Melody,
'Het was gewoon dat ik die walgelijke gast niet uit mijn gedachten kan krijgen' zeg ik stamelend. Hij knikt begrijpend en aait over mijn rug heen.
'Mag ik bij jou slapen?' Vraag ik en hij glimlacht en knikt tegelijk. 'Tuurlijk, dat hoef je niet eens te vragen' zegt hij en ik glimlach.
'Zullen we dan maar naar huis gaan?' Ik knik en ik stap in aangezien het al een beetje aan het afkoelen is. Sett stapt ook zo snel mogelijk in en ik begin een beetje te bibberen van de kou. hij kiijkt me bezorgt aan en pakt zijn fleece vest van de achterbank en geeft hem aan mij terwijl hij de verwarming op de hoogste stand zet. Ik glimlach bedankend en trek mijn schoenen uit en trek ze op. Zijn hand omvat mijn voet 'jij hebt het echt koud he' zegt hij en ik knik 'volgensmij heb ik een beetje kou gevat' zeg ik. 'hopelijk niet en zo wel dan ga ik wel heel goed voor jou zorgen' zegt hij ouderlijk en ik grinnek. 'Vind je dat niet leuk?' Ik schud mijn hoofd 'nee dat is het niet' zeg ik. 'Wat dan wel?' vraagt hij en kijkt snel van de weg naar mij en weer terug en ik zie dat een vleugje angst in zijn gezichtsuitdrukking zie. 'Ik denk niet dat mijn vader het leuk gaat vinden als je elke dag langs komt of ik bij jou ben' zeg ik naar waarheid. Hij haalt onverschillig zijn schouders op 'wil je sturen?' ik glimlach 'ja' zeg ik en ik maak mijn riem los en kruip tussen de benen van Sett. Ik neem het stuur van hem over en hij blijft de baas over de pedalen en koppeling. Zijn handen liggen op mijn heupen en hij geeft zo af en toe een kusje in mijn nek of bijt zachtjes in mijn oorlel.
'Jij bent echt verschrikkelijk' zeg ik zodra we voor het huis van Sett en zijn ouders staan. Ik kruip weer naar mijn eigen plek zodat Sett makkelijker kan inparkeren en we stappen vervolgens uit. Mijn mobiel begint te trillen zodra ik weer binnen bereik ben van wifi.
Ik begin door alle appjes heen te scrollen en zie dat er niet echt iets bijzonders is gestuurt alleen maar nutteloze dingen. Ik open het gesprek van mijn moeder en typ een bericht dat ik bij Sett blijf slapen. Zij vind het waarschijnlijk allemaal prima dus daarom stuur ik het naar mijn moeder en niet naar mijn vader, die zal me al lang hebben gecomandeert dat ik terug moet komen. Ik stop mijn mobiel terug in mijn broekzak en loop met Sett naast me die er bij is omen staan en keek mee wat ik aan het typen was enzo. Hij slaat zijn arm over mijn schouders heen en trekt me dicht tegen hem aan. Snel steekt hij de sleutel in het gat en opent de deur zodat we snel het warme knusse huisje in kunnen. Nouja huisje, eerder een villa. Het is zo groot dat ik laatst verdwaalt was. Ik neem weer de tekening in gedachten van alle kamers. Al ben ik nog niet in alle kamers geweest. Maar dat boeit me niet. Hij is bij ons ook niet overal geweest. Wij hebben dan niet zo'n groot huis maar alsnog prima voor 4 vampieren.
Nouja Myck telt voor 2. Die is niet te missen in huis.
Overal en nergens is hij te vinden. Ook echt de luistervink. Je kan hem zo ongeveer een spion noemen. Hij weet alles.
Het is als een vrouw jaloers is dan weet ze meer dan een agent en hij weet zelfs nog meer dan een jaloerse vrouw.
'Ga naar vast naar boven dan gaan we een filmpje kijken' zegt Sett en loopt naar keuken om waarschijnlijk iets te drinken en te eten te pakken. Ik trek mijn schoenen uit en loop naar boven. Ik wandel naar de slaapkamer van Sett en zoek een film.
Hij heeft nog steeds de disney films die ik hier had gelaten.
Ik pak sneeuwwitje en stop die erin.
'Ik zat er al op te wachteb dat je 1 van die films erin zou stoppen' zegt de lachende stem van Sett die met een dienblad vol lekkers en drinken staat. Ik glimlach en hij sluit de deur achter zich. Ik kleed me uit en ik draai me om naar Sett en hij werpt me zijn shirt toe. Ik glimlach bedankend naar hem en kruip onder de dekens.
'Hier heb je wat bloed' zegt Sett en overhandigt me een glas. Ik ruik eraan en de geur van jong mensen bloed dringt naar binnen. Ik neem een slok en Sett volgt mijn voorbeeld maar dan uit zijn eigen glas. Hij kleed zich uit en legt het duenblad bij mij opschoot en kruipt vervolgens in zijn bokser naast me onder het dekbed. Hij pakt het dienblad van mijn schoot af en legt hem op zijn eigen schoot. Ik merk dat ik pak geen enkele keer iets van het lekkers aangezien Sett mij heel erg afleid.
Hij drukt kusjes in mijn nek, op mijn schouders en sleutelbeen. Een tevreden zucht verlaat mijn lippen en ik draai me om en kruip op zijn schoot. Ik druk mijn lippen en ik voel hoe zijn handen mijn middel omvatten. Hij gromt en draait ons om zodat hij boven op mij ligt. Hij sprint ineens weg en ik kom een stuk overeind en leun op mijn elleboog. Ik zie hoe hij snel de deur opslot doet en gordijnen trekt hij dicht.
'Ehm... Sett ik wil nu niet echt iets doen' zeg ik. Hij haalt zijn schouders op. 'Dat maakt toch niks uit, ik ga je niet dwingen' zegt hij en ik glimlach naar hem.
Van zo'n jongen kan je echt dromen.
Met mijn gedachten eens knik ik en Sett kijkt me raar aan. Ik wuif het weg en ik kruip weer op Sett zijn schoot. Hij glimlacht en drukt zijn lippen op de mijne.
Hij grijnst tegen mijn lippen aan. Hij laat me los 'laten we maar gaan slapen' ik knik en kruip onder het dekbed.
Wat kan hij toch een poeperd zijn. Zouden jullie ook zo'n jongen willen?
Vote en comment!!
JE LEEST
Young Vampire Love
VampirDeel 2 van Vampieren liefde!! Aanrader om eerst deel 1 te lezen Vampieren liefde. _______ Sett en Melody zijn over de oren verliefd op elkaar. Maar wat als de gevaarlijkste jongen van hun school haar probeert te claimen? En al die trutjes van de sc...