Melody,
Ik wordt wakker en zie dat ik naakt ben. Ik schrik op en realiseer me dan dan ik net seks heb hehad met Sett. Ik zucht opgelucht en ik voel een stel armen dat me weer terug trekt.
'Sett je vrienden komen zo nog' zeg ik en steun op mijn elleboog. Hij kreunt en ik stap uit bed. Ik pak mijn schone ondergoed uit mijn tas en loop de douche in. Ik zet de douche aan en stap eronder zodra hij warm is.
'Volgensmij ben je dit vergeten' hoor ik Sett zeggen. Ik kijk achter me en zie Sett met mijn shampoo staan. Ik druk mijn lippen op de zijne en pak de fles uit zijn handen.
'Mag ik je inzepen?' Vraagt hij smekend. Ik grinnek en geef hem de fles weer. Hij smeert wat in mijn haar en wrijft het er goed in. Verder besteedt hij er niet veel aandacht aan en ik spoel het er vervolgens uit. Hij smeert mijn benen helemaal in en komt langzaam. Omhoog met zijn handen. Hij drukt een kus op mijn buik en ik giechel. Hij begint te zuigen en ik bijt op mijn lip om niet in lachen uit te barsten.
Hij smeert me weer verder in en ik druk mijn lippen op de zijne zodra hij klaar is met het insmeren van mijn lichaam. Hij gaat er gewillig in mee en knijpt voorzichtig in mijn kont. Ik slaak een gilletje tegen zijn lippen en zijn tong dringt naar binnen. Ik zucht en ga mee in het gevecht.
Zijn o zo lekkere, natte tongzoen.
Ik spoel mezelf af en ik loop de douche uit. Snel kleed ik me aan en niet veel later komt Sett er ook uit.
Hij slaat zijn handdoek om zijn middel en komt naar mij toe gelopen. Hij legt zijn handen op mijn heupen. 'Vond je het fijn?' Vraagt hij en legt zijn hoofd op mijn schouder. Ik knik 'het deed wel een beetje pijn maar na een tijdje niet meer' zeg ik en ik zie zijn gezichtsuitdrukking verschieten van bezorgt naar wat meer opgelucht maar nog steeds met een sprakeltjes bezorgtheid. Ik draai me om en pak zijn gezicht tussen mijn handen. 'Het is al goed het doet geen pijn meer' probeer ik hem gerust te stellen. Ookal voel ik nog wel een licht branderig gevoel alsof het daar beneden helemaal wordt open gescheurt maar ik probeer het te negeren. Ik pak straks wel even een pijnstiller als hij even naar de wc is ofzo. Ik loop de slaapkamer weer in en kleed me snel aan. Ik begin met het föhnen van mijn haar en al snel hoor ik de deurbel gaan. Sett staat op van de bank en loopt naar de deur toe. Ik doe de föhn uit en loop naar de gang toe waar ik Thomas, Daniel en Kevin zie staan. Samen met Doris en Roxy! Ik begin te gillen en spring ze om de nek. Ze omhelsen me en ik trek ze mee de woonkamer in. We beginnen hevig te kletsen.
'Ik heb een date met Kevin' zegt Roxy fluisterend. Ik omhels haar.
'Ik heb met Sett seks gehad' fluister ik en voel dat ik moet blozen. Ze beginnen te gillen en ik glimlach. De jongens komen op hun dooie gemakje binnen gewandelt en Roxy wordt door Kevin opgetild en op zijn schoot gezet. Ik grinnek en evenlater wordt ik opgetild en rondgedraait.'Niet doen ik wordt misselijk' zeg ik en grijp naar mijn buik. Sett zet me neer en kijkt me bezorgt aan.
'Grapje' zeg ik en ren weg. Sett rent me achterna en Roxy en Doris zijn hem ook gepeerd. Ik maak mezelf onzichtbaar en ren de trap op. De deur van Sett zijn kamer staat open en ik ren daar heen. Ik ga op het bed zitten. Sett komt de kamer in gewandelt en ik blijf gewoon zitten. Hij heeft me door en duwt me achterover. Snel maak ik me weer zichtbaar en hij drukt zijn lippen zachtjes op de mijne.
'Ik vind het niet zo lief dat je wegrendde' zegt hij met een pruillipje. Ik grinnek en hij trekt me overeind.
'Laten we een film kijken' roept Doris. Ik glimlach en loop naar de kast vol met films. Deze en hou de hungergames op.
Iedereen stemt in en Sett stopt hem erin. Hij heeft ook een stel shot glaasjes neer gezet.
Behalve voor mij....
Ik drink niet.
Niet dat het niet mag...
Ik vind het stom.
Omdat mensen denken dat je door drank meer plezier hebt dan niet drinken.
Ze pakken alle 6 hun glaasje op en proosten. Ik kijk weg zodra ze het in een keer doorslikken. Sett zet zijn glaasje op tafel en trekt me vervolgens naar hem toe.
Ik glimlach kort naar hem en kijk vervolgens naar de film. Hij legt zijn hoofd tegen het mijne aan en kijkt ook mee.
Mijn mobiel trilt en ik sta op van de bank. Ik leun tegen de muur aan op de gang.
Klootzak staat er boven aan mijn scherm.
Fijn ik heb een bericht van de beruchtte klootzak ooit.
K: Loop is naar buiten X
M: wat moet je nu weer. *zucht*
K: ach liefje, kom gewoon.
M: noem me niet zo.
K: schatje :p
M: ik ben niet thuis.
K: weet ik, kom naar buiten.
Ik zucht. 'Ik ga even een frisse neus halen' zeg ik en trek mijn jas en schoenen aan. 'Wat is er?' Vraagt Sett en ik kan nog net optijd mijn mobiel wegklikken of hij had het gelezen.
'Ben zo weer terug' zeg ik en sluit de deur snel achter me.
'Mel?' Ik draai me om. En Sett staat achter me. Ik pak zijn gezicht tussen mijn handen en druk mijn lippen op de zijne. Ik laat hem los en loop de duisternis in. Een stukje verderop stop ik en kijk in het rond. Al kan ik niet ver kijken.
'Hallo schatje, wat doe jij hier zomaar zonder enige bescherming op straat' hoor ik een zware mannenstem. Ik draai me om en daar staat hij dan.
De grootste klootzak ooit...
Wat zal hij van haar moeten? En wat zal er gebeuren?
Vote en comment?
JE LEEST
Young Vampire Love
VampireDeel 2 van Vampieren liefde!! Aanrader om eerst deel 1 te lezen Vampieren liefde. _______ Sett en Melody zijn over de oren verliefd op elkaar. Maar wat als de gevaarlijkste jongen van hun school haar probeert te claimen? En al die trutjes van de sc...