6.-Egy totális átok vagy!

2.5K 266 34
                                    

*Eric*

Ez az Axis egy totális átok! Mindent, - ismétlem - mindent tönkretesz maga körül! Már nem tudom, hány dolgot tőrt szét a lakásban, de ha még egy ilyesmi történik, a következő tárgyat esküszöm én töröm szét a fején. Természetesen, mivel rajtam kívül senki sem látja őt, ezért minden "balesetért" én vagyok a bűnbak, miközben ő nagyokat szórakozik rajtam.

- Mikor mész ölni? Mikor mész ölni? - tette fel ugyanazt a kérdést már körülbelül huszadjára ezen a napon.

- Ma nem. Hagyj békén! - rivalltam rá.

- Nem halszthatod. Muszáj elmenned! Ha nem ma, akkor hát holnap. Adok neked még egy nap haladékot. De ennyi. Felfogtad?

- Fel! - forgattam meg a szemeimet.

Tudtam, hogy nem húzhatom sokáig az időt. 

- Eric, nálad van a... - nyitott be kérdezés nélkül a szobámba Emma, de félbehagyta a mondatát és elkerekedett szemekkel bámult előre. 

Először nem értettem mi a fene baj van vele, de aztán megláttam, merre is néz valójában.

Axis irányába.

Mindhárman döbbenten bámultunk. Axis nézte Emmát, Emma Axist, én pedig váltogattam a szemem közöttük.

- Eric... - szorította meg Emma az ajtókilincsemet. - ... ki ez?

Előre léptem két lépést.

- Emma, nyugi. - mondtam.

- Oké, de ki ez?

- Ő itt... Axis.

Emma értetlenül nézett rám.

- Eric, ha ez valami vicc én...

- Nem, ez nem egy vicc. - termett hirtelen Axis, Emma mellett, aki majdnem felsikoltott ijedtében. - A nevem Axis. Egy démon vagyok. Az ékkőben laktam 100 évig. Aztán a bátyádnak sikerült kiengednie onnan.

- Nem a bátyám, hanem az ikertestvérem. Az nem számít, hogy 5 perccel korábban született! - nyerte vissza Emma a bátorságát. - Különben is... mióta látod őt? - nézett rám, közben Axisra mutogatva.

- Néhány... napja.

- És én miért nem láttam eddig?

- Mert nem mutatkoztam meg neked. Tudod... a démonoknak vannak ilyen képességeik. - magyarázta Axis.

- Tán miért? Nem találtál méltónak arra, hogy láthassalak? De végülis holtmindegy. Nem vagy akkora nagy szám!

Esküszöm, azt hittem Axis ott fogja kicsinálni, de meglepetésemre elnevette magát.

- Látszik, hogy testvérek vagytok! - nézett rám vigyorogva, mire elejtettem egy mosolyt.

- És miért vagy itt? Mennyit maradsz?

Összenéztem Axisal. Ha elmondja mire készülünk, kicsinálom. Itt helyben.

- Ó, a következő teliholdig. Utána már itt sem vagyok. Csak várok valakire, aki utánam jön az Alvilágból.

- Értem. - mondta Emma.

Már épp készült volna elhagyni a szobát, amikor megtorpant és visszafordult.

- Ugye nem te törted be Eric orrát a minap? - nézett gyanakvóan Axisra.

- Ugyan már, én? Közöm sincs hozzá! - hozta a tökéletes színészi tehetségét a démon.

All hail my demon (Sequel to 'The Guardian'-hungarian)//befejezett//Where stories live. Discover now