Szóval íme: eljött a befejező rész napja is:( Remélem tetszeni fog a vég, olvassátok el ez után az epilógust, az írói utószót, a playlistet meg az új történetem 'bemutatását' is:)
*Axis*
Eric fejét simogattam, miközben a karjaimban aludt a zötykölődő, sötét vonaton. Ő még nem tudja, de most gyakorlatilag elraboltam. Persze nem egészen. Alananak szóltam, hogy értesítse Emmát és a szüleit arról, hogy Ericel minden rendben lesz. Velem van, biztonságban.
Könnyes búcsút vettem Alanatól. Nem fogom tudni meghálálni elégszer azt, hogy ennyit segített rajtam. Illetve megháláltam már, csak ő nem tud még róla: feladtam a halhatatlanságomat és neki ajándékoztam. Egyszóval aláírtam a szerződést. Így gyakorlatilag megmentettem őt és Ericel maradhatok addig, ameddig maradnom kell.
Végül ugyanoda jutottam, ahová Patrick.
A szerelem tönkreteszi az embert. Csodálatos, de egyben pokoli kínszenvedés. És soha nem gondoltam, hogy én ezt átélem majd.
Eric megmoccant és kinyitotta gyönyörű, tengerkék szemeit.
- Axis?
Elmosolyodtam.
- Hol vagyok? - kérdezte.
- Biztonságban. - suttogtam. - Biztonságban vagy.
Eric feltápászkodott és körbe nézett, majd rám.
- Ez egy vonat.
- Jól látod! - mosolyodtam el még szélesebben.
- Hová megyünk? - kérdezte. - És... léteznek még vonatok?
- Igen. Tudod... vannak még hagyományos emberek, akiknek nem bírja a gyomra a teleportációt vagy nincs rá pénze. Egyébként... halványlila gőzöm sincs, hová megyünk. Csak egyszerűen el akartam szabadulni. Mindentől és mindenkitől. Kettesben lenni, csak veled.
Eric elmosolyodott.
- A lelkem...
- Visszakerült a testedbe. - feleltem.
- És te...
- ...halandó vagyok, igen. - bólintottam.
Megsimogatta az arcomat.
- Túl sok mindent adsz fel értem. Nem érdemlem meg!
- Nem eleget. - hajoltam közel hozzá, majd megcsókoltam. - És igenis, megérdemled. Megérdemled, hogy boldog légy! Szeretlek!
- Én is szeretlek! - mosolyodott el. - Mi lett...
- ...Deux-al? - kuncogtam. - Mondjuk úgy, hogy megtapasztalta, milyen amikor a saját testvére árulja el.
- Alana?
Bólintottam.
- Megölte öt. - feleltem.
Elkerekedtek a szemei.
- A saját testvérét?
- Deux egy őrült volt. Láttad, mit akart tenni veled.
- Igen...
- Utálta Alanat. Alana pedig... nem akarta ezt megtenni vele, de nem volt más választása. Egyébként... nem halt meg egészen. Csak a Semmibe száműzte, ahonnan köztudottan senki nem tért többé vissza. Ő sem fog.
YOU ARE READING
All hail my demon (Sequel to 'The Guardian'-hungarian)//befejezett//
FantasyA 'The Guardian' nevű történetem afféle folytatása.:) Axis már 100 éve sínylődik az ékkő fogságában. Patrick és Scarlett azóta már nem élnek és az unokáik lakják a házukat, gyermekeikkel. Az ékkő azóta a padlásra került amit a 17 éves Eric talál meg...