SENİ SEVİYORUM....
Bunu bana yıllar sonra olsa da söylemişti işte .Beni hem çok mutlu etmiş hem de kocaman bir bilinmezliğe sürüklemişti.
Şimdi ne yapmalıyım .Nasıl devam etmeliyim .Onu aradım ama telefonu tutmakta güçlük çekiyordum. Ellerim titredi numarasını tuşladım ama yine aynı ses , telefonu kapalı kaybolmuştu adeta .Sanki Demir hiç yoktu bana o mesajı atalı tam iki ay olmuştu.
Annemle babama olanları anlatığım da şaşırmadılar. Ama bu o an benim ilgimi çekmemişti bunu daha sonra fark edecektim..
Mesajdan bir hafta sonra Demir'in evinin önünden geçerken içeride birini gördüm sandım. Kalbim yerinden çıkacaktı anında midem bulanmaya başlamıştı.
Demir diye bağırarak eve doğru koştum. Salon kapısı açıktı .İçeri girdim tekrar Demir diye seslendim.O sıra da biri merdivenlerden indi.Orta boylu,göbekli, boğazından aşağıya sarkan gözlüklerini titreyen elleriyle gözüne takmaya çalışan bir adam vardı karşımda. Bana doğru geldi .
'Merhaba küçüğüm, birine mi bakmıştın, sana nasıl yardımcı olabilirim.'
'Merhaba,ben şey ben bu evin sahibi geldi sandım.Ne zamandır görünmüyor da ben onun şeyiyim (resmen şaçmalıyordum ne dicektim sevgilisi mi arkadaşı mı yan komşusu mu hem adamın ifedesine bakılırsa zaten onu tanımıyordu iyi de bu adam kimdi o zaman)'
'Bir şeyler içmek ister misin, yürüyüşe çıkmışsın gördüğüm kadarıyla , seni alıkoymak istemem ama evin sahibini hiç tanımıyorum.Şimdi seni görünce merak ettim belki bana anlatmak istersin.'
'Ben sizi tanımıyorum.Şey yanlış anlamayın .Tanımadığım insanlarla iletişim kurmaktan pek hoşlanmıyorum .Sizi rahatsız ettiğim için üzgünüm.İyi günler ' Buradan hemen uzaklaşmalıyım. Ne kadar koştum nereye geldim ne zaman bu kadar yol aldım hiç bilmiyordum.
Demir yoktu .Demir tamamen gitmiş. Başka türlü evinden nasıl bir hafta da vazgeçebilir ki .Delirmek üzereyim 20 senedir tanıdığımı sandığım insan artık yok...
Akşam üzeri annem odama geldi.' Arya beni endileşendiriyorsun. Demir eminim ki iyidir ve gitmesinin mantıklı bir açıklaması vardır'
'Anne o evini başkasına vermiş.Tamamen gitmiş artık yok Gideli üç hafta oldu neden aramadı neden kimse bir şey bilmiyor.'
Annem ayağa kalkıp odamın balkon kapısına yöneldi.Ellerini göğsünde birleştirip Demir'in evine doğru baktı.Sessizce söylediğini sandığı kelimeleri duymuştum.
Onu bende çok özledim.....
Bugün bir ay doldu bir aydır onu hiç görmedim sesini duymadım.Yurda gidip geliyordum .Maria her gün bana onu soruyordu ve birden aklıma o gün gelen adam takıldı .Maria'yı çağırdım, bahçe de otururken ona ,
' Maria , o gün Demir'in gittiği gün gelen adamı hatırlıyor musun bana onu tarif edebilir misin?'
'O adam uzun boyluydu çok çekici mavi gözleri vardı .Kaşının üstün de bir yara izi vardı.Ses tonu da otoriterdi sanki bir asker gibiydi.' Maria durdu bana bakıyordu . hatırladıkları bu kadardı.Bense öyle bir adam hiç görmedim daha önce Demir de öyle birinden hiç bahsetmedi.
Kalkıp yurda girmek için merdivenlere yöneldiğimde Maria arkamdan seslendi.
'Arya bir şeyi unutuyordum . Aslında o adam da ilk dikkatimi çeken şeyi sana söylemeyi unuttum .Saçının önünde bir tutum gri saç vardı.' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp +18
Mystery / Thriller'Demir ' 'Efendim aşkım ' 'Daha önce söylemedim ama seni seviyorum 'dediğimde durdu. Kendi yazdıklarını hatırlamıştı tıpkı benim hatırladığım gibi gözünden bir damla yaş boynuma düştü. 'Seni asla bırakmak istememiştim. Çok acı çekmiş olmalısın 'de...