25.-Megoldjuk

1.8K 199 23
                                    

*Axis*

Ahogyan bementem Deuxhoz, megtorpantam.

Elkerekedtek a szemeim.

Mindenre számítottam, csak erre nem.

Azt hiszem semmi sem tudott volna felkészíteni a látványra, ami ott fogadott.

Ott volt Eric.

És épp szőlővel etette őt. Deux-ot.

- Eric! - kiáltottam el magam.

Eric megborzongott.

- Mit tettél vele? - fordultam Deuxhoz.

- Neked is szép napot, Axis! - vigyorgott. - Én? Ugyan semmit! - nevetett fel.

- Mi a jóságos fenét művelsz vele?

- A kisfiú eladta nekem a lelkét. Az én szolgám most már.

Nem mertem hinni a füleimnek...

Eric eladta... a lelkét?

Ennek a szemét pszichopatának?

- Ez igaz? - néztem rá Ericre, de ő nem nézett rám. Mindennél jobban kerülte a tekintetemet. - Elment az eszed? - kiabáltam Deuxnak.

- Axis...süket vagy? ELADTA NEKEM A LELKÉT! - világosított fel.

- Akkor add neki vissza! - sziszegtem. - Nem teheted ezt vele! Egyszerűen nem! - léptem be a rezidenciájába. - Most azonnal elengeded, mert nem állok jót magamért! - fenyegetőztem.

- Az ott a szerződés a kezedben? - vicsorgott Deux. - Már alá is írtad?

- Még nem... - suttogtam.

- Remek! Akkor már nem is fogod! Mehetsz is akár házasodni!

Deux nevetni kezdett.

- Eric, tessékeld ki légyszíves Axist! - mondta.

Eric közelebb jött hozzám.

- Kérlek, távozz! A gazdám nem szeretné, ha itt maradnál.

- Eric... - érintettem volna meg az arcát, de kitért előle. - Miket beszélsz?

- A gazdám nem szeretné, ha rajta kívül más is hozzám érne. - mondta.

Elkerekedtek a szemeim.

- Hozzáértél? - ordítottam Deuxnak. - Hozzáértél Erichez? Ha bántani merted, én esküszöm...

Deux nevetni kezdett. Harsányan.

- Bye-bye, Axis! - mondta, majd füttyentett egyet, mire megjelent két csicskása és egyszerűen elráncigáltak tőle.

Utolsó percben kaptam el Eric pillantását, melyben könnyek halvány körvonalát véltem felfedezni.

- Eresszetek el, barmok! - kiabáltam, majd kiszakítottam magam a szorításukból.

Teljesen bepánikoltam. Néhány percig neki is kellett támaszkodnom a falnak, hogy összekapjam magam.

Mi a fenéért művelte ezt? Miért...?

Hiszen már majdnem megvolt az egész...Csak egy kicsi kellett volna és...

Aztán elindultam. Pontosan tudtam, ki az egyetlen itt, akiben bízhatok.

Idegesen rohantam be Alanahoz.

- Kell a segítséged! - jelentettem ki.

- Máris visszatértél? Miért? Miben segítsek?

- Ericről van szó.

All hail my demon (Sequel to 'The Guardian'-hungarian)//befejezett//Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang