*Axis*
Magyarázni kezdtem Ericnek a procedúrát.
- A padlóra a vérrel meg kell rajzolnod a jelemet.
- A jeledet? - kérdezte.
- Minden démonnak van egy jele. - világosítottam fel. - Adj egy papírt és ceruzát. Lerajzolom neked.
És lerajzoltam a jelemet.
- Gondolod, hogy menni fog?
Bólintott.
- És azután?
- Elmondod a varázsigét háromszor. De ezeket a dolgokat pontosan akkor kell megtenned, amikor éjfélt üt az óra. Szóval gyorsnak kell lenned.
- Értem. Ennyi?
- Ennyi. - bólintottam.
- Ez nem nehéz. - mosolyodott el. - De éjfélig még van három óránk. Addig mit csináljunk?
*Eric*
Ameddig az éjfélt vártuk, én és Axis leültünk kvízezni az interneten.
- Nézzük már meg, milyen személyiség vagy! - javasoltam neki.
- Felesleges. Úgyis a pszichopata jön ki. - mondta.
- Az nem olyan biztos. Gyere, csak egy teszt.
Axis megforgatta a szemeit, majd leült, egyenként válaszolni a kérdésekre.
- Na? - kérdeztem, amint a teszt kidobta az ereményeket.
A homlokát ráncolta.
- Én ezt nem értem. - bökte ki.
- Hadd nézzem! - hajoltam a monitorhoz.
Azon a következő szöveg állt:
Te kívül egy nagyon rideg személyiség vagy,aki nem fél kimondani amit gondol. Néha meggondolatlanul cselekszel és nem igazán mutatod ki azt, amit érzel, ám belül nagyonis érzékeny vagy.
Előbukott belőlem a nevetés és nem tudtam vele leállni. Könnyesre nevettem magam.
- Most meg mi van? - nézett rám Axis dühösen.
- "Belül nagyon érzékeny vagy" - idéztem, még mindig könnyezve a nevetéstől.
- Igenis, az vagyok. - duzzogott. - És érdekelnek mások érzései.
- Na persze! - forgattam meg a szemeimet. - Te is szentlélekké avanzsálódsz? - nevettem fel.
- Ha elfelejtetted volna, megvígasztaltalak, seggfej. - jegyezte meg.
- Ami a szíveden, az a szádon. A tesztnek rohadt igaza volt. - mondtam.
- Fogd be! - tolta a képembe finoman a tenyerét, majd ő is nevetni kezdett.
Aztán egymásra néztünk és egy idő után már azon nevettünk, ahogyan a másik nevet.
- Nézzünk egy filmet! - javasolta Axis. - Akarok látni valami 22.-ik századi alkotást is.
- Oké. - egyeztem bele. - Nézzük meg az egyik kedvencemet. Pesze csak ha bírod a horrort.
- Cöh... - nevette el magát. - Egy démonhoz beszélsz.
*Axis*
Rájöttem, hogy lényegében ezek a filmek ugyanolyanok, mint a száz évvel ezelőttiek, azzal a különbséggel, hogy a díszletben tényleg minden valódi és egyáltalán nem használnak már zöld hátteret. A színészek meg egész furcsák, olyanok mint hajdan abban Az Éhezők Viadalának nevezett filmben a Kapitólium emberei. Végre megértettem miért nem rökönyödtek meg Eric szülei, amikor a vörös szemeimet és fehér hajamat látták.
YOU ARE READING
All hail my demon (Sequel to 'The Guardian'-hungarian)//befejezett//
FantasyA 'The Guardian' nevű történetem afféle folytatása.:) Axis már 100 éve sínylődik az ékkő fogságában. Patrick és Scarlett azóta már nem élnek és az unokáik lakják a házukat, gyermekeikkel. Az ékkő azóta a padlásra került amit a 17 éves Eric talál meg...