17

1.6K 43 8
                                    

Aaron hoppar ut ur bilen för att öppna min dörr, men jag hinner först, jag öppnar den innan han får chansen och struntar i hans hand som sträcks ut mot mig. Han kan leka gentleman men jag tänker inte vara med i det spelet. Och verkligen inte om jag då riskerar att falla för hans charm. Vilket kan leda till att jag går in för honom och låter honom vinna. Och om det händer kommer jag vara förlorad för alltid.

Jag skakar av mig dem konstiga tankarna och går efter Aaron in i klubben. Vi korsar havet med folk och går mot en stor och bred trappa. Den här klubben är lite annorlunda än den förra, denna känns mer exklusiv och finare på något sätt. Det finns ingen fejk-rök och lamporna lyser mest svartvitt och inte neon färger. Även om musiken dunkar hårt, alkoholen stinker och cigarettröken tar död på mig, gillar jag detta ställe bättre.

Aaron vänder sig om precis innan trappan börjar.

"Vi kommer sitta här uppe och vänta. Det finns en genväg till bakdörren härifrån, och vi kan se dig hela tiden"

"Jag fattar" Svarar jag kort.

Aaron ska precis gå när han kommer på något och flinar mot mig.

"Du är snygg, och försök inte ens att rymma"

Han lutar sig närmare som om han ska kyssa mig och min kropp skriker av glädje och förväntan. Han kommer närmare och närmare och jag känner min kropp domna bort, redo för han underbara läppar.

"Lycka till Nora, vi ses senare" Säger han och flinar och jag vet att han vet vad jag trodde han skulle göra. Min kropp skriker av sorg, och jag känner hur hela jag rodnar. Åh dumma snygga Aaron.

Jag vänder mig om och beger mig mot dansgolvet. Jag söker med ögonen över folkhavet för att se om min måltavla är här någonstans. Jag ser då honom och ler nästan för mig själv. Det gick lätt, mumlar jag och beger mig mot honom, noga med att han inte ska se mig, än. När jag bara har några meter emellan oss börjar jag dansa. Jag skakar på höfterna till musiken. Det tar knappt 30 sekunder innan mannen står och stirrar intensivt på mig. Han stirrar på mig och jag ger honom ett flörtig leende. Och han beger sig mot mig. Han är inte snygg. Hans hår är svart med grått, och hans hy är finnig och kletig nästan, hans näsa är stor, hans tänder är halvruttna och hans kropp är inte i form direkt. Hela han stinker cigaretter och alkohol, och det krävs mycket viljestyrka för att inte fly bort från honom. Han tar tag om mina höfter och ler sitt fula leende. Jag försöker verkligen le tillbaka, men jag vet inte om det fungerade.

"Du kan skaka du!" Säger han sluddrigt och jag ryser, äckel.

"Jag kan skaka fler än en sak..." Säger jag och försöker låta sexig, och full som han är faller han för det.

"Åh, en stygg en, visa mig då" Säger han och nickar mot bakdörren. Jag nickar och försöker hålla avstånd mellan oss på väg till dörren. Dock, tar han tag, med sina äckliga händer om mig och kramar min rumpa. Jag vill slå till honom i ansiktet, och på fler ställen, men jag vet att det inte kommer sluta bra då. Jag låter honom hoppas. Han börjar kyssa min nacke och jag sväljer hårt. Usch vilket äckel, han är. Jag låtsas att jag gillar det bara för att få honom snabbare mot utgången, vilket fungerar.

Jag slår bort hans händer och han ser chockad ut, men sen blir han rasande. Han kastar sig mot mig och jag skriker högt. Som tur kommer Aaron, Luke och Harry i exakt rätt tid och Luke och Harry tar ett hårt tag om mannen och slår flera slag mot honom för att få honom svagare. Aaron står där snygg som vanligt med mord i blicken. Han är arg, väldigt arg. Hans ögon är nästan svarta och blixtarna i dem går inte att ta miste om. Rädslan och en aning skuld fyller min kropp och jag går fram till dem. Mannen hänger praktiskt taget i Luke och Harrys armar och är helt blodig i ansiktet. Det rinner blod från hans mun och jag ryser. Aaron ser flinade på mannen, ett flin jag aldrig sett honom ha förut. Det är ett ont flin, nästan som en mördare har i någon läskig skräckfilm. Aaron drar fram en pistol och siktar den mot mannen.

"Så ska du berätta vad jag vill veta, eller ska jag skjuta dig tills du gör det" Frågar Aaron.

Mannen ser rädd ut men skrattar falskt. Han ser blodigt på Aaron och vänder blicken till mig. Han skrattar då ännu mer och vänder sig till Aaron igen.

"Så det är sant? Du har skaffat en hora på heltid" Spottar han ur sig och Aarons flin växer ännu kallare, då han skjuter mannen i armen. Mannen skriker och gråter ut fula ord.

"Berättar, vem ligger bakom sabotagen?!" Skriker Aaron.

Mannen ser smärtsamt på honom, men hans fula flin är fortfarande kvar.

"Så du är verkligen helt besatt av henne? Då kan jag säga att henne hon smakade underbart, när jag kysste henne och tog på hennes..."

Pang! Ett skott avfyras, det träffar mannens mage. Han skriker ännu mer och börjar rycka och dra, för att komma loss, men han kommer ingenstans.

"Du får en chans till!" Säger han och jag kan se hur hans flin bara blir värre och värre.

"Som jag sa, hon är en vandrande dröm, och jag hade mer än gärna spenderat några nätter, i sängen med henne" Skrattar mannen, helt klart nöjd åt Aarons reaktion.

"Du håller på att bli svag Aaron. Hon gör dig..."

Han hinner inte säga mer innan Aaron skjuter det tredje och sista skottet. Hela jag skakar och jag kan inte sluta stirra på den nu döda mannen. Jag känner en tår åka ner längs min kind. Ingen förtjänar detta även fast han var ett äckligt svin.

Aaron har ett mördande uttryckt i ansiktet och ser ut att kunna döda vem som helst. Han stirrar intensivt på mig och jag ser tillbaka på honom.

Det knackar till och dörren till klubben svängs upp. Ut kommer en äldre kvinna med en cigarett i munnen och alldeles för mycket smink. Hon har även en spritflaska i handen och ska precis skrika när ett pistolskott avfyras, rätt genom hennes huvud. Kvinnan faller långsamt till marken. Jag känner tårarna välla upp i mina ögon och jag pressar tillbaka dem och stirrar förskräckt på Aaron. Han möter min blick och hans blick ger mig kalla kårar, hans ögon är mörka, mörkblåa och ser arga ut.

Jag är rädd för Aaron i det ögonblicket men jag kan inte hålla munnen stängd.

"Hur kunde du? Monster! Du är ett monster!" Skriker jag sätter händerna för ansiktet. Herregud hur kunde han?

"Jag gjorde det som var nödvändigt" Säger han lugnt.

"Du hade inte behövt döda henne!!! Monster!!"

Jag gråter nu. Jag gråter och mina händer darrar, eller nej förresten, hela min kropp darrar.

"Kanske inte. Men han behövde jag döda" Säger Aaron med hat i blicken när han kollar på den döda mannen Luke och Harry lagt bakom en container.

"Du hade inte behövt få honom att lida så!!" Skriker jag. Tänk så hade han familj?

"Han förtjänade att dö. Dessutom kysste han dig"

Jag ser menande på honom, seriöst! Han är psykiskt sjuk! Han är helt galen!

"Jag sa ju att du bara tillhör mig, och han bröt mot mina regler"

Jag skakar gråtandes på huvudet åt honom.

"Du är galen" Mumlar jag.

Han går mot mig. Hans blick är mindre arg och mer lust-aktig nu.Jag bakar ifrån honom, vilket får honom att flina. Han tar ett jätte kliv och tar tag om mina handleder och tvingar mig att möta hans blick. Jag är skräckslagen just nu.

"Du är min Nora, bara min. Jag tänker inte låta någon kyssa dig. Du får tro vad du vill, men ser jag någon göra det, kommer jag döda honom innan du hinner blinka. Jag är inte svag och tvekar inte innan jag gör något. Jag kan döda vem som helst. Så hoppas att du gillar ditt nya liv, för du lär få stå ut med mig ett bra tag..."

-----------

Tack så mycket för att ni läste. Gör verkligen min dag när jag läst att någon röstat eller kommenterat! Så vad tycker ni om kapitlet, själv vet jag inte riktigt, jag hade inte så mycket inspiration som jag önskat, men hoppas ändå ni tyckte om det, jag blev ändå ganska nöjd med detta kapitlet.

Ps. Glöm inte kommentera och rösta om ni vill!♥♥♥

Dangerous (Svenska)Where stories live. Discover now