Sett,
Ik open mijn ogen en zie dat melly niet meer naast me ligt. Ik zucht en kijk op mijn mobiel.
6 uur alweer. Een zucht verlaat mijn lippen.
Ik leg mijn hoofd weer in mijn kussen en rek me zorgvuldig uit.
Na ongeveer 10 minuten ben ik nog steeds het bed niet uit. Mel komt binnen en ziet dat ik wakker ben en gaat boven op mij zitten. Ik glimlach en pak haar heupen beet en draai ons om waardoor ze een klein gilletje los laat. Ik kijk haar plagend aan en ze drukt een kus op mijn lippen. Ik grinnek en haar handen strelen over mijn blote boven lichaam.
'Ik hou van je' zeg ik en ga van haar af. 'Ik ook van jou' zegt ze en legt haar hoofd op mijn borst.
'Ik heb net een bericht gehad van Stefano' zegt ze en kijkt naar mij en probeert mijn reactie te peilen.
'Mag ik is lezen?' Ze geeft me haar mobiel en ik ontgrendel haar mobiel door de vorm van een "S"
'Heey liefje, ik mis je, wanneer kom je is langs wil je voelen. En van je genieten natuurlijk' ik rol met mijn ogen en vermoord hem letterlijk in mijn gedachten.
'Antwoord zo snel mogelijk dan kan ik alvast een plekje voor je vrij maken, dag schatje, Steffie'
'Wat is dat voor gast? Eeb plekje voor je vrij maken? Wat is hij een meisjes handelaar?' Zeg ik boos en verbaasd tegelijk. Mel drukt een kusje op mijn lippen om mij wat te kalmeren. Ik zucht en neem haar helemaal voor mezelf.
Na een half uur besluiten we uit bed te gaan. Aangezien ik Melly het bed in heb getrokken en we lekker tegen elkaar aan zijn gekropen.
Ik loop de keuken in en maak snel pannenkoeken voor ons. Het is gelukkig pas kwart voor 8 dus nog een half uur en dan moeten we naar school toe. Na ongeveer 10 minuten ben ik klaar met de pannenkoeken en smullen we die lekker met z'n drieën op.
Al snel moeten we weer naar school.
'Ik heb zo geen zin' kreunt Mel. Ik kijk haar glimlachend aan en grinnek. 'Ik snap je lieverd' zeg ik en trek haar tegen me aan. Mijn hand streelt haar dijbeen en knijp er zacht in. Ze slaat haar tengere armpjes om mijn nek heen en zucht in mijn nek. Ik leg mijn kin op haar schouder en zet mijn tanden in haar hals. Ze rilt en kreunt. 'Ik weet je plekje altijd weer te vinden' zeg ik plagend en Mel rolt met haar ogen.
Na ongeveer 5 minuten is Myck er en kunnen naar school toe.
Op school aangekomen kunnen we gelijk door naar de les, want Myck is altijd laat.
Of net optijd om te vertrekken.
Samen met Mel lopen we net optijd het lokaal van bio binnen. Meneer prinz is niet zo van laat komers dus gelukkig gaat de bel als wij zitten.
'Iedereen boeken open op de bladzijde van het huiswerk' zegt hij. Iedereen kijkt verbaasd en maakt een "huh" geluid. 'Er was geen huiswerk, meneer' antwoord een meisje uit de klas. Nu kijkt de leraar verbaasd en opent zij agenda. 'Oh, sorry leerlingen, verkeerde klas gekeken' zegt hij verontschuldigend. Iedereen zucht opgelucht en luistert weer aandachtig naar de uitleg van Prinz. Een andere leraar omdat onze ziek is.
Volgende les gaan we een kikker ontleden. Iedereen verheugd zich er nu al op behalve sommige meiden die hun handjes nooit uit de mouwen willen steken. Of een nagel willen breken. Mel naast me steekt haar hand op. De leraar die zegt dat ze mag vragen wat ze wil vragen.
'Mag ik naar de wc?' Vraagt ze en de leraar knikt.
Melody,
'Meneer mag ik naar de wc?' De leraar knikt en ik ren zowat het lokaal uit omdat ik zo nodig moet. Ondertussen moet ik zo ongeveer naar de andere kant van de school rennen want daar bevind zich de wc.
Ze hebben nog genoeg, waarom maken ze niet gewoon een wc aan die kant? dan hoef je niet heen en weer.
'Heey liefje wat doe jij hier op de gang terwijl je eigenlijk in de les hoort te zitten?' Ik draai me om en Stefano loopt achter mij aan. 'Ik moet naar de wc' zeg ik en loop stug door. Hij pakt mijn hand 'waarom heb je niet terug gereageerd op mijn bericht' ik haal mijn schouders op 'moet dat dan?' Hij knikt en ik trek mijn hand los. Althans dat probeer ik. Ik open mijn mond om Sett te roepen maar Stefano snoert mijn mond dicht met een paar dreigende woorden. 'Als je Sett ook maar durft te roepen neem ik je de volgende keer en dat is dan niet zo zacht ook' zegt hij woedend en laat me vervolgens los en verdwijnt.
Ik sta nog steeds vast genageld aan de grond met mijn ogen wijd open gesperd. In een oogwenk staat Sett bezorgd voor mij en knipt met zijn vingers wat mij tot de realiteit brengt. En mij ook de hoge nood naar boven komt ik ren de wc in en doe mijn behoefte en loop naar Sett toe.
'Wat was er nou net?' Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd als teken dat het niks was. Hij pakt mijn schouders beet en kijkt me doordringend aan 'je weet dat je alles kan zeggen, zelfs als je in de problemen zit ik help je altijd
uit de problemen. Je weet dat toch?' Ik maak een "aahw" geluidje. Hij rolt met zijn ogen en kijkt me dan weer strak aan. 'Wat was er?' Ik zucht 'Stefano' fluister ik. Hij zucht en trekt me tegen hem aan. 'Negeer hem gewoon' zegt hij. 'Of was er iets anders aan de hand?' Ik ga op de tafel zitten en Sett voor mij tussen mijn benen. 'Hij zei dat als ik jou zou roepen hij mij dan de volgende keer zou nemen en niet zo zacht ook' zeg ik en tranen stromen over mijn wangen.'Nu ben ik het zat' zegt hij boos en rent weg.
Hoogst waarschijnlijk naar Stefano.
Wat zou er gebeuren??
Vote en comment!!
JE LEEST
Young Vampire Love
VampireDeel 2 van Vampieren liefde!! Aanrader om eerst deel 1 te lezen Vampieren liefde. _______ Sett en Melody zijn over de oren verliefd op elkaar. Maar wat als de gevaarlijkste jongen van hun school haar probeert te claimen? En al die trutjes van de sc...