*Eric*
A hatalmas füst közepette egy alak bukkant ki. Haja két copfba kötve, mely világos szőke, már szinte fehér volt és volt rajta egy hajpánt is. Szemei Axiséhoz hasonlóan vörösen izzottak. Egy lány volt az. Gyönyörű szép mellesleg.
- Alana? - döbbent meg Axis.
- Axis. - mosolyodott el hirtelen a lány, amint meglátta őt. - Na végre!
- Hogyhogy te... ?
Alana elnevette magát.
- Hát nem emlékszel mi volt 100 éve? - kérdezte.
Axisra néztem.
Ő is elnevette magát.
- Arra gondolsz? Még most is érvényes?
- Még szép, hogy érvényes, hisz nem vagy halott. - bólogatott Alana. - Másképp nem vártam volna.
Axisnak hatalmas vigyor keletkezett az arcán, de az egyből lerogyott, amint rám pillantott.
- Alana... ő itt Eric. Ő idézett meg téged.
Alana ekkor rám nézett. Szemei elkerekedtek.
- Hülye vagy Axis? - kérdezte. - Ugye nem tetted oda ezt az édes fiút gyilkolni?
- Majdnem. De végül tökéletes szerencséje volt és nem kellett. - forgatta meg a szemeit.
- Szia, Alana vagyok! - mutatkozott be és hihetetlenül meglepett, hogy ennyire közvetlen és közben rettenetesen kedves is. Bevallom, kedveltem.
- Szia, Eric Morgan vagyok! - mutatkoztam be én is.
- Istenre mondom, Axis! Ha tudtam volna, hogy ez a fiú ilyen cuki, hamarabb jövök utánad! - ölelt át Alana, ami még jobban meglepett.
- Hagyd már abba! - rivallt rá Axis. - Megfojtod.
- Ugyan már, ne féltékenykedj! - kuncogott Alana.
- Én nem félté... - de nem tudta befejezni a mondatot, mivel Alana ismét közbe szólt.
- ...cssst! Kérdezni akarok Erictől. - ült le a fotelembe.
- Igen? - néztem rá megszeppenve. Nem gondoltam volna, hogy vannak kedves démonok is.
- Mondd csak... sokat szivatott ez? - bökött a fejével Axis felé.
- Ez? - dühödött be Axis.
- Mondtam, hogy fogd be. - szólt rá Alana. - Nos, Eric?
Axisra néztem és elmosolyodtam.
- Az elején rengeteget. - válaszoltam. - De aztán kiderült, hogy belül nagyonis érzékeny.
- Oh tényleg, Axis? - fordult tettetett meghökkenéssel az említett felé Alana. - Olyan édi vagy.
- Kinyírlak! - sziszegte nekem Axis.
- Khm... most örültél, hogy nem haltam meg! - világosítottam fel.
Megforgatta a szemeit.
- Wáó, milyen menő a lakásod! - nézett körül Alana. - Ú! Meg a felsőd! - csillantak fel a szemei. - De rég nem láttam senkin Metallicas pólót.
- Mindeni szereti ezt a veterán bandát? - kérdeztem nevetve.
- Rengetegen szerették régen. Én példáúl hatalmas rajongójuk voltam és vagyok a mai napig. - bólintott Alana.
Ekkor az ajtón hirtelen belépett Emma.
- Eric, megtennétek hogy nem zajongt... - és ekkor észrevette Alanat.
YOU ARE READING
All hail my demon (Sequel to 'The Guardian'-hungarian)//befejezett//
FantasyA 'The Guardian' nevű történetem afféle folytatása.:) Axis már 100 éve sínylődik az ékkő fogságában. Patrick és Scarlett azóta már nem élnek és az unokáik lakják a házukat, gyermekeikkel. Az ékkő azóta a padlásra került amit a 17 éves Eric talál meg...