Melody,
'Melly, ben je wakker?' Ik maak een kreunend geluid en hij grinnekt. 'Flikker op, ik wil slapen' zeg ik en draai me op mijn buik. 'Je moet naar school en zo kom je telaat' zegt hij moet een moederlijke stem. Ik zucht en kom overeind.
Best raar, hij is mijn neef en wij hebben een relatie. Al meer dan 5 jaar.
Ik pak wat kleren en loop de douche in. Snel douche ik me en kleed me aan. Zodra ik klaar ben gaat Sett. Hij drukt een snelle kus op mijn mond en doet de deur vervolgens opslot.
Ik ben 16 jaar en hij 17 we zijn nog niet echt van plan om verder te gaan tot nu toe. Ookal wil ik wel weten hoe het is.
Hij wacht gewoon op mij en wil het ook niet tot ik toe geef dat ik het wil.
Mijn moeder begint er wel is over of we het al gedaan hebben. En opzich praten we er heel open over. En ze heeft me is verteld dat het alleen de eerste keer pijn doet en daarna niet meer. Ik hoop maar dat ze gelijk heeft want ik heb geen zin in dat het altijd pijn doet.
'Is er iets?' Ik kijk verward op en zie Sett staan. Ik schud mijn hoofd en glimlach. Ik sta op van bed waar ik onbewust op ben gaan zitten en loop de keuken in. Snel smeer ik brood voor mezelf en al snel slaan een stel gespierde armen zich om mijn middel heen. Ik draai me om en druk mijn lippen op de zijne. Hij pak mijn heupen beet en drukt de zijne tegen de mijne aan.
'Jongens jullie hebben een kamer' hoor ik mijn vader zeggen. Ik laat Sett los en ga weer verder met het brood smeren. Sett komt naast me staan en smeert zijn eigen brood. Mijn moeder komt binnen en ik ruim alles op. Zodra ze mijn blik vangt begint ze met haar wenkbrauwen te wiebelen. Ik zucht en rol met mijn ogen.
'Doei mam, doei pap' schreeuw ik en we vertrekken richting school. 'Doei oom, doei Roos' schreeuwt Sett.
'Doei lieverds' roepen ze terug.
Myck zit al op de achterbank van Sett's auto. Hij heeft een AUDI A7 van zijn ouders gekregen. Een mooie zwarte.
Ik hoop dat ik voor mijm verjaardag ook iets leuks krijg, het liefst ook een auto. Of nee want dan kan Sett me niet meer brengen.
Ik stap in en Sett start de auto. Ik leun tegen de deur aan en Sett zet de radio aan.
Chandelier van Sia speelt door de auto heen. We beginnen mee te zingen. Zodra het liedje af is gelopen zijn we al bijna op school.
Ik glimlach en Myck is de eerst die weg is en wij lopen op ons dooie gemakje het plein op.
Roxy en Doris komen naar me toe gerend. Ze bespringen mij en ik val bijna op de grond maar word door Sett opgevangen. Ze laten los en trekken me mee naar de ingang.
'Heey meiden, mag ik geen afscheidszoen van Mel meer?' Vraagt Sett met een pruillipje aan Doris en Roxy. Ze giechelen en laten me los. Ik ren snel naar Sett en druk mijn lippen op de zijne. Hij vangt me op en ondersteunt me. Na een paar seconde laat ik hem los en hij zet me neer. Ik druk nog een snelle kus op zijn lippen en loop dan naar Doris en Roxy toe. En die sleuren me mee naar binnen.
'Wat is er toch meiden?' Vraag ik lachend.
'Hoe is het toch mogelijk dat jullie zolang een relatie kunnen hebben' vraagt Doris met een stem alsof ze het niet gelooft. Ik haal mijn schouders op. 'We houden van elkaar. En dat blijft hopelijk ook zo' zeg ik en zie Sett naar binnen wandelen met zijn vrienden. Thomas, Daniel en Kevin.
'Omg ze komen deze kant op' fluistert Roxy.
Roxy heeft een crush op Kevin. Omdat hij ook bruin haar en blauwe ogen heeft. Sett komt achter me staan en legt zijn kin op mijn hoofd en zijn armen slaat hij om mijn schouders heen. De jongens komen erbij staan en Kevin slaat zijn arm om Roxy heen en Thomas zijn arm om Doris haar middel.
Ik knipoog naar Roxy als ik zie dat ze zich een beetje ongemakkelijk voelt.
Oja niemand op school weet dat Sett en ik familie zijn anders werden we echt heel raar aangekeken.
De bel schalt door de school heen en Sett en ik lopen naar onze kluisjes waar we onze boeken uithalen en naar ons lokaal lopen.
Sett tilt me op en loopt naar de achterste rij. Ik grinnek en ga zitten op de stoel. Hij neemt naast mij plaats en legt zijn hand op mijn bovenbeen. Een tinteling gaat door mijn lichaam heen en hij streelt lichtjes mijn been.
'Goedemorgen leerlingen' begint Mevrouw Telling de les Biologie.
'Pak jullie boeken en ik ga een rondje lopen en kijken of iedereen zijn huiswerk heeft gemaakt' iedereen opent zijn boeken en ze loopt rustig langs iedereen.
Zodra ze bij ons is kijkt ze naar de hand van Sett maar zegt er niks van en bekijkt onze boeken snel. Zodra ze heeft gezien dat we het af hebben loopt ze verder. Ik grinnekt en Sett buigt zich naar mij toe 'ze is volgensmij een beetje jaloers' grapt hij en drukt een kus op mijn wang.
'Donderdag moeten jullie het boekje uit hebben en dan plannen we de toets' iedereen begint met zijn werk.
Al snel heb ik de oefentoets af en pak mijn spullen in.
'Tot donderdag jongens' zegt ze en iedereen loopt het lokaal uit op naar de volgende les.
Geschiedernis... dat is het saaiste vak dat er bestaat. Ik pak de hand van Sett vast zodra ik zie dat Stefano onze kant op komt gelopen.
'Hij doet je niks' fluisterd Sett me toe. Ik glimlach naar hem. Zijn reputatie is namelijk niet de beste. Hij heeft bijna elke meisje van de school al in zijn bed gehad behalve mij en de grootste nerd van de school.
En ik ben volgens veel meisjes zijn volgende slachtoffer. Maar Sett heeft me belooft me te te beschermen.
Aaah wat een lieve Sett.
Eindelijk hoofdstuk 1. Poeh ik kon echt niks bedenken en dit is echt een beetje een flut hoofdstukje.
JE LEEST
Young Vampire Love
VampireDeel 2 van Vampieren liefde!! Aanrader om eerst deel 1 te lezen Vampieren liefde. _______ Sett en Melody zijn over de oren verliefd op elkaar. Maar wat als de gevaarlijkste jongen van hun school haar probeert te claimen? En al die trutjes van de sc...