hoofdstuk 10

341 25 5
                                    

Nouja het is jullie gelukt. 4 votes en 5 comment te krijgen binnen 2 dagen. Want de votes zijn er zelfs meer 9 waren het er!!! Maar lees snel verder

Sett,

Tranen vloeien over mijn wangen.

Hoe kom ik zo stom zijn. Ik ben... was met Mel.

Het meisje van mijn dromen.

Iedereen is weggegaan en Kevin, Thomas en Daniel hebben Eline en Natasja in elkaar geslagen.

Het komt allemaal door die kut hoeren. Ze had tegen me gezegt dat als ik haar een kusje geef ze me met rust laat.

Maar als ik zoveel om haar geef en het niet waar is dan moet ik toch voor haar vechten.

En haar vertellen dat het niet waar is.

En voor haar vechten.

Ik kleed me aan en ren richting haar huis. Ik zie het licht nog branden dus dat betekent dat ze nog wakker is.

Of haar ouders.

En dan krijg ik echt hele erge problemen.

Achja wat houdt me tegen. Ik ga voor haar vechten.

Zolang als het maar kan. Ik moet haar terug hebben.

En ik zal haar terug winnen.

Ookal gaat het uren, dagen, weken misschien zelfs maanden of jaren duren. Het maakt me niet uit ik zal voor haar vechten.

Ik druk de deurbel in en niet veel later wordt hij open gedaan door...

Je raad het misschien wel...

Juist ja...

Haar vader...

Hij pakt me bij de kraag en duwt me boos tegen de muur.

'Je hebt mijn kleine meid gebroken!' Roept hij.

Oke daar gaat het komen...

'Dat je familie bent hoeft niet te betekenen dat ik je minder ga bewerken. Maar hier ga je niet zomaar vanaf komen tenzij je een hele goede reden hebt' zegt hij woedend.

'Ik kan het uitleggen' zeg ik dapper. Ik haal diep adem.

'Ik wil het aan jullie gezamelijk vertellen. Met Mel erbij' zeg ik en hij zet me hardhandig neer. Hij duwt me het huis in en roept iedereen naar beneden. Mel komt naar beneden met een geheel rood gezicht van het huilen.

'Mag ik je heel even iets vragen?' Vraag ik aan Mel. Ze knikt heel voorzichtig en loopt naar de gang.

'Weten je ouders dat je toen even naar buiten bent gegaan omdat je je niet lekker voelde?' Ze knikt. En ik knik ook, een traan loopt over haar wang heen en ik kan het gewoon niet aanzien. Ik trek haar in mijn armen. Haar hoofd legt ze tegen mijn borst aan en fluisterd.

'Waarom doe je me dit aan' en een snik vult de ruimte. Ik omhul haar bijna helemaal.

'Kijk toen jij naar buiten ging want je voelde je niet goed. Kwam ik even achter je aan. Maar dat weet je. Toen je ongeveer 5 minuten weg was ging de bel en stonden Eline en Natasja voor de deur. Daniel zei dat hij ze gebeld had. Ik liet ze binnen en zo ging de tv uit. Begonnen we met grappen te vertellen en hebben we een uur lang gelachen. Natasja zat de hele tijd aan mij en irriteerde me. En dus voor je thuis kwam begon ze heel erg diep adem te halen. En zo een paar keer. Volgensmij had ze jou geur opgepakt. Ze pakte mijn arm beet en fluisterde in mijn oor dat als ik haar een kusje zou geven ze mij met rust zou laten. Ik dacht het kan geen kwaad dus wou ik een kus op haar wang geven maar zijn draaide haar hoofd een paar graden. En dus belandden ze perongeluk op haar lippen. En toen zag ik jou... het was helemaal niet mijn bedoeling dat dat zou gebeuren' fluister ik naar haar. Ze heeft me geen enkele keer onderbroken alleen aangekeken. De tranen staan nog steeds een beetje in haar ogen maar al heel veel minder dan net.
Ik kijk haar hoopvol aan.

'Ehm... ik moet je ook nog wat vertellen' zegt ze en kijkt omzich heen en haar ogen blijven hangen bij een paar schaduwen die duidelijk onder de deur zichbaar zijn.

Oftewel haar ouders en Myck luisteren mee. Ze trekt me mee haar kamer in en sluit heel stilletjes de deur.

'En wat moest jij mij vertellen?' Vraag ik en hoop dat het niet iets is waar ik spijt van ga krijgen.

'Stefano had mij een berichtje gestuurd en ik moest van hem naar buiten gaan dus het was een beetje een leugen dat ik me niet lekker voelde. We hadden een heel gesprek dat hij me wou etc. En ik was weggerend hij rende me achterna. En opeens waren we op een open vlakte. Ik zag veel te laat dat er een klif voor mijn voeten was en viel daarin. Met hem achter me aan. Hij trok me naar hem toe en hij toverde ons tot stilstand in de lucht en weer naar boven. Hij wou er wat voor terug hebben...' en nu onderbreek ik haar. 'Je hebt seks met hem gehad?' Fluister ik ongelovig. 'Nee' fluisterd ze en schud haar hoofd hevig. 'Hij had me opgetild en tegen een boom geduwt... hij had me wel uitgekleed maar ik hield hem tegen' ik ga op haar bed zitten en ze komt naast me zitten. 'Ik had gezegt dat ik met jou seks heb gehad en dat dat nog een beetje pijn deed' ik trek een wenkbrauw op 'had je pijn?' Vraag ik. Ze knikt en haar blik is op haar handen gefocust. 'Een beetje wel ja' zegt ze. Ik trek haar naar me toe en druk een kus op haar voorhoofd. 'Vertel verder' fluister ik.

'Hij had zijn hand daar neer gelegd' en ze laat precies zien waar. 'Hufter' mompel ik en bal mijn hand tot een vuist. Ze legt haar hand om mijn vuist en ik verstrengel mijn vingers met de hare. 'Hij had de pijn weggehaald. En toe leunde hij ook tegen de boom dus kon ik me makkelijk aankleden. Hij paktte mijn polsen vast en... zoende me. En ik... ging erin mee' ze barst weer in tranen uit. Ik probeer haar te sussen. Ik ga liggen en trek haar mee.

Na een tijdje is ze weer rustig en slaapt ze bijna. Ik sta op en wil weg gaan maar ze houdt me tegen.

'Blijf' ik glimlach en kleed me om in de joggingsbroek die altijd en nu nogsteeds onder haar kussen ligt. Ik kruip naast haar en leg mijn arm over haar rug heen. Ze ligt op haar buik met haar halve boven kant bovenop me.

Die hebben het denk ik weer bij gelegt.

Vote en comment!!

Young Vampire Love Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu