hoofdstuk 3

472 25 5
                                    

Hoofdstuk 3 alweer!!

Melody,

Ik wist niet dat Myck een vriendin heeft.

Ik open de deur en loop naar binnen. Snel schop ik mijn hakken uit en loop de woonkamer in waar mijn moeder op de bank een film zit te kijken.

Ik pak een appel uit de fruitschaal en plof naast haar neer.

'Hoe was het op school lieverds' en Sett kruipt naast me op de bank. Hij legt zijn hand op de binnenkant van mijn dijbeen en een hoop tintels schieten door mijn lichaam heen. Zijn duim beweegt heen en weer en nog meer tintels.

Waarom doet hij mij dit toch aan?
Innerlijk kreun ik en voel mijn opgewondenheid omhoog springen. Ik leun tegen hem aan en sluit mijn ogen.

Sett,

'Ik breng haar maar even naar haar kamer' zeg ik tegen Roos en Lorenzo. Ik til haar op en breng haar naar haar kamer aangezien ze in slaap is gevallen.

Ik leg haar in bed neer en doe de deur op slot. Ik doe haar truitje uit en haar broek. Ik pak haar onesie en wil hem aan trekken bij haar maar ze trekt me naar haar toe en ik beland boven op haar en tussen haar dijbenen. Ik druk mijn lippen op de hare en steun op mijn handen. Ze haalt mijn shirt uit mijn broek en trekt hem bij me uit. Haar handen glijden over mijn borst naar mijn buik en komt uit bij mijn broeksband.

Ik pak haar hand zodra ze de knoop open heeft gemaakt.

'Wil je niet?' Ik glimlach en schud mijn hoofd. 'Dat is het niet, je ouders en je broertje zijn ook thuis. En zijn vriendinnetje' zeg ik en ga van haar af. Ze legt haar hoofd op mijn borst en ik pak haar onesie. 'Trek aan, anders wordt je ziek' ze staat zuchtend op en trekt gehoorzamend haar rare apen onesie aan.

Ze komt weer bij mij liggen en ik trek mijn broek verder uit en pak mijn joggingsbroek

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ze komt weer bij mij liggen en ik trek mijn broek verder uit en pak mijn joggingsbroek. Ik ga naast haar liggen onder de dekens en trek haar tegen me aan. Ze slaat haar linker been over mijn middel heen en komt boven op me zitten. Ze kijkt me aan met een gemaakte glimlach.

'Ik snap dat je wil, maar het kan gewoon even niet anders. Als we alleen waren was het misschien een ander verhaal maar dat zijn we niet. Dus trek nu niet zo'n smoelletje en kom lekker met me knuffelen' en spreid alvast mijn armen. Niet veel later ligt haar slanke lichaam boven op het mijne. Ik pak haar heupen beet en draai ons om.

'We kunnen wel iets anders doen' zeg ik geheimzinnig. Ze kijkt me nieuwschierig aan 'wat bedoel je iets anders?' Vraagt ze me. 'Wel stil zijn' ze knikt 'dit' fluister ik intens en begin liggend tegen haar aan te schuren. Ze bijt op haar lip en ik grijns. 'Fijn?' Fluister ik en ze knikt. Ik druk een kus op haar lippen en druk mijn heupen nog wat meer tegen haar geslacht aan. Mijn lippen druk ik op de hare en mijn tong likt langs haar onderlip. Ze opent haar mond en mijn tong begint een zwaar gevecht met de hare.

Na een paar minuten te hebben geschuurd voel ik mijn hoogte punt komen.

'Sorry Mel maar ik ga komen' fluister ik en aai haar wang.

'Ik ook' hijgt ze en ik kreun zachtjes als ik het voel stromen. Niet veel later kreunt Mel ook lichtjes als teken dat ze ook is klaar gekomen. Ik ga van haar af en trek haar overeind. 'Ga je douchen' fluister ik en loop zelf naar de wc om een schone bokser aan te trekken.

Na 10 minuten komt Mel terug met een handdoek om haar lichaam heen. Ik glimlach en ze begint te blozen zodra ze door heeft dat ik staar. Ik wend mijn blik af en ik zie vanuit mijn ooghoek hoe ze naar haar kast loopt. Ik draai me om en hoor hoe de handdoek op de grond valt.

'Niet omdraaien' zegt haar zachte maar o zo mooie stem. Ik schud mijn hoofd omdat ik wel zo'n idee heb dat ze me bekijkt. Hopend dat ik me niet omdraai.

'Oke je mag je wel weer omdraaien' zegt ze na een paar seconden en ik draai me om zodat ik haar weer kan aankijken.

Melody,

Een klop op de deur doet me opkijken. 'Mag ik binnen komen?' Hoor ik mijn moeder vragen. 'Ja hoor' zeg ik verbaasd en föhn mijn haar verder.

'En hoe was het?' Vraagt ze en doet de deur dicht.

'Hoe was wat?' Vraag ik haar.

'De seks, ik heb jullie wel gehoord hoor' grijnst ze. Mijn mond valt open. 'Wij hebben geen seks gehad mam' zeg ik blozend. Ze knikt lachend en ongeloofwaardig haar hoofd. 'Het is waar' zeg ik nerveus. 'Wat waren jullie dan aan het doen?' Vraagt ze ongeloofwaardig. Ik begin alleen maar meer te blozen.

'Ehm... ja dit is echt beschamend' zeg ik stamelend. 'Ah ik ben het maar, ja kan het best vertellen' zegt ze en aait over mijn hoofd heen. 'Nee ik ga het niet zeggen' zeg ik vast besloten. Mijn moeder haalt haar schouders op en tovert mijn haar droog.

'Dankje mam' zeg ik en 'geen probleem' en ze loopt de badkamer uit.

Ik loop met de handdoek om mijn lichaam naar mijn kamer. Sett kijkt me met een grijns aan. Hij blijft me maar aan staren en ik laat blozend mijn hoofd zakken. Hij wend zijn blik af en draait zich om. Ik loop naar mijn kast toe en pak een lingerie setje.

'Niet omdraaien' zeg ik zacht. Hij schud zijn hoofd en ik trek snel mijn ondergoed en bh aan.

'Je mag je wel weer omdraaien' zeg ik een paar secondes later. Hij draait zich om en scant mijn hele lichaam.

'Eten is klaar' roept mijn vader en ik trek snel mijn onesie aan en Sett loopt lekker gemakkelijk in alleen zijn Jogging naar beneden.
'Eetsmakelijk' zeggen we in koor en beginnen te smullen van de heerlijke gebraden kip.

Tsja ik eh... kon niet echt iets bedenken. Het verhaal wordt leuker. Dat verzeker ik.

Vote en comment?

Young Vampire Love Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu