personages

518 27 18
                                    

Melody:

'Heey ik ben Melody ook wel Mel genoemd. Ik heb rood krullend haar. Niet te erg maar gewoon mooi krullend haar. Groene ogen net zoals mijn ouders met lenzen in dan he. 16 jaar, 1.69 m lang. Het leukste wat ik vind is Sett, duh, en volleyball. Mijn vriendje is ja waarschijnlijk raad je het al wel Sett'

Sett:

'Hoi, ik ben Sett en heb bruin haar, groene ogen net zoals mijn liefje. Ben 17, 1 jaar ouder dan Melly ja zo noem ik mijn liefje. Ik train vaak en heb dus ook een duidelijke sixpack. Ik ben best sterk en dat moet ook wel, een jongen kan niet slapper zijn dan een meisje. Maar mijn meisje heb je al ontmoet, Melly. Wat ik leuk vind om te doen is voetbal, volleyballen met melly en ja jongens dingen'

Roos:

'Ja mij kennen jullie al, moeder van Melody en Myck, vrouw van Lorenzo en ja veder hoef ik niet echt iets te vertellen'


Lorenzo:

'Ja ik ben er ook weer, geen idee of jullie er blij mee zijn maar ik heb wel iets verandert aan mijn uiterlijk mijn haar is gegroeid en ik laat het ook langer. De rest weet je al'



Max:

'Ja ik moet wel op mijn zoon en zusje letten he dus moet ik er ook maar bij, mij ken je al dus je weet het wel'



Helene:

'Hey ik ook weer, ja je zal wel denken heb je haar weer. Ik heb mijn andere kindje weg laten halen omdat ik hem niet wou. Maar Max wist niks van de baby of abortus, dus mondje dicht!'

Myck:

'Ey ben Myck ik ben 14 zusje van Mel. Ik ben volgens mijn ouders te snel gegroeid ben nu al langer dan Mel en daar ben ik trots op. Ik heb blond haar en groene ogen, zoals de hele familie. Jou van voetbal en ga wel is samen met Sett voetballen. Gamen en het liefst spijbel ik maar anders hangt mijn moeder me letterlijk op'

Stefano:

'Het liefst stel ik me niet echt voor maar als het moet... nouja ik ben Stefano, blond haar, bijna oranje ogen. Ben 19, gespierd, sterk maar niet de sterkste. Wel gevaarlijk. Heb veel tatoes en heb een aantal geweren. Ik rook en gebruik soms drugs. Wat ik leuk vind om te doen is neuken met Eline en Natasja. Ontmaagden van alle meisjes en achter Melody aan zitten'

Eline:

'Hai Eline is de naam, ben de grootste bitch van de school en lig met de leukste en knapste jongens in bed. Net zoals mijn beste vriendin Natasja. Wij 2 hebben alles over voor Stefano, hij is de enigste jongen die ons kan geven wat we willen. Maar ik heb dus blond haar en donkerblauwe ogen ben 16 jaar'

Natasja:

'Natasja, rood gekleurd haar, blauwe ogen, 17 jaar oud. En ben ook een echte bitch en samen met Eline de grootste sletten. Verder is het zelfde verhaal als Eline. Ik hou echt van Stefano maar hij gebruikt ons eigenlijk alleen voor zijn plezier. Alleen hij krijgt steeds mee oog voor Melody en laat ons achterwege.

Doris:

'Heey ik ben Doris bff van mel en Roxy. Ik heb zwart haar en bruine ogen. Ik was in de eerste verliefd op Stefano maar hij heeft geen oogje op mij. Een keer toen we naar het zelfde feestje gingen waren we samen naar bed gegaan. Hij was erg dronken en ik was gewoon te erg verliefd op hem dat ik het niet eens door had dat we samen naar boven waren gegaan'

Roxy:

'Hallo, ik ben Roxy eigenlijk Roxana maar dat is zoooooo lang. Ik ben 16 jaar en heb bruin haar en blauwe ogen. Ehm ja ik was 2 jaar geleden ook een slachtoffer van Stefano en hij heeft mij dus een soort van verkracht maar ik durf dus niks te zeggen tegen niemand. Zelfs niet tegen Doris of Mel'

Als je nog vragen hebt aan 1 van de pesonages, vraag ze!

Young Vampire Love Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu