Yıkanmak

57 1 0
                                    

Ne kadar uyudum bilmiyorum. Demir hiç kımıldamamıştı.

Gözlerimi kapattığım gibi duruyordu. Omzu artık kanamıyordu.

Gözgöze geldik. Kendiliğinden şiş olan gözleri daha da şişmiş ve kızarmıştı. Ağladığı çok belliydi.

'Ne kadar zamandır uyuyorum .'

'Çok olmadı.'

'Artık yıkansak iyi olur. Benim saçlarımda çok belli olmasada senin gri tellerin kan rengine dönmüş.'

Suyun altına bir kaç kere dalıp çıktık. Saçlarımızı su sıcak olduğu için şampuansızda temizleyebiliyorduk.

Heryerimizin kandan arındıgına emin olduktan sonra çıktık. Temiz kıyafetler çoktan buraya gelmişti. Muhtemelen ben uyurken Cansu getirmiştir.

Üstümüzü giyip çıkmaya hazırlanırken suda bir hareketlilik dikkatimi çekti. Durdum.

'Arya nereye bakıyorsun?'

'Suya bak. ' diyip parmağımla sudan çıkan baloncukların olduğu yeri gösterdim.

Demir beni arkasına alıp bekledi.

'Belki su çok sıcak olmuştur.'

'Hiç sanmıyorum. Orda biri var '

'Biri mi var. Uzun zamandır sudayız. Orda birinin olması imkansız . 'Gözlerim büyüdü. 'Yoksa biri akıntıya mı kapıldı.'

Demir bana döndü.

'Burda bekle '

'Dur nereye gidiyorsun. Akıntıya yüzmeyi düşünmüyorsun değil mi ?'

'Ya biri ordaysa ona yardım etmeliyiz.'
'Hayır 'diye bağırdıgımda Demir tam kazagını çıkarırken biri suyun yüzüne çıktı.'

Aynı anda ' Toprak ' diye bağırdık.

Toprak bizi görünce şok olmuştu. Ne zamandır ordaydı. Hem biz uzun zamandır burdaydık. Bu kadar uzun süre nefes almadan durabilir miydi. Yoksa orda değil miydi . İyide nerden çıktı şimdi bu ?

'Sizin burda ne işiniz var ? '

'Toprak bu soruyu bizim sormamız gerekmez mi ?'

'Ben yıkanıyordum. '

'Kıyafetlerinle mi ?'

Demir'le Toprak konuşurken öylece bakıyordum. Toprak yalan söylüyor ama neden ?

'Şey ben .'

Demir bana döndü.

'Arya , sen önden git bizde geliyoruz.'

'Nedenmiş. Gitmiyorum. Burda neler oluyor bende bilmek istiyorum. Toprak biz uzun süredir burdayız. Bu kadar zaman nefesini tutman mümkün değil hadi tuttun akıntıya kapılmadan suyun altında sabit kalamazsın. '

'Arya 'dedi Demir sesi sertleşmişti. Ona baktım birseyler biliyorda saklıyor mu diye ama gözlerinde bir çok duygu vardı. Oda neler olduğunu bilmiyor gibiydi.

'Demir neden beni göndermeye çalışıyorsun. Benimde bilmek hakkım hem bu olanları gördükten sonra öğrenmeden gider miyim sence ?'

Demir'i ikna etmeye çalışırken Toprak çoktan yanımıza gelmişti.

'Boşuna tartışmayın öğrenecek birsey yok . Ben sadece suya girip rahatlamak istedim.'

Toprak giderken Demir kolundan tutup durdurdu.

'Ormanda da yoktun bugün değil mi?'

'Evet. Kendimi avlanacak kadar iyi hissetmiyordum. '

'Ama saatlerce suyun altında kalacak kadar hissediyordun öyle mi? O kadar saat burda mıydın yani ?

Kayıp +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin