Hoofdstuk 14

318 17 10
                                    

Heey guysss!! I'm back!! Het andere verhaal is eindelijk af dus ik kan eindelijk verder met deze

Melody,

Ik word wakker en merk dat een stevig arm me tegen houdt om naar de wc te gaan. Ik zucht en plof neer. Ik hoor een zachte grinnek. Ik kijk opzij en zie Sett mij met pretoogjes aankijken.

'Mag ik naar de wc?' Vraag ik en Sett schudt zijn hoofd. Ik kijk hem verbaasd aan. 'Eerst een kusje' ik glimlach en druk een kus op zijn lippen. Zijn arm ligt losser om mijn middel heen en ik kan nu makkelijk opstaan en naar de wc gaan. Zodra ik opsta voel ik zijn hand die hij niet had weggehaald over mijn buik, naar mijn benen en over mijn kont heen gaan. Een grijns komt tevoorschijn op zijn gezicht en ik loop maar de badkamer zijn grijns negerend.

Ik doe mijn behoeftes en loop weer terug naar het bed en ga weer liggen. Zodra ik lig pak ik mijn mobiel en kijk hoelaat als het is.

'5 uur in de morgen, man he ik ga slapen' zeur ik. 'Is goed hoor liefje, ik doe met je mee' zegt Sett. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en voel me langzaam wegzakken.

3 uur later

Ik open mijn ogen en pak mijn mobiel. Ik zie dat het intussen 8 uur geweest is en sta op.

Sett die is vast aan het jagen. Ik bekijk al mijn berichten en zie dat Sett me een berichtje heeft gestuurd.

Ik ben gaan jagen, ben waarschijnlijk nog niet terug als je wakker bent. Bloed staat in de koelkast als je wilt en ik kom zo snel mogelijk thuis.

Kusje Sett.

Ik glimlach en besluit niet teruf te reageren en gewoon te gaan douchen en daarna te gaan ontbijten.

Tegen 10 uur wanneer ik net klaar ben met ontbijten en alles in de vaatwasser zet komt Sett binnen gewandelt.

Zijn ogen rood als nooit te voren.
'Wat heb jij gehad?' Vraag ik lachend.

'Mensen' zegt hij schouderophalend en komt voor me staan. Hij drukt zijn lippen tegen mijn voorhoofd en pakt mijn heupen beet.

'Heb je al gegeten?' Vraag ik aan hem zodra hij me los laat en zijn handen wast. 'Nee nog niet, ga ik zo doen' zegt hij en ik knik. 'Wil je een tosti?' Vraag ik. 'Ja lekker, wil je er misschien 3 maken?' antwoord hij. Ik maak snel de 3 tosti's en Sett komt weer naar beneden. 'Dankje, je bent echt een schat, weet je dat?' Ik grinnek en beluit er niet op te reageren.

'Kan je me straks thuis brengen?' Vraag ik aan Sett en leun tegen het aanrecht aan. 'Tuurlijk' zegt hij.

Nadat we langs mijn huis zijn gereden rijden we langs de stad. We lopen een speelgoed winkel in en kopen een drone voor Myck en een grote puzzel van 2000 stukjes met een mooie grote wolf erop.

We lopen de snoep winkel nog even in en kopen een zak met snoepjes voor Myck hij is morgen namelijk jarig. Voor ons zelf kopen we een doos vol met jaw breaker lollie's.

Zodra we in de auto zitten onderweg naar huis pak ik een lollie en maak hem open. 'Wil je?' vraag ik aan Sett en hij pakt hem uit mijn hand. 'Tuurlijk, wanneer niet' zegt hij lachend en ik open er nog 1 met een rode kleur.

Zodra we thuis zijn stappen we uit en lopen naar binnen waar de deur al wordt open gedaan door de vader van Sett, mijn oom.

Hij is aardig maar, ik vind hem een beetje raar. Maar dat zijn mijn woorden.

Zodra ik langs hem loop pakt hij mijn pols vast. 'Je mag me wel raar vinden maar ik ben wel degene die het als eerste had toegestaan dat jullie een realtie hadden' zegt mijn oom fluisterend. 'Ja dat weet ik wel oom maar ik je bent soms wel een beetje raar en eng, omdat je gedachten kan lezen' hij begint te lachen. 'Je bent echt een leuke meid ga nu maar naar Sett toe die wacht waarschijnlijk op je' ik glimlach en geef mijn oom een knuffel en loop naar de kamer van Sett toe. Ja je hoort het goed lopen, heb geen zin om te gaan rennen.

Zodra ik bij de kamer van Sett ben word ik letterlijk naar binnen gesleurd.

'Wat is er toch met jou?' vraag ik.
'Vind je mijn vader echt raar?' Vraagt hij lachend. 'Soms'  zeg ik eerlijk. Hij laat zich vallen op bed en een verschrikkelijke lach bui overvalt hem. Ik zucht en lik rustig verder aan mijn lolly en kijk toe hoe hij langzaam bijkomt van het lachen. Zodra hij mij aankijkt trek ik een dom gezicht en meteen krijgt hij weer de slappe lach. En gelijk daarna komt een hik en nu krijg ik de slappe lach. Het enige wat ik nog hoor is "hik hik hik" en gelach van mij. 'Zometeen krijg jij nog de hik' waarschuwt Sett me en ik probeer hem serieus aan te kijken wat er lastig gaat want gelijk daarna komt de lach weer aanzetten en je kunt het al wel raden.

De hik.

Sett wenkt me en we gaan beneden wat drinken om van de hik af te komen.

'Wat wil je kijken?' Vraagt Sett zodra we van de hik af zijn. Ik haal mijn schouders op 'geen idee zet maar wat aan' zeg ik onverschillig. Hij grijnst en ik heb al door dat hij hoogst waarschijnlijk een horror film aanzet of iets met schrik actie's. Ik ren nog even snel naar boven en haal de kadootjes voor Myck op en pak ze in. Met mooie verjaardags pakpapier voor jongens door Sett uitgekozen.

Jullie kunnen al vragen gaan stellen voor de Q&A!! Ook even melden aan wie!!

Vote en comment!!

Young Vampire Love Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu