Lees het einde straks goed!!
Melody,
'Wat wou je nou dat ik helemaal naar buiten moest komen?' Vraag ik ongeïnteresseerd maar houd hem toch goed in de gaten. Hij komt naar me toe gelopen.
'Ik wil jou' en zijn ene arm glijdt om mijn middel en de andere streelt mijn wang. Mijn ogen volgen de beweging van zijn hand. Hij grijnst en ik probeer me uit zijn armen te werken. Zijn grip wordt strakker en ik wordt dichter tegen hem aan getrokken.
'Waarom wil je niet bij mij zijn?' Vraagt hij verbaasd zodra hij merkt dat ik nog steeds tegen werk. 'Dat jij dat nog steeds niet snapt' zeg ik en sla tegen zijn bijna letterlijk staal harde borst aan. 'Laat me gewoon een keer met rust' zucht ik geërgerd en probeer mezelf sterk te houden. Terwijl ik vanbinnen tril als een rietje.
'Nee ik snap het niet en ik laat je niet met rust tot ik heb wat ik wil' zegt hij sensueel. Ik trek mijn wenkbrauw op en maak mezelf onzichtbaar. Hij laat me van schrik los. Ik grinnek van binnen en stap een paar passen opzij. Ik maak me weer zichtbaar en zijn ogen vinden gelijk de mijne weer. Hij loopt weer naar me toe en ik ren snel weg. Ik kijk achter me en zie het achter me aan rennen. Na ongeveer een kwartier te hebben gerent kom ik aan in een open vlakte. Ik kijk achter me en zie hem vlak achter me rennen.
Het enige wat ik niet optijd zie is de klif die voor mijn voeten komt. Stefano ziet hem ook niet en samen vallen we ervan af. Hij probeert me te pakken wat hem met gemak lukt en hij trekt me naar me toe. Hij steekt zijn hand uit en niet veel later hangen we stil in de lucht. Ik open voorzichtig mijn ogen die ik dicht heb gedaan en zie dat hij met zijn tover krachten ons omhoog duwt.
Zodra ik weer op mijn voeten sta omhels ik hem. Hij slaat voorzichtig zijn armen om mij heen. 'Dankje' fluister ik. Hij snuift en laat me los. Ik laat hem ook snel los en wil weer omkeren maar hij pakt mijn arm beet. 'Nu wil ik er iets voor terug hebben' zegt hij en wiebelt met zijn wenkbrauwen.
'Wat dan?' Vraag ik in de hooo dat het alleen een kusje is ofzo. 'Je gaat seks met me hebben' zegt hij en ik zie een twinkel in zijn ogen. 'Ik dacht meer iets als een kusje' hij lacht schamper en schudt zijn hoofd. 'En wel nu' zegt hij en tilt me op. Hij begint te rennen en na 5 minuten ze hij me neer. Hij duwt me tegen een schuine boom aan en trekt mijn kleren uit. 'Dat kan nu niet' zeg ik paniekerig. 'Waarom niet?' Vraagt hij. 'Ehm... ik heb net seks gehad met Sett en... ja dat doet nog erg veel pijn' zeg ik en kijk naar één van de zichtbare tatoe's op zijn armen. Hij bekijkt me geheel en legt vervolgens zijn hand ter hoogte op mijn onderbroeksrand en ongeveer op mijn geslacht. Ik begin te spartelen en hij duwt me ruw tegen de boom aan. 'Blijf stil liggen' sist hij en ik blijf verschrikt stil liggen.
Na enkele secondes is de pijn geheel verdwenen. Ik kijk hem niet gelovig aan.
'Kan jij toveren?' Hij grijnst en komt naast me leunen tegen de boom. Ik zucht en trek mijn kleren weer aan.
'Wie zei dat dat mocht?' Zegt hij en pakt mijn polsen vast. Ik kijk hem diep in de ogen aan en hij zet zich van de boom af. Zijn handen omvatten mijn gezicht en voor ik het door heb zitten zijn lippen op de mijne geplakt. Zijn lippen bewegen dwingend maar toch super lief tegen de mijne aan.
Ik ga er zo in op dat ik gewoon vergeten ben dat het Stefano is. Ik open mijn ogen en stap bij hem vandaan. Hij kijkt me aan met een vleugje verdriet. Zijn gezichtsuitdrukkig verandert al snel naar emotieloos.
Ik zucht en ren terug.
Ookal heb ik geen idee welke kant op.
Ik wil gewoon naar Sett toe.
En niet veek later is het zwart voor mijn ogen en ook gelijk weer licht. Nouja licht het is donker maar ik sta voor het huis van Sett...
Hoe kom ik hier zo snel.
Ik open de deur met de sleutel en trek snel mijn schoenen en jas uit.
Ze zitten te lachen om waarschijnlijk weer een grap van kevin. En zo te horen is de tv ook uit of hij staat op pauze.
Ik kijk om de hoek. Ze liggen allemaal in een deuk en zo te zien zijn de 2 sletjes er ook. Eline die zit tegen Daniel aangeplakt.
Doris en Thomas zitten gezellig naast elkaar en Roxy zit op Kevin zijn schoot. Ik smelt bijna bij het zien van die 2 samen.
Natasja die zit natuurlijk de hele tijd aan Sett maar hij negeert haar en duwt haar soms ook weg of zegt iets tegen haar.
Ze pakt zijn arm en vraagt hem wat. Ik ga in de deur opening staan. Hij zucht en dan geloof ik mijn oren niet.
Hij buigt voorover en drukt zijn lippen op de hare. Na een lange tijd dat wel 2 uur leek te duren en uiteindelijk maar 2 secondes waren laat hij haar los.
Tranen wellen zich op in mijn ogen en hij draait zijn hoofd en zijn ogen vinden geschrokken de mijne.
Een traan krijgt de vrije loop en nog een en nog een.
'Mel ik kan het uitleggen' zegt hij en staat op. 'Je uitleg hoef ik niet meer ik heb het al gezien, laat me met rust' snik ik boos. Hij wil me in zijn armen slaan. 'Raak me niet aan!' Schreeuw ik hysterisch.
'Het is uit' roep ik en iedereen kijkt me geschrokken aan. Eline en Natasja kijken me grijnzend aan. Ik snik en trek snel mijn schoenen aan en gris mijn jas van de kapstok. 'Mel laat het me uitleggen. Ik heb er een goede verklaring voor' zegt hij smekend. Ik schud mijn hoofd ren weg...Weg richtig huis.
Wat zal Natasja tegen hem hebben gezegt?
Vote en comment!Als ik binnen 2 dagen 4 votes en 5 comment heb plaats ik nog een hoofdstuk☺
JE LEEST
Young Vampire Love
VampireDeel 2 van Vampieren liefde!! Aanrader om eerst deel 1 te lezen Vampieren liefde. _______ Sett en Melody zijn over de oren verliefd op elkaar. Maar wat als de gevaarlijkste jongen van hun school haar probeert te claimen? En al die trutjes van de sc...