hoofdstuk 11

351 18 6
                                    

Melody,

Het is intussen al een week later. Ik heb Sett al half vergeven. Mijn vader kan hem nu nog steeds niet uitstaan. Mijn moeder snapt het wel dat ik hem heb vergeven en ze heeft me vertelt dat ze dat ook heeft gedaan bij papa.

Mam heeft gezegt dat ze probeert papa een beetje te kalmeren. Myck kijkt Sett nog steeds vuil aan als hij hier komt. Dus inprinciepe net zoals papa.

Vandaag gaan we naar de film en ik heb er echt super veel zin in.

We gaan naar "the huntsman: winters war"

Super leuke film als je van dat soort films houdt. Hij doet het voor mij naar die film gaan. Maar goed ik ga me maar even klaar maken voor onze afspraak.

Ik pak een geel zomer jurkje uit de kast en rode slippers.

Ik doe wat eyeliner en mascara op.

Vervolgens trek ik heel erg klungelig mijn jurk aan.

Mijn nagels lak ik mat rood.

Wachten tot ze droog zijn ben ik echt niet goed in en trek mijn slippers aan. Gelukkig hoef ik geen bandjes vast te maken en risten. Want dan zouden ze binnen 1 seconde al helemaal verneukt zijn.

Mijn moeder komt de kamer in gewandelt en houdt een mooi vrolijk gekleurd tasje omhoog. Met oranje, gele, bruine en beige tinten.

'Neem deze maar mee' zegt ze en komt achter me staan en werkt nog wat bij aan mijn jurk terwijl ik voor de spiegel sta.

'Zullen we het nog wat moeilijker maken voor hem?' Vraagt mijn moeder uitdagend. Ik haal mijn schouders op.

Ze grijnst en maakt 2 knoopjes van het jurkje los van boven af. Een redelijke inkijk komt naar boven.

Ze maakt mijn bh bandjes wat strakker waardoor mijn borsten meer omhoog komen en mooier worden gevormt. Ze pakt wat foundation en werkt mijn sproetjes een beetje weg. Ze begint mijn gezicht een beetje te contouren. Je ziet haast niet dat ik foundation op heb.

Gelukkig is ze snel klaar en gaat net op dat moment de bel.

'Ik ga' roept mijn vader gelijk al. Hij weet dat het Sett is en dan kan hij het hem er nog even lekker inwrijven.

Ik loop rustig de trap af naar beneden. Ik wil niet lijken op een tiener die dan weer binnen no time alweer voor zijn voeten ligt.

Zodra ik bendeden ben valt zijn mond open en mijn vader gaat voor zijn zicht staan en slaat zijn armen boos over elkaar. Nog even en mijn vader valt hem aan. Ik stap langs mijn vader heen en trek Sett mee die vastgenagelt staat en mijn vader protesterend aan kijkt.

'Doe je dit expres?' Vraagt hij zodra we in zijn auto zitten. Ik haal me schouders op.

Ik een stilte rijden we naar de bios en ik merk de hele tijd dat Sett wat wil zeggen. Of het lukt hem niet om de juiste woorden te vinden of hij durft het niet.

Al snel staan we voor de bios geparkeert en als ik goed kijk zie ik de auto van Stefano met hem erin. Hij is ons of gevolgt of hij is hierheen gekomen gewoon omdat hij ook naar de film gaat. Ookal vind ik het nogal onlogisch want hij gaat sowieso nooit naar de film en al helemaal niet met een meisje.

Sett stapt uit en ik volg zijn voorbeeld.

Alleen hij loopt de gehele verkeerde kant op...

Hij loopt namelijk naar Stefano.

Hij stapt uit zijn auto en ze zeggen wat tegen elkaar en komen dan mijn richting op gelopen.

Was dit het wat hij wou zeggen?

Ik denk het wel, want hij had al z'n vermoeden dat het niet leuk ga vinden en dat vind ik inderdaad niet.

Al snel staan ze voor me met hun lange benen en gespierde lichaam.

'Goedemiddag schat' zegt hij grijnzend en ik rol met mijn ogen. Sett slaat zijn arm om mijn middel heen en duwt me voorzichtig richting de ingang. Stefano loopt achter ons aan en loopt richting de kassa.

'3 kaartjes voor "Snowwhite and the hauntsman winter's war", 2 grote popcorn zout en caramel. En 1 keer grote cola en 4 koude biertjes' bestelt hij. Ik trek mijn wenkbrauw op en hij betaald alles.

Ik trek Sett mee de meiden wc in en kijk hem boos aan. 'Waarom is hij hier' zeg ik. 'Hij heeft gezegt dat als hij deze week met ons mee gaat allemaal verschillende dingen gaat doen. Hij ons voor de rest van het leven met rust zou laten. En voornamelijk jou' zegt Sett. Ik leg mijn hand op zijn wang en hij hem indringend aan. Hij glimlacht en drukt zijn lippen op de mijne.

Zijn tong vraagt om toestemming en zijn handen glijden van mijn rug naar mijn kont en tilt me op.

Hij kreunt en duwt met 1 hand een wc deur open.

'Sett ik denk niet dat dit een goed idee is' zeg ik en hij knikt begrijpend.

We lopen de wc weer uit en ziet Stefano op het bankje zitten met 2 hoeren naast hem. Oftewel Natasja en Eline. Ik zucht. Hij duwt ze van zich af en ze lopen weg. Ik rol met mijn ogen en neem tegenover hem plaats. Hij bekijkt me van top tot teen en knikt dan goedkeurend.

Lekker dan ik heb dan precies de geweldigst kleding aan op dit moment.

De deuren van onze zaal gaan open en we kunnen naar binnen.

'Waarom loopt er verder niemand hier naar binnen?' Vraag ik verbaasd en zie dat de deuren sluiten en Stefano begint over alle rijen met stoelen te springen. De deur gaat open en Eline en Natasja komen binnen. Ook dat nog.

Stefano neemt ze mee naar de hoek van de bios en begint ze uit te kleden. Kreunen verlaten die hoek en ik kan het niet langer meer vol houden.

'Sett ik wil hier weg' zeg ik smekend. Hij knikt en neemt me mee de biosscoop uit.

Wat zal dat worden 1 hele week met Stefano?

Vote en comment!

Young Vampire Love Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu