Melody,
Sett heeft me gisteren opgehaald, we hebben gelijk de politie gebeld. Verkrachting aangegeven en het huis van Stefano. Er zijn 7 busjes met politie heen gegaan. En zijn terug gekomen vol met meiden, en een groep handelaartjes. Stefano en een paar vrienden zijn ontsnapt.
We hebben het ook aan school door gegeven en die hebben de baby dinges afgezegd dus iedereen moest zijn baby inleveren. Ik heb een soort van vakantie gekregen en Stefano die is van school geschorst. Hij mag nooit meer komen en als de politie hem ooit vind dan krijgt hij levenslang. En dan wordt dat ook echt levenslang. Sett had eerst de doodstraf voorgesteld. Maar dat vond iedereen wat te overdreven.
Ik open mijn ogen en draai me om aangezien ik met mijn rug tegen de borst van Sett aan lag. Ik zie hoe hij nog vredig door slaapt en dat laat ik ook maar even zo.
Roxana,
Het is zo stil nu naast mij tijdens sommige vakken want Mel en ik zitten vrijwel altijd naast elkaar.
Vreselijk dat zij nu hetzelfde heeft mee gemaakt als ik. Ze zat ook in dat huis en is in haar slaap verkracht.
Hopelijk krijgen ze Stefano ooit nog is te pakken dan hoeft niemand meer te lijden onder zijn verkrachtingen.
De baby's zijn afgelast door school in de hoop dat dit soort dingen niet nog is gebeuren.
Snel pak ik mijn spullen bijeen als de bel gaat en meld dat het pauze is. Onderweg naar de kantine kom ik Doris tegen en samen lopen we diep in gedachten de kantine binnen. We gaan zitten bij de vrienden van Sett. En Roxy neemt naast haar vriendje plaats, ja jullie raden het wel Kevin. Ik zucht en ga gewoon tussen de andere 2 jongens in zitten. Naast Thomas die volgensmij mij leuk vind en Daniël die homo is ookal merk je er niks van dat hij homo is. Ik heb namelijk zo'n sterk vermoeden dat hij gewoon hetero is.
De bel schalt en ik pak mijn spullen bijeen, al is het niet veel is maar wel mijn tas en een boek waar ik van plan was uit te gaan leren. Maar dat is hem niet geworden. De school heeft voor iedereen gewoon een 9 gegevem als cijfer voor de baby stimulatie opdracht. En ze zijn een nieuwe opdracht aan het bedenken om de baby te vervangen.
Na school gaan Doris en ik langs Mel en Sett die dus niet uit elkaar zijn gegaan. En ze hebben het plan verteld wat ze wouden doen alleen is dat niet echt gelukt.
Ik heb ook opgebiecht dat ik verkracht was door hem. Dus eigenlijk hoop ik dat als ze hem vinden hij de doodstraf krijgt.
Al snel schalt de laatste bel van vandaag en kunnen we naar huis toe. Doris en ik gaan naar Mel en de jongens hebben besloten dat ze mee gaan. Ze hebben Sett ookal een tijdje niet gezien.
We stappen in de auto van Thomas. Daniël gaat naast hem zitten en Doris, kevin en ik op de achterbank. En Doris natuurlijk in het midden.
Ze kunnen niet van elkaar afblijven. Echt om de seconde geven ze elkaar wel een kus of zijn ze weer aan het tongzoenen.
Nog even en ik trek ze uitelkaar.
'Stop, ik word hier echt kots misselijk' zeg ik en Thomas zet de wagen aan de kant stil en ik stap uit om even lucht te happen wat Doris en Kevin niet doen.
Thomas komt naar me toe en kijkt me vragend aan. 'Doris en Kevin zijn een beetje te klef' zeg ik en sla mijn armen over elkaar aangezien het best wel koud is. Hij trekt zijn vest uit en overhandigd hem aan mij. Ik glimlach en neem hem aan.
Daniël is uit gestapt en op mijn plek gaan zitten.
'Het is meestal beter als je misselijk bent in voorin te zitten' zegt hij als hij mij ziet kijken.
'Dankje' zeg ik en neem plaats naast Thomas voorin. Hij kijkt me aan en rijd weer verder.
Doris drukt op de bel en niet veel later opent Sett de deur.
'Wees een beetje stil Mel is in slaap gevallen' zegt hij zacht.
We knikken lief en gaan naar binnen waar we Mel diep in slaap op de bank zien liggen.
'Hoe gaat het met haar?' Vraag ik aan Sett en hij haalt zijn schouders op. 'Niet echt goed, maar het kon slechter' zegt hij. Ik knik en we praten nog even door.
Na ongeveer een uurtje begint Mel te bewegen en opent vervolgens haar ogen. Als ze ons ziet glimlacht ze en gaat zitten.
'Zijn jullie hier allang?' Vraagt ze. 'Nee, nog maar net' zegt Thomas ik zie Mel ongelovig lachen. Ze weet dat hij loog maar daar zeggen we dus allebei niks over.
Ze komt bij Sett op schoot zitten in het shirt van Sett en een kort broekje. Je kunt echt zien dat hij haar niet meer alleen laat.
Ik hoop dat ze nog verscheidene jaren zo kunnen samen leven. Sommige kunnen namelijk nog geen jaar een relatie stand houden. *kuch kuch, me* ik heb dat altijd al gehad nooit waren mijn relatie's langer dan een jaar.
De bel schalt en Mel zucht en staat staat op.Opeens hoten we haar gillen en zien we haar de kamer inrennen naar Sett toe.
Melody,
De bel schalt en ik hoor dat Sett naar de deur loopt. Ik hoor ze wat geroezemoezen dus het zullen, Doris en Roxy wel zijn. Ik maak een spleetje tussen mijn ene oog en zie dat de vrienden van Sett er ook zijn. Ik besluit nog maar even te blijven liggen en te luisteren wat ze zeggen.
Na ongeveer een uur ben ik het zat en doe alsof ik wakker word.
Ik kruip op Sett zijn schoot en leg mijn hoofd op zijn schouder. Ik zie hoe iedereen met zo'n blik zie kijken van "dat wil ik ook"
De bel schalt alweer en ik zucht en sta op om de deur te openen.
Ik open de deur nadat ik gecheckt heb dat ik er niet angstaanjagend uit zie.
Zodra ik zie wie er voor de deur staat gil ik hard en ren naar Sett toe. Iedereen kijkt me raar aan maar zodra ze zien wie er de kamer in komt gewandeld, snappen ze waarom.
De jongens gaan beschermend voor ons drieën staan.
'Stefano' spuugt Sett bijna uit.
Tam tam tam... he's back!!!
Vote en comment!!
JE LEEST
Young Vampire Love
VampireDeel 2 van Vampieren liefde!! Aanrader om eerst deel 1 te lezen Vampieren liefde. _______ Sett en Melody zijn over de oren verliefd op elkaar. Maar wat als de gevaarlijkste jongen van hun school haar probeert te claimen? En al die trutjes van de sc...