hoofdstuk 17

225 16 2
                                    

Vragen voor de Q&A? Stel zoveel als je wilt!!

Sett,

Ik ren woedend naar Stefano toe en mep hem tegen de kluisjes aan. Ik hoor hoe hij zacht vloekt omdat hij net met zijn ruggengraat tegen de hoek van de kluisjes is geduwd.

'Snap je nog steeds niet dat je Mel met rust moet laten!' Schreeuw ik woedend. Hij kijkt me grijnzend aan en duwt me van hem af. 'Waarom zou ik?' 'Omdat ze je niet wil hebben' zeg ik boos met een woedende ondertoon. 'Dat heb je helemaal verkeerd
mijn vriend, zij wil mij en niet jou' zegt hij rustig maar geniepig. 'Niemand wil jou, snap je dat dan niet, als je is wat aan je domme ego zou doen misschien dat je dan een vriendinnetje kan krijgen. Maar dat je nog zit te liegen dat Mel jou wil en niet mij is echt laag' zeg ik voor ik mijn vuist vol in zijn gezicht dump. 'Sett, niet doen!!' gilt Mel. Maar het is al te laat Stefano doet precies het zelfde bij mij. Ik beland op de grond met Stefano boven op mij. Zijn vuisten komen om en om op mij af die ik met mijn armen blokkeer. Sommige raken hun doelwit wel en komen recht in mijn gezicht of in mijn maag waardoor ik naar lucht lig te happen. Stefano wordt van mij af geduwt door een paar jongens en ik sta op en herpak mezelf. Nu storm ik op hem af en Stefano trekt zich uit de armen van de 3 jongens die hem vast hebben. Ik sla op verschillende plekken dat hij het niet kan bij houden. Dit keer worden wij allebei vast gepakt en achteruit getrokken. Mel komt geschrokken voor mij staan. Ik zie tranen in haar ogen en ik wurm me uit de armen van de jongens. Ik sla mijn armen om haar heen en druk haar stevig tegen me aan. Ze trilt van de stres en angst. Stefano staat me nog steeds uit te dagen maar ik probeer hem te negeren en draai ons om zodat ik met de rug naar hem toe sta.

'Stefano en Sett melden bij de directeur' word er door microfoon omgeroepen. Ik zucht en hou Mel dicht tegen me aan. Ze pakt mijn hand en we lopen samen naar de directeur toe. Met Stefano op onze hielen.

'Wat is er gebeurt jongens' we spreken allebei geen woord en kijken allebei stug een andere kant uit. De directeur zucht. 'Heeft het iets met Melody te maken jongens?' We maken een instemmend geluidje en ik ga onderuit gezakt zitten. 'Hij had gezegt dat hij haar zou verkrachten als ze mij om hulp zou roepen' biecht ik op. De ogen van de directeur schieten wage wijd open. 'Dat kan ik niet toe staan, ik zal je wel moeten schorsen voor een maand. Eigenlijk zou het langer moeten maar onze school doet daar niet aan' zegt hij en ik kijk hem aan met een vuile grijns. Hij zegt dat ik mag vertrekken en schrijft een briefje voor Stefano dat hij geschorst is en dus een maand niet op school mag komen. Mel staat leunend tegen de muur die aan de andere kant staat. 'En?' Vraagt ze en komt voor me staan. 'Ik krijg geen straf, maar Stefano wordt een maand geschorst nadat ik had vertelt wat hij jou wou doen' een zucht verlaat Mel haar lippen alleen is ze niet helemaal opgelucht als ik haar uitdrukking bekijk.

'Ik weet dat het raar is dat de directeur het weet maar het is beter zo. Hij kan er tenminste wat aandoen' en loop met Mel maar de les die ondertussen al aan de gang is.

Na nog 4 lessen zijn we eindelijk vrij en besluiten wij even de stad in te gaan want Myck is nog lang niet vrij. Hij heeft nog 3 lessen.

We kopen een ijsje en gaan lekker shoppen.

Ondertussen begint de mobiel van Mel te trillen en ze krijgt alleen maar sms'jes binnen. Ze pakt haar mobiel en geeft hem vervolgens aan mij. Allemaal berichtjes van Stefano. Dat hij haar nog krijgt. En als hij haar krijgt ze zijn hoer wordt en haar dan zo erg gaat verkrachten dat ze hem gaat smeken om te stoppen. Of gaat smeken om het rustiger aan te doen.

'Hij moet echt een keer een koekie van eigen deeg krijgen'  zucht ik. Mel maakt een instemmend geluidje en blokkeer zijn nummer op haar mobiel.

'Zo nu heb je al een stuk minder last van hem' zeg ik en trek haar mee een jurken winkel in. Ze zucht maar zoekt toe mee naar jurken die leuk zijn.

Young Vampire Love Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu