hoofdstuk 18

222 17 1
                                    

Melody,

Sett zet me af bij mijn huis en mijn moeder komt naar buiten.

'Wie is Stefano?' Vraagt ze bezorgt. 'Is hij hier geweest?' Ze knikt. Ik kijk naar Sett die het hele terrein aan het bekijken is. Samen lopen we naar binnen. Ik laat mijn ouders de gesprekken van Stefano en mij lezen. Waar eigenlijk alleen Stefano' berichten te lezen waren.

We praten de hele avond door over wat een klootzak hij is etcetera.

'Oftewel de conclusie is dat hij jou wil als een soort van slaafje' zegt mijn moeder. Ik knik en Sett wrijft met zijn duim over mijn onderrug. Ik zucht en bedenk me hoe ik van hem af kan komen. Myck is naar zijn kamer met Miranda, het maakt in deze familie echt letterlijk niks uit wat je doet. We zijn heel open.

Net zoals dat Myck een beetje het zelfde begint te worden als pap en mam. Wel hoe als ze vroeger waren nu zijn ze wel wat anders. Wat rustiger en stiller.

'En wat als we nou is een plannetje bedenken, en hem laten denken dat het hem is gelukt maar dan. BAM! Laten we het hem voelen' iedereen denkt nu na van wat mijn moeder zei.

'Als wij nou doen alsof het uit is tussen ons, zodat hij denkt dat hij zijn kans kan grijpen. Hij heeft altijd al gewild dat wij uitelkaar gingen. En dan lijkt het gewoon net als of het hem is gelukt' mijn ouders knikken nadenkend over dat wat Sett net zei. 'Dan doe ik alsof ik eerst niks met hem te maken wil hebben dan gaat hij alleen maar meer proberen om met mij om te gaan. Zo kan ik dan langzaam een beetje met hem om gaan en dan kijken wat hij doet. Ik laat hem mij niet aanraken maar ik ga een beetje mee spelen' zeg ik aanvullend. Iedereen knikt. 'En wat als hij je wel iets aandoet of je verkracht of iets in die richting?' Vraagt Sett een beetje bezorgt. 'Jij blijft mij gewoon een beetje onzichtbaar volgen, als je snapt wat ik bedoel?' Hij knikt. 'En onze vrienden?' Vraagt Sett 'die hoeven niks te weten over dit, zij moeten alleen maar denken dat het echt uit is tussen ons. En jij kan dan zeg maar wel met inze vrienden omgaan en zo naar ik ga dan proberen om een beetje meer uit hem te krijgen' zeg ik.

'Ik snap het al wel, dus jullie moeten het maar verder gaan bespreken want het is al laat en jullie moeten morgen naar school'

'Weltrusten' zeg ik en samen met Sett loop ik naar mijn kamer wat je zo ongeveer onze kamer kan noemen. Sett slaapt meestal bij ons. Daarom hebben we al is gedacht om met de hele familie 1 grote villa te kopen. Iedereen stemde in maar het is er nooit echt van gekomen. De ene was te duur of ze waren te klein of gewoon niet goed genoeg. Misschien als we ooit een mooie goede en passende villa kunnen vinden gaan we verhuizen. Ik plof met een zucht op bed en Sett komt boven me hangen. 'Het is maar dat je het weet, als we het plannetje gaan uitvoeren en Stefano dwingt je of iets dergelijks om met hem seks te hebben doe het dan wel veilig' zegt hij en drukt een kus op mijn voorhoofd.

'Maar wat zeggen we dan als ze vragen waarom het uit is?' Vraag ik aan Sett. 'Zeg maar dat ik ben vreemd gegaan' zegt hij. 'Dat doe je Hopelijk niet hé?' 'Ik zal niet durven' zegt hij en lacht lief.

'En ik zal met niemand anders seks willen dan met jou' zeg ik en zoen hem. Hij gaat er in mee en hij glimlacht tegen mijn lippen aan.

Ik trek zijn shirt over zijn hoofd en streel zijn gespierde buik die intussen al iets minder wordt maar hij traint wel waardoor hij niet verdwijnt. Hij trekt mijn shirt en broek uit. Netzoals zijn eigen broek. We kruipen onder het dekbed en kleden ons verder uit. Ik zucht zodra Sett bij me naar binnen glijdt. 'Is het zo erg' zegt hij nep overdreven. Ik lach een beetje en druk mijn lippen op de zijne. Hij gaat er gewillig in mee en voert zijn tempo op waardoor we ook snel klaar zijn. Sett kruipt van me af en legt zich naast me neer.

'Weet je?' Hij maakt een geluidje van "vertel verder" 'waarom doen mensen dit eigenlijk?' 'Waarom mensen dit doen weet ik niet maar vampieren doen dit omdat ze het fijn vinden' antwoordt hij op mijn vraag. Ik leg mijn been over de heupen van Sett heen en streel met mijn vingers over zijn borst. Hij heeft een arm om mijn lichaam heen en de andere hand heeft hij been vast gepakt en streelt er met zijn duim over heen.

'Ik hou van je, wat er ook gebeurt' fluister ik na een paar minuten in stilte te hebben gelegen. Ik kan gewoon voelen dat hij glimlacht.

Ik sluit mijn ogen en verdwijn richting verwegie stan.

Na wat ongeveer 2 minuten leken en het in werkelijkheid al 7 uur in de ochtend is word ik wakker en zie dat de plek naast mij leeg is. En ik intussen in een shirt van Sett lig. Ik pak mijn mobiel en zie dat Sett me een berichtje heeft gestuurd.

Heey prinses van me. Ik ben vanochtend vroeg weggegaan dus je moet alleen naar school anders lijkt het net alsof het niet echt is. Dat is het natuurlijk ook niet maar het moet zo lijken. Ik hou van je en mis je nu al. Zeg trouwens als iemand vraagt met wie ik ben vreemd gegaan dat ik gewoon met een meisje uit de club ben vreemd gegaan.

Kusje Sett.

'Pap, kun je ons afzetten?' Hij knikt en pakt de auto sleutels en papieren. 

We stappen in en rijden in stilte naar school.

Zodra we op school aankomen kijkt iedereen ons verbaasd aan en Myck loopt naast me en ik loop met een niet al te blij gezicht. Sett komt even later aangereden en ik ga bij mijn vriendinnen staan.

'Wat is er gebeurt?' Vragen ze gelijk.' Het is uit' snik ik net dat Stefano naar buiten komt gelopen. Hij kijkt verbaasd naar mij terwijl de meiden voor mij door hun hurken gaan omdat ik op de grond zit.

Oehhhhhh....
Gaat dit wat worden, dit plannetje?
Vote en comment!!

Young Vampire Love Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu