aztán elkerekedtek a szemei és pár pillanat töredékéig meg mertem volna esküdni, hogy elordítja magát. Rövid szemkontaktust váltottunk, majd visszafordult a lányhoz.

- Dehogy látom. Igazad volt, badarság! - túrt bele fekete hajába, de közbe szeme sarkából rám sandított.

Lát engem a kis rohadék...

- Oké. Na én megyek. Táncpróbám lesz. - jelentette ki a lány.

- Oké. Én is lemegyek mindjárt. - bólintott a fiú.

A lány elment, a srác pedig visszafordult hozzám.

Törökülésben ültem a padló közepén.

- Cső, halandó! Axis vagyok! - köszöntöttem. - Látsz engem? - hadonásztam a kezeimmel.

Pislogott párat, mielőtt megszólalt volna.

All hail my demon (Sequel to 'The Guardian'-hungarian)//befejezett//Where stories live. Discover now