hoofdstuk 2

435 24 4
                                    

Stefano,

Waarom is die verdomde Sett altijd bij haar.

Ik wil haar zo graag voelen, lief hebben en al helemaal neuken.

Ik wil weten hoe ze voelt. Als ik in haar zit.

Ik wil haar breken en dan is ze van mij.

Ik loop alweer langs haar heen zonder enige kans te hebben haar aan te raken. Mijn handen stop ik diep in mijn zakken en doe mijn muts op. Ik loop naar buiten en steek een sigaret aan.

Eline komt naar buiten gelopen en komt bij me staan. Ik grijns en druk mijn lippen op de hare. Ze slaat haar armen om mijn nek heen en ik til haar op.

'Ik wil je' kreun ik en loop naar binnen. De bezem kast in. Ik doe de kast opslot en trek haar kleren uit. Mijn broek laat ik tot mijn knieën zakken en mijn shirt hou ik aan. Eline klimt op de tafel en gaat liggen. Zelf ga ik tussen haar benen staan en leg mijn hand op haar mond om geschreeuw te voorkomen.

Ik stoot ruw en hard in haar en haar ogen sperren wijd open. Tranen hopen zich op in haar ogen maar ze laat ze niet stromen. Ik grijns en haal mijn hand weg want ik weet dat ze niet gaat schreeuwen.

Dat durft ze niet, want ze kent de gevolgen. En die zijn niet prettig.

Ik stoot een paar keer diep in haar en nu beginnen de tranen wel bij haar te stromen. 'Ach liefje toch, niet huilen' en veeg de tranen weg terwijl ik blijf door stoten.

Ze snikt en ik plaats mijn hand voor haar mond. 'Geen geluid, slet' sis ik naar haar en ze versteend helemaal waardoor ik mijn klusje lekker kan afmaken.

Zodra ik klaar ben glij ik uit haar en zie dat ik de condoom ben vergeten. 'Ah verdomme' scheld ik. 'Je bent aan de pil toch' ze knikt snel en ik druk opgelucht een kusje op haar voorhoofd.

Ookal is de kans alsnog groot dat ze zwanger raakt. Maar aangezien ze aan de pil is is de kans gelukkig kleiner. Ik gooi haar haar kleren toe en loop naar mijn lesje wiskunde. Met een zelfvoldane grijns dender ik de klas in. Meneer Musketier kijkt me boos aan maar zodra ik hem een moordende blik toewerp kijkt hij bang weg. Ik grijns en knipoog naar een paar meiden die me verliefd aan kijken en neem plaats achterin naast een best wel knappe blondine met een bril. Ze kijkt me een beetje bang aan. En het engige waar ik aan denk is.

Haar heb ik nog niet gehad?

Ik bekijk haar zorgvuldig en pak de bril van haar neus. Ze kijkt me verbaasd aan en probeert haar bril terug te pakken maar ik trek hem telkens weg.

'Mag ik hem terug?'

'Nee, je ziet er beter uit zonder bril. Koop lenzen. Zo ben je echt veel mooier en kan iedereen eindelijk je schoonheid bewonderen' zeg ik naar waarheid. Haar wangen kleuren rood en ze draait haar gezicht weg.

Wat een effect heb ik toch op haar en überhaupt op meisjes.

Een grijns siert mijn lippen en ik pak haar gezicht vast in mijn hand. En draai hem mijn kant op. Ik glimlach. 'Vanavond wat te doen?' Ze opent haar mond om iets te zeggen maar sluit hem gelijk weer en pakt haar agenda. Ze schudt gaar hoofd en ik glimlach. 'Ga je dan uit school met mij mee naar huis' ze slikt en knikt dan toch maar. Ik glimlach en druk een kus op haar wang. De bel gaat en we hebben nu gym.

Ik pak de hand vast van de blondine en neen haar mee naar de gymzaal. Ik kleed me snel om en wacht tot zij ook klaar is.

'Hoe heet je mijn prinses?'

'Jamie' zegt ze en rent achter haar vriendinnen aan. Ze springt boven op de stapel dikke matten. En begint giechelend te stoeien met haar vriendinnen.

Ik glimlach bij het zien hoe ze gelukkig aan het klieren is met haar vriendinnen.

Hoe zou ik zo'n liefdadig meisje nou kunnen gebruiken?

Gewoon omdat ik moet en mijn behoeftes kwijt moet.

Ik grijns en spring op de mat boven op haar. Ze kijkt me eerst geschrokken aan maar duwt me dan lachend van haar af. Ze sprint weg en rent met haar vriendinnen de hele zaal rond. Grijns en pin haar aan de muur vast. Ze glimlacht en ik druk mijn lippen op de hare. Ze duwt me geschrokken van haar af maar ik druk mijn lippen weer op de hare.

Melody,

'Eindelijk vrij' zucht ik en Sett komt naar me toe gelopen en sluit me in tussen hem en de kluisjes. Ik glimlach en hij drukt zijn lippen lustig op de mijne. Ik glimlach tegen zijn lippen aan en pak zijn gezicht beet ik mijn handen.

'Eet elkaar niet op he' zegt een irritante stem. We laten elkaar los en kijken recht in de ogen van Stefano en zijn 2 sletjes. Al hoe wel Eline er niet echt super bij staat. Ze staat zo ongeveer een meter van hem vandaan.

'Ik eet hem liever op dan jou' zeg ik en trek hem mee naar buiten.

Hij duwt me tegen de auto aan en begint me weer te zoenen.

'Ik hou ook van jou' grijnst hij. Ik trek hem weer naar me toe en hij tilt me op. Ik wordt boven op de moterkap neet gezet en hij gaat tussen mijn benen staan.

'Hou ook van jou' hij glimlacht en plaatst zijn lippen in mijn nek.

Zijn lippen komen weer omhoog zodra hij een zuigzoen heeft geplaatst.

Een overdreven gekuch laat ons weer tot de wereld komen. We laten elkaar los en zien Myck staan. En een blond meisje.

'Kunnen we naar huis?' Vraagt hij en gaat in de auto zitten met het meisje.

'Ik ben Miranda' stelt het meisje zich voor. Ik glimlach 'Melody en dit is Sett'

Wow Myck heeft een meisje wohoo!! Feestje!!

Vote en comment?

Young Vampire Love Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu