Melody,
Intussen is het al 2 weken later en zijn we weer thuis en kan ik weer volop naar school. Ookal vind iedereen dat ik het rustig aan moet doen maar ik ben blij dat ik eindelijk weer een gelukkig leven kan leven terwijl Stefano in de cel zit.
En Sett is al helemaal blij want hij krijgt de doodstraf. Vanwege de vele verkrachtingen en moorden die hij blijkbaar ook heeft gepleegd.
Hopelijk gebeurd dit nooit meer en kan ieder meisje en vrouw gelukkig leven zonder bang te zijn dat dit soort gruwelijke dingen gebeuren.
Voornamelijk omdat ik dit niet nog is wil meemaken.
En het meest gekke is dat Natasja en Eline nu bijna vrienden van ons zijn. Ze zijn nu aardig en dan bedoel ik ook echt aardig.
Maar nu weer even terug naar het heden...
We zitten weer is bij de saaie les Wiskunde. Over van alles en nog wat waar ik al over had vooruit gewerkt. Ik heb bij heel veel vooruit gewerkt dus ik kan voor een paar weken lekker rustig aandoen. Sett die heeft mijn voorbeeld gevolgt om zo tijdens schoolweken ook veel tijd aan mij kan besteden.
Na dit lesuur hebben we Nask, een geweldige les *kuch kuch* over atomen. Best makkelijk, met protonen, neurtonen en elektronen. Zo kan ik misschien mijn cijfer wat ophalen. Sta jammer genoeg net geen 7 gemiddeld. Echt precies een 6,4, dat vind ik altijd zo naaiend.
Na Nask, gym en daarna eindelijk vrij!! Jeej.
De bel gaat en iedereen staat op, op naar nask.
Na weer is een saaie uitleg van een vervangende docent die stinkt uit zijn bek kunnen we eindelijk aan de slag. Serieus ze moeten echt niet zoveel koffie drinken, daar krijgen ze gele tanden van en een slechte adem.
Sett pakt mijn hand en doet ze in de lucht als teken dat wij samen een groepje zijn om het practicum te doen.
We moeten kijken hoe bepaalde stoffen op elkaar reageren.
Ik zie het nog zo gebeuren dat de school in de fik komt te staan. Opzich niet erg hoeven we een hele tijd niet naar school maar dan moeten we die tijd weer inhalen door huiswerk thuis te maken -wat ik al af heb maar goed dat doet er niet toe.
Samen met de meiden rennen we lachend door de gang en maken er een wedstrijdje van wie als eerste in de kantine is. De jongens daarin tegen lopen in alle rust naar beneden en komen moedigen ons ook aan. Mijn conditie is echt achteruit gegaan maar die komt vanzelf wel weer terug als ik weer dagelijks ga rennen. Maar ik moet wel weer wat aankomen -door die "geweldige" grap die Stefano had uitgehaald was ik bijna 15kilo kwijt.
Vandaag gaan we boodschappen doen met speciaal voor mij heel veel vettig eten en ook met veel calorieën. Ik ga het niet in een keer op eten natuurlijk, moet namelijk wel rustig aandoen omdat ik op het randje van anorexia zit te schommelen.
Vanavond gaan we met ons clubje naar de bios. Zonder Natasja en Eline natuurlijk. Met de jongens en met mijn 2 beste vriendinnen. We hebben heel wat tijd in te halen.
Morgen weer naar school zoals gewoonlijk en daarna weer weekend.
Wiehoo eindelijk thuis.
Nu lekker klaar maken en daarna gaan we naar de bios. Geen idee naar wat voor een film, maar we hebben de jongens beloofd dat zij mogen kiezen welke film we gaan bekijken. Ze vonden het helemaal geweldig en waren al helemaal aan het plannen dat ze naar de engste film gaan en dat wij dan bang worden en achter hun gaan schuilen. Jongens komen altijd met de beste fantasieën. Opzich is het ook niet erg, want dan kan ik tegen hem aan kruipen en hij mij kalmeren.
Bij die gedachten moet ik glimlachen. Ookal ben ik niet snel bang, maar wat ik allemaal na Stefano heb mee gemaakt kan het allemaal anders zijn. Maar denk het zelf niet echt, want het klinkt al niet echt geloofwaardig.
Nadat ik mij heb gedoucht en mijn haar heb geföhnt doe ik een laagje make-up op en krul nog lichtjes de onderkant van mijn haar. Waarbij ik mij natuurlijk weer een paar keer moet branden voor wanneer ik de achterkant wil doen. Sett is natuurlijk alweer mijn redding en pakt de krultang. Hij krult op ongeveer gelijke hoogte mijn haar aan de achterkant.
'Hebben jullie al besloten naar welke film jullie gaan?' Hij schud lichtjes zijn hoofd, omdat hij te geconcentreerd is om enigszins iets te zeggen. Ik kijk hen glimlachend aan en ik zie hem uit een ooghoek kijken en vervolgens weer helemaal te richten op mijn haar.
Zodra hij klaar is hoef ik alleen nog maar aan te kleden en dan kunnen we vertrekken. Sett heeft zich al netjes aangekleed in een donker blauwe spijkerbroek, een witte blouse -die gegarandeerd niet wit blijft en een stel nike's.
Na een half uurtje kunnen we vertrekken want dan zijn de anderen er ook en rijden we met 2 auto's naar de bios.
Daar aangekomen bestellen de jongens een giga bak met popcorn. En is het wel erg rustig, maar het is ook een doodgewone weekelijkse dag. De jongens zijn druk aan het overleggen naar welke film we gaan terwijl wij 3 gewoon lekker op de bank zitten en de jongens aan het uitlachen zijn, omdat we ze nog nooit zo erg hebben zien discussiëren. Uiteindelijk besluiten ze voor de maze runner 3 te gaan.
Hierna doe ik epiloog dus eibde van dit verhaal. En ik weet zelf niet eens meer of ik nou had beloofd om een kerst hoofdstuk te doen, maar dat ga ik niet meer doen, want dat gaat niet meer lukken 😬
Vote en comment op dit langdradige saaie deel.
JE LEEST
Young Vampire Love
VampireDeel 2 van Vampieren liefde!! Aanrader om eerst deel 1 te lezen Vampieren liefde. _______ Sett en Melody zijn over de oren verliefd op elkaar. Maar wat als de gevaarlijkste jongen van hun school haar probeert te claimen? En al die trutjes van de sc...