21.-Intézkedem

2K 199 42
                                    

*Axis*

- Mennem kell! - álltam fel a földről, mire ő is.

- Meddig maradsz? - fogta meg a derekamat és húzott közelebb magához.

- Ameddig elintézem ezt az egész esküvős ügyet. Sietek, ígérem!

- Várlak! - engedett el, majd egy puszit nyomott az arcomra.

- Szeretlek! - mondtam, mielőtt eltűntem volna a portálban.

Már az első másodpercek Eric látványa nélkül lyukat vájtak a szívemben. Máris hiányzott nekem az én kis cicám és mindent megadtam volna azért, hogy visszamehessek. De ameddig ezt az egész ügyet le nem rendeztem, addig nem mehetek.

Rögtön Alana "bázisára" vettem az irányt.

- Hé, Alana! - kiabáltam a nevét már 30 méterről, mielőtt odaértem volna.

- Axis? - lépett ki a házából. - Hol voltál ilyen soká? - ölelt át.

- Ericnél... - böktem ki.

Felragyogott az arca.

- Mesélj! - fogta meg a kezemet, majd behúzott a szobájába.

Így hát mindent elmeséltem neki. Az elejétől a végéig.

- Uram Atyám! - sikított fel. - Azonnal menj vissza! Mi a frászért vagy még itt? - kérdezte nevetve.

- Kiderült... hogy Eric démona az öcséd, Deux. Vissza jöttem, a szerződés miatt. Félek, hogy bántani fogja Ericet.

- Deux? A szerződés? - kerekedtek el Alana szemei. - Beszélek vele!

- Inkább ne! - kértem. - Még a végén még többet bántaná őt, amit nem szeretnék. - De az esküvő...

- Nem. - rázta meg a fejét. - Ezek után nem mehetek hozzád! Igaz szerelem van közted és Eric között, ami egy nagyon ritka dolog. Nem teszem tönkre. De a szerződés felbontása...

- ...tudom. - szakítottam félbe. - De megteszem!

- Axis... ezt jól át kell gondolnod.

- Már átgondoltam. Ezerszer. Ez a jó megoldás. Számodra, számomra és Eric számára is.

- Ez biztos?

- Mindennél biztosabb. 

Alana felkuncogott.

- Az a fiú megváltoztatott téged! - foglalt helyet a kanapéján. - Gyökeresen. Emlékszel még... mennyire pszichopata voltál?

- Azért egy kicsit még mindig az vagyok! - dőltem neki a kőfalnak.

- Talán. De nem olyan elvetemült szinten. Emlékszem, mennyit gondolkodtam azon, hogy hogyan fogok én egy ilyen pszichopatával élni? Volt egy idő, amikor egyenesen gyűlöltelek. De mióta elmentem utánad Erichez...

- Értem, értem! - nevettem el magam. - Hülye voltam! De megváltoztam.

- A legjobbat hozta ki belőled. E miatt még jobban imádom őt! - mosolyodott el. 

- Tudom. - suttogtam.

- Menj vissza, Axis! A szerződést még meg kell szereznem. Addig nincs mit csinálnod itt.

- Megoldanád te? - kérdeztem.

Alana bólintott.

- Ez a legkevesebb, azok után, amire készülsz. Majd utánad megyek, ha megszereztem. Addig ne aggódj!

All hail my demon (Sequel to 'The Guardian'-hungarian)//befejezett//Where stories live. Discover now