Hoofdstuk 20

229 17 10
                                    

Sett,

Waarom moet ik perse met de slet van Stefano? Juist ja, omdat Stefano met mijn Mel moest.

Vanbinnen kook ik van woede dat het precies Eline moest zijn. Ik oordeel meestal niet snel en hard maar haar vindt ik echt een gore, klote SLET. (Srry voor die woorden) ik weet het het klinkt een beetje grof, maar wie wil er in godsnaam met Eline?!?! Het is gelukkig maar een maandje. We gaan naar haar appartementje, waar ik bij haar blijf slapen. Ik ga hoe dan ook op de bank slapen. Sowieso niet bij haar in bed. Je weet maar nooit wat ze s'nachts allemaal flikt. Ik heb namelijk nog steeds met mijn mooie, lieve, schattige en vooral breekbare Melody. Niet alleen van binnen maar ook van buiten.

Ik pak de rest van mijn spullen in, in mijn leger tas en loop naar buiten waar Eline met de nep baby in haar armen wacht op mij. Ik loop naar haar toe en ze kijkt me met een glimlach aan.

Als ze alleen is dan is ze wel aardig maar als de anderen erbij zijn is het echt een bitch.

We stappen in de auto en rijden eerst nog even naar de winkel en kopen snel wat luiers deie je kan uitwassen en hergebruiken. Makkelijk en zuinig. En goedkoop, want je hoeft er niet tig van te kopen.

Ik parkeer mijn auto in de garage die samen bij haar appartement behoort.

We lopen naar boven en ik zet snel het bedje inelkaar. De nep baby slaapt en Eline legt hem in het bedje. Ze kijkt me aan met een glimlach en bijt op haar onderlip. Ik kijk weg van haar en ga op de bank zitten. Ze gooit de afstandsbediening naast mij op de bank en loopt zelf naar de keuken. Zoals ik het hoor zet ze pannen op het aanrecht ofzo. Ik zep een beetje door de kanalen heen en blijf hangen bij NCIS. Een van mijn favoriete serie's. Ik vind Gibbs en Tony altijd zo geniaal.

Als NCIS is afgelopen komt Eline de kamer in met 2 borden.

Ik vraag me af of het lekker is.

Ze geeft mij 1 bord en ik zie letterlijk mijn lievelingseten op mijn bord liggen. 

'Eetsmakelijk' zegt ze met een lieve glimlach. Ik begin echt gestoord te worden. Ik pak mijn mobiel en stuur een sms'je naar Mel.

'Heey, hoe is het met de baby? Ben je alleen?'

Stuur ik naar haar toe.

Melody,

Mijn mobiel trilt. Ik pak hem van de tafel. Een sms'je van Sett.

'Heey, hoe is het met de baby? Ben je alleen?'

Heeft hij gestuurd. Ik glimlach en stuur hem een berichtje terug.

'Niet helemaal, maar deels wel aangezien Stefano alleen maar op zijn mobiel zit, ik mis je en de baby... tsja die ligt stil in mijn armen'  ik maak een foto en stuur die samen met het berichtje. En ja Stefano die zit heel dichtbij en ik lig met mijn benen over zijn schoot en tegen de armleuning. Zo blijven we nog even door appen en foto's sturen. Als het ongeveer 11 uur is besluit ik te gaan slapen. De baby heeft 1 keer gehuild en verder niet. Stefano is best goed met kinderen, of het is gewoon omdat hij wil dat ik met hem naar bed ga.

Als ik niet kan slapen dan besluit ik maar om de woonkamer weer in te gaan en stop een bapao in de magnetron aangezien ik best honger heb.

Ik zet de tv aan en zep door verschillende zenders en zie net dat Castle op is. Ik zie dat Stefano ook even opkijkt en dan weer naar zijn telefoon blijft staren.

Ik vind Castle en Beckett samen echt een geweldig en schattig stel. Wel jammer dat het soms een beetje lastig is tussen hun maar ze komen er meestal wel uit.

Al snel begin ik slaperig te worden en ga weer naar bed. Stefano heeft zich naast me neer genesteld en kijkt op wanneer ik de kamer in kom.

'Waar was je?' Vragt hij. 'Honger en ik kon niet slapen' zeg ik en kruip weer onder het dekbed. Hij slaat zijn echt heel erg gespierde arm om mijn middel heen. Hij is dubbel dik als die van Sett. En het is eerlijk gezegt ook erg lelijk. Dat van Sett vind ik mooi. Niet te veel niet te weinig.

'Ik vind het stom dat ik me bij jou moet inhouden' fluistert hij in mijn nek. Ik zucht en sluit mijn ogen. Al snel ben ik in dromenland.

Niet wetend wat Stefano allemaal doet.

Stefano,

En dat inhouden ga ik niet voor eeeuwig doen.

Ik betover Mel dat ze niet zomaar wakker wordt. Pas als ik het zeg.

Ik draai haar om en trek haar shirtje uit. Gevolgd door haar korte slaapbroekje. Ze heeft een mooie, rode kanten lingerie setje aan. Ik streel de dunne stof en schuif langzaam haar slipje naar beneden. Ik voel aan mezelf dat ik er steeds meer zin in begin te krijgen. De laatste keer dat ik het heb gedaan is 2 weken geleden en dat is echt vet lang. Mijn hand schuift onder haar rug en maakt hij bh sluiting los. Haar borsten springen los en mijn verlangen begint te groeien. Mezelf bevrijd ik van mijn bokser. Ik pak een condoom en doe hem om. Gouden tip van mezelf nooit zonder doen. Ik kruip boven op haar en glij gemakkelijk in haar. Ik begin te bewegen en verplaats Mel soms van stand.

Net voordat ik voel dat ik met komen en Mel ook tover ik haar wakker. Ze opent haar ogen en ze spreiden geschrokken haar ogen wijd open.

Een kreun verlaat mijn lippen en ik voel hoe Mel ook moet komen. Ze houdt haar kaken strak op elkaar maar toch kreunt ze. Ik laat me naast haar neer vallen en kijk haar tevreden aan.

'Gast, je hebt me gewoon verkracht' schreeuwt ze boos. Ik haal mijn schouders op. 'Ik doe bijna niet anders' zeg ik en trek haar tegen me aan. Ze probeert zich eruit te wurmen maar dat lukt haar niet. Ze geeft het op en valt al snel in slaap aangezien ze wel moe is.

Wat een klootzak!! Hij verkracht Mel gewoon in haar slaap. Unbelievable. Poeh
Vinden jullie het nog leuk?

Vote en comment.

Young Vampire Love Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu