Melody,
Het is intussen al een week geleden dat Stefano mij lastig viel. Sindsdien heb ik geen last meer van hem. En dat is maar goed ook want mijn vader was zelfs naar school gegaan en heeft geklaagt over hem.
Mama heeft hem nog net kunnen tegen houden dat hij er niet ging zorgen dat hij geschorst werd van school. Want dat was dus het gene wat als eerste in hem opkwam toen hij hoorde dat hij mij had aangerand.
We hebben nu twee weken vakantie dus weer lekker uitslapen. Vandaag gaan we met de hele familie jagen en daarna naar de film toe. We gaan Dirty Grandpa kijken ik heb er best zin in, ik heb namelijk van Roxy gehoord dat het een super leuke komedie is. Ze heeft helemaal plat gelegen tijdens de film en iedereen in de bios keek haar raar aan maar daar trok ze zich niks van aan.
Sett ligt nog lichtjes snurkend naast me. Ik glimlach en draai me voorzichtig om in zijn armen, alleen is hij een lichte slaper dus lukt het niet om hem te laten slapen. 'Goedemorgen' glimlacht hij en ik druk een kus op het puntje van zijn neus. Hij begint te lachen en komt boven me hangen 'soms kun je echt gemeen zijn' ik kijk hem quasie boos aan en hij drukt zijn lippen in mijn nek en plaatst allemaal kusjes. Als hij bij mijn zwakke plek is krijg ik kippenvel en rijg mijn vingers door zijn haar heen. Hij begint op dat plekje te zuigen en na een paar seconde laat hij los. 'die is mooi' grijnst hij en ik kijk heb onverschillig aan.
'Jongens eten!' hoor ik mijn vader roepen na een tijdje. Sett zucht en gaat van me af en trekt mij mee overeind uit bed. Hij gooit mij een shirt toe en we lopen de woonkamer in waar het eten al op tafel staat.
Sett trekt mijn stoel naar achteren als een echte gentle man. Ik glimlach als ik mijn moeder glimlachend zie kijken. Ik neem een hap van de overheerlijke kip en eet rustig de rest van mijn eten op.
Na het eten help ik mijn moeder alles afruimen en Sett die is een spelletje aan het spelen op de playstation met Myck en pap. hoogstwaarschijnlijk weer Fifa16 maar dat weet ik niet zeker kan ook gewoon een ander sport spelletje zijn.
'Jullie twee zijn echt schattig samen' zegt mijn moeder ik glimlach. 'Dankje'
'Ga anders lekker met hem naar de stad, de film of iets in die richting' zegt mijn moeder en geeft me geld mee. Ik schudlachend mijn hoofd en loop de woonkamer in.
'Ik leen deze even' zeg ik en trek hem mee de gang op. Hij sluit de deur achter zich en draait me dan rond en trekt me tegelijk naar hem toe. 'Wat wil je doen dan?' Vraagt hij mysterieus. 'De stad in?' Vraag ik hoopvol en laat het stapeltje met geld zien die ik van mam heb gekregen. Hij grinnekt en loopt naar de kapstok waar onze jassen en schoenen staan. Hij trekt snel zijn nike's aan en ik volg zijn voorbeeld in mijn eigen nike's. Die schoenen lopen echt goddelijk. 'Wij zijn weg' zeg ik en wel lopen het huis uit naar de auto van Sett.
'waar wil je eerst heen gaan?'
Ik grijns en trek hem mee de nike winkel in. Hij glimlach om mijn keuze aangezien het ook zijn lieverlingswinkel is. Zijn handen omvatten mijn middel en ik draai me om met een doos schoenen in zijn maat. Hij pakt ze aan en pakt achter zijn rug vandaan ook een doos met schoenen. Ik grinnek en we ruilen van dozen. Hij heeft voor mij roze met dknkerblauwe en witte, nike air max's gepakt. Voor hem heb ik witte met verschillende kleuren blauw en grijs tinten.
Al snel hebben we een beslissing genomen en kopen ze. Hij pakt mijn doos inclusief de zijne en loopt naar de kassa.
'Sett ik kan prima zelf betalen' zeg ik en pak zijn bovenarm vast. Hij haalt zijn schouders op en betaalt ze als nog. Ik zucht verslagen en besluit om er maar niet tegen in te gaan aangezien het met zijn koppige gedrag toch geen nut heeft.
Hij komt naar me toe gelopen en we lopen naar de coolcat.
Hij pakt een jeans genaamd Yzem in het zwart en een gewone spijkerbroek. Ik zelf pak een zwart wit horizontaal gestreept rokje en een zwart wit geruit blousje.
Zodra we hebben gepast betaal ik dit keer zijn broeken en mijn eigen kleding.
Na ongeveer 5 winkels in en uit te hebben gelopen malen we een stop bij de la place in de V&D. Ik bestel een grote smoothie annanas, banaan en nog iets en een grote appelbol met kaneel vulling. Sett neemt ook een appelbol met kaneel vulling en met extra vanille saus. Samen met een aardbeien smoothie. Samen delen we nog een half stokbroodje met ham, sla en een soort van kruidenkaas.
Sett betaalt en we gaan op het balkon zitten omdat het zonnetje lekker schijnt en het aardig warm is. Hij komt naast me zitten en legt zijn hand op mijn bovenbeen en zijn vinger strelen de binnenkant van mijn dijbeen en de heerlijke kriebels verspreiden zich in mijn onderbuik. Ik glimlach en eet voorzichtig een stukje van mijn hete appel. Zijn hand verlaat mijn been en gelijk wordt het koud op die plek. Hij eet ook zijn eten op en drinkt zijn smoothie op net zoals ik. Na dat we dat hebben opgegeten besluiten we nog even langs de action te gaan.
We hebben een winkelwagentje gepakt en kopen allemaal verschillende dingen. Snoep, auto's voor Myck, spelletjes en andere spullen zoals knutsel spul en tekenspullen.
Nadat we dat hebben betaald gaan we naar huis toe aangezien het al aardig laat is en de koopavond voorbij is.
Hoofdstuk 6 alweer YES! Hoopelijk wordt dit boek ook een succes.
Ik ga naar Polen toe deze week omdat ik woesdag een begrafenis heb van mijn Tante dus kan ik niet echt iets plaatsen.😳 maar wel schrijven😁👌
JE LEEST
Young Vampire Love
VampireDeel 2 van Vampieren liefde!! Aanrader om eerst deel 1 te lezen Vampieren liefde. _______ Sett en Melody zijn over de oren verliefd op elkaar. Maar wat als de gevaarlijkste jongen van hun school haar probeert te claimen? En al die trutjes van de sc...