Melody,
Ons vakantie huis is echt geweldig!!
Een prachtig huis, als je de deur door gaat kom je in een grote brede hal uit waar ook de trap is om naar boven te gaan. De vloer is beneden overal donker hout kleurig, witte muren, een roze bank en bruine kastjes en tafels. De deuren zijn zwart en in de woonkamer bevind zich ook een schuifdeur waardoor je op een terrasje uitkomt en een uitzicht hebt op een leuk zwembad. De keuken heeft witte glimmende deurtjes boven en donkerblauw mat deurtjes onder. Een wit keukenblad en een bruine tafel. Beneden heb je ook een wc die witte tegels bevat en een zwarte deksel. Is boven een slaapkamer met een gigantisch bed. Je zou er met 4 personen in zou kunnen slapen, ook ligt er een matras in dat ruim 30 cm dik is. We hebben een aparte kamer voor onze kleding en ik ben helemaal verliefd op de badkamer. Er zijn daar witte tegels op de grond en blauwe tegels op de muren. Er staat een jacuzzi en een gewone douche in, waar we toch geen gebruik van gaan maken. En een grote sport zaal met geblindeerd glas dus je kan naar buiten kijken maar niet naar binnen.
Dit huisje is eigenlijk een soort van gekocht door onze opa en oma die intussen al ik weet niet hoe oud zijn. Maar goed zij zijn geen vampieren, wel jammer want dan zouden zij er ook voor altijd zijn geweest. Maar nu worden ze waarschijnlijk niet ouder dan 100. Het was hun eigen keuze dus we gaan er ook niet op in. Zij willen niet voor altijd bestaan maar willen gewoon net zoals normale mensen oud worden en sterven want anders zouden er echt veel vampieren zijn op een gegeven moment.
Sett is al vroeg opgestaan en is gaan jagen om wat op energie te komen. Eigenlijk zou ik dat ook weer is moeten doen maar heb er echt de puf niet voor. Na ongeveer een kwartier besluit ik maar uit bed te stappen en een lekker bloederig ontbijtje te maken. Ja we hebben een paar flessen met bloed mee gesmokkeld.
Na ongeveer een uur komt Sett binnen gewandeld met een grote bloed vlek in zijn shirt de kamer in komt wandelen. Hij geeft me snel een kus en meldt dat hij gaat douchen.
Sett komt shirt loos de kamer in gewandeld met alleen een joggings broek aan. 'Ik ga even trainen, want mijn spieren beginnen minder te worden' zeurt hij. Ik trek een wenkbrauw op, geen idee waar hij dat vandaan haalt maar ik zie geen verschil. Of ik ben gewoon blind dat kan ook. 'ik ga mee' zeg ik en maak me snel klaar. Samen lopen we naar de sportzaal en ik claim gelijk 1 van de lopende banden. Sett begint lachend aan zijn oefeningen terwijl hij mij in de gaten houdt.
'zeg is Mel hoeveel weeg jij?' ik sta een beetje versteld van die vraag dat ik stil ga staan, wat niet zo'n goed idee was met een lopende band. Ja je raad het al ik val achterover op de grond, Sett snelt naar mij toe en trekt me overeind. 'maak je om mijn gewicht maar geen zorgen' hij bekijkt mijn lichaam nog is. 'Ik eet, is dat niet genoeg' zeg ik geïrriteerd. 'Mel wordt nou niet boos, ik wil gewoon weten hoeveel je weegt, aangezien ik kan zien hoeveel dunner je bent geworden' zegt hij. Ik zucht en trek hem mee de badkamer in waar een weegschaal staat.
'50 kilo vind ik wel een beetje overdreven weinig' zeurt Sett, ik maak een rollende beweging met mijn ogen en ga op de bank zitten. Hij begint een heel geklaag tegen mij maar ik heb geen idee waar hij het over heeft. Mijn gedachten zijn compleet ergens anders, hoe kan ik in 1 week 5 kilo kwijt zijn? Terwijl ik net zoals altijd heb gegeten. Ik loop weer naar boven en Sett loopt mokkend achter mij aan terwijl hij nog steeds zijn gezeur op mij afkeert. Alweer ga ik op de weegschaal staan en zie dat er alweer 2 kilo af is. Sett kijkt over mijn schouder mee en pakt zijn mobiel. Ik hoor nog net dat hij mijn ouders belt en een dokter laat inschakelen. Na zo'n 10 minuten is de vampieren dokter hier en constateert dat er iemand gewoon met mij aan het kutten is. Oftewel Stefano zou mij wel weer is gevonden hebben.
Stefano,
Ik ben Mel echt aan het treiteren Ik maak foto's van haar slapend en van Sett met een mes of pistool tegen zijn hoofd. Ze weten alleen niet dat ik in het zelfde huis. Waarschijnlijk omdat ze nooit in de kelder komen en daar een geheime kamer is met een kast ervoor. Hij is vooral geheim omdat ik hem er heb getovert. En ik heb een spreuk op Mel uitgesproken dat ze elk uur, 1 een kilo kwijt raakt.
Ik vind het raar dat ze niet is gevlucht. En ook doet alsof ik niet besta.
Waarom heb ik haar eigenlijk niet meegenomen naar mijn huis. Die gedachten brengen mij op een nieuw idee. Haar ontvoeren in haar slaap.
Nieuwe uitdaging voor mij, en ik ga het proberen zonder tovenarij.
Ik loop weer richting de deur en hoor vervolgens een klik gevolgd door nog een. Ik draai me om en zie Mel en Sett niet meer maar wel 2 agenten, een vrouwelijke en een mannelijke. De ouders van Mel komen binnen gestroomd met andere agenten.
Fack!
En wat gaat er nu gebeuren denken jullie?
En ik denk dat ik er langzaam ook een eind aan ga breien want ik begin inspiratie loos te worden. Ik heb 2 weken over dit hoofdstuk gedaan... gewoon omdat ik dan een paar zinnen had getypt en daarna dacht van 'ik weet niet wat ik verder moet doen' en dan ging het weer verder en zo elke dag.
Vote en comment!!
Vragen voor de Q&A kunnen nu nog gesteld worden.
JE LEEST
Young Vampire Love
VampireDeel 2 van Vampieren liefde!! Aanrader om eerst deel 1 te lezen Vampieren liefde. _______ Sett en Melody zijn over de oren verliefd op elkaar. Maar wat als de gevaarlijkste jongen van hun school haar probeert te claimen? En al die trutjes van de sc...