Wow heb al vet labg niet gepost ben een beetje druk met school en verhuizen.
Maar,
Bijna het einde van dit boek 😭Stefano,
'Je staat onder arrest voor het verkrachten van meerdere meiden waaronder Melody. Het hebben van een hoeren huis en nog heel wat dingen maar dat word dan een te langdradig verhaal' zegt de agent.
Fuck it, kan ik misschien nog ontsnappen of gaat het dan helemaal mis.
Nog voordat ik iets kan bedenken hebben ze mij al in de boeien geslagen.
Verdomme
Al snel zit ik in een busje die goed afgesloten is en met speciaal metaal bedekt aan de binnenkant dat geen vampier er door kan.
Dit wordt levenslang als het al niet de doodstraf word. Als dat wel zo is dan wil ik in ieder geval Mel nog is zien.
De bus begint te rijden en ik val bijna voorover vanwege de onverwachte beweging. Gelukkig weet ik me nog recht te krijgen als de bus in een constant tempo aan het rijden is.
Ik zucht en de bus maakt een onverwachte noodstop en mijn hoofd raakt de muur achter mij. Ik kreun even en het duizelt even voor mijn ogen.
De bus trekt weer op en ik val alweer bijna voorover.
'Kunnen jullie niet rijden ofzo' bek ik naar ze, ookal horen ze me toch niet.
En zo gaat het de hele rit, optrekken, afremmen of een scherpe bocht.
Na een paar minuten die uren leken te duren zijn we eindelijk op het bureau. Ze stoppen me in een speciale cel omdat ik kan toveren.
Melody,
Ik werd net gebelt door mijn ouders met de mededeling dat Stefano is opgepakt. We blijven nog 1 weekje en dan gaan we weer terug. Kijken in de rechtbank wat voor straf hij krijgt. We hopen dat het de doodstraf word.
Ik laat mij opgelucht op het hemels bed vallen en hoor dat Sett de kamer in komt gewandelt. Hij kijkt mij aan en ziet mij glimlachend op bed. Hij trekt een wenkbrauw op en ik maak met mijn wijsvinger een beweging als teken van "kom hier" hij klimt bovenop mij en ik trek hem naar mij toe. 'Wat is er?' Vraagt hij. Ik glimlach bijtend op mijn lip.
'Raad maar' zeg ik uitdagend. Hij schud even verward zijn hoofd. 'Ben je zwanger?' Ik glimlach en schud mijn hoofd van "nee" hij zet een nadenkend gezicht op. Zijn mond valt open 'is die klootzak opgepakt?' Ik knik en hij omhelst me en ik begin van blijdschap te gillen.
We beginnen wat te flik flooien en we stoppen gelijk weer als mijn mobiel afgaat. Weer mijn moeder.
'Ja we komen volgende week thuis' zeg ik tegen mijn moeder en dat is al genoeg info voor haar dus we hangen weer op.
'Volgende week pas? Hij is al opgepakt' vraagt Sett. 'Ik vind het hier wel leuk' zeg ik en Sett grinnekt. 'De oude Melly komt weer tevoorschijn hoor' zegt hij lachend.' Hoezo de oude ik was...' en dan houdt mijn zin op als ik begrijp wat hij bedoelt.
Na een stilte antwoord ik maar weer met 'ja daar ben ik ook blij mee'
'Zullen we gaan shoppen?' Vraagt Sett en ik knik. 'Nou schiet op' zegt hij en ik ren snel door de kamer en maak me klaar.
Al snel zitten we in de auto en zijn vrolijk aan het mee zingen met de de radio.
We zijn nu echt blij en ik vooral, Stefano is opgepakt je zou is moeten weten hoe blij ik ben. Eindelijk kan ik vrij ademen alsof er een ton van mijn schouders is gevallen. Het is net alsof ik nergens meer aan vast zit.
We komen aan in het kleine gezellige stadje en gaan langs allemaal kleine kraampjes en winkeltjes en kopen overal iets. Ook geven we geld aan arme mensen die aan het bedelen zijn en aan straat muzikanten natuurlijk. De meeste kunnen een mooi liedje spelen maar sommige spelen gewoon vals. Maar het gaat om de gezelligheid toch? Dus we zijn vriendelijk en laten een goeie indruk achter.
Zodra ik een leuk kraampje met armbandjes zie loop ik ernaartoe en Sett kijkt ook aandachtig mee.
'Kijk nog maar even verder en nergens heen gaan' zegt hij en loopt vervolgens weg en ik kijk nog even maar ben vervolgens Sett uit het oog verloren. Ik haal bijna onzichtbaar mijn schouders op en zie dan een heel erg mooi armbandjeIk vraag aan de verkoopster of ik die zou mogen passen. Ze haalt hem eraf en overhandigd hem aan mij.
'Deze neem ik' zeg ik tegen haar en ik betaal haar 10 euro en ze knipt het kaartje eraf en ik wacht tot Sett terug komt.
Na enkele minuten zie ik Sett met een bos bloemen. Ik krijg een grote glimlach op mijn gezicht.
Ik omhels hem en zoen hem vol op de mond. Iedereen om ons heel maakt een 'Ahw' geluidje. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder terwijl ik op mijn tenen tegen hem aan sta.
'Ik hou van je, voor altijd' zegt hij en geeft de bloemen aan mij. Ik glimlach 'I love you too' zeg ik en hij tilt me op. Zo loopt hij weer naar de auto en we rijden -na een paar uur lekker te hebben geshopt- weer naar huis.
Zodra we thuis zijn pak ik mijn huiswerk want dat heb ik ook nog en werk weer wat vooruit om zo wat meer vrije tijd te hebben als we weer thuis zijn.
Zodra ik het af heb besluit ik te gaan slapen want ik ben al erg moe en begin een beetje hoofdpijn te krijgen.
Iets korter hoofdstukje dan normaal maar ik heb volgensmij nog niet alle vragen van de Q&A dus als je vraag er niet tussen staat moet je noet boos worden want bijna niemand heeft gereageert. Dus ik moest een lange speurtocht doen voor de vragen en heb er een paar gevonden.
Vote en comment!!
JE LEEST
Young Vampire Love
VampireDeel 2 van Vampieren liefde!! Aanrader om eerst deel 1 te lezen Vampieren liefde. _______ Sett en Melody zijn over de oren verliefd op elkaar. Maar wat als de gevaarlijkste jongen van hun school haar probeert te claimen? En al die trutjes van de sc...