Sett,
Wat een walgelijke gast is het. Hij neukt die meiden gewoon in de biosscoop waar wij bij zijn.
De maag van Mel knort en ik grinnek ze slaat beschamend haar armen rond haar buik. 'Kom' ik trek haar mee mijn auto in en rij naar het restaurant 4km hier vandaan. Ik leg mijn hand op haar boven been en zij legt haar hand boven op de mijne. Ik glimlach en rem voorzichtig af voor het stoplicht. Ik pak haar hand en leg die op de koppeling hendel. Zodra het licht groen is schakel ik hem naar de 1 en geef gas. Zo schakel ik hem door naar de 2, vervolgens naar de 3 en laat hem daarop staan aangezien je niet harder dan 40 km per uur mag rijden in deze straat.
'Wil je sturen?' Ze knikt en komt tussen mijn benen in zitten. Gelukkig hebben we geblindeert glas en ziet niemand het dus kan het makkelijk. Ze pakt het stuur over en ik blijf de macht houden over de pedalen en koppeling hendel (denk iniedergeval dat het zo heet) ik leg 1 hand op de knop van de hendel en mijn andere arm leg ik rond haar middel.
'Niet afleiden' zegt ze en lacht. 'Ik doe niks' zeg ik onschuldig leg mijn hoofd in haar nek. 'Hier rechts' ze doet het knipperlicht aan en stuurt keurig rond de auto heen die die weg uitkomt en rijdt zo de hele weg verder naar het restaurant.
'Nu moet je wel weer terug dan kan ik even fatsoenlijk inparkeren' ze knikt en stapt weer over naar haar eigen plek.
We hebben dit wel is vaker gedaan en vooral wanneer ze misselijk was.
Ik parkeer soepel in en we stappen uit. Ik laat mijn hand in de hare glijden en we lopen naar binnen.
'Tafel voor twee, neem ik aan?' Zegt de man achter het tafeltje. Ik knik en hij gebaart dat we hem moeten volgen. Ik laat Mel voor en ik schuif haar stoel naar achter van het tafeltje dat ons wordt aangewezen. Ze gaat zitten en ik schuif hem weer naar voren. Ze glimlacht bedankend en ik ga tegenover haar zitten en we nemen de menukaarten aan die de ober aan ons geeft. Ik begin alles aandachtig te lezen en neem toch maar de lasagne.
'Wat mag het zijn?' vraagt een meisje van rond Mel haar leeftijd.
Ik kijk naar Mel en ze begint te praten 'voor mij lasagne en een appelsap' nu kijkt het meisje mij aan 'nog 1 keer lasagne en een biertje' bestel ik. Ze noteert het 'het zal zo snel mogelijk klaargemaakt worden en naar jullie worden gebracht' we knikken en ze laat 1 menu kaart hier achter voor als we straks nog wat willen.
'Jou vader mag me nog steeds niet echt he' zeg ik en ze knikt. Ik grinnek. 'Maar aan mij kan hij niks veranderen' zegt ze en legt haar hand op de mijne. Ik glimlach 'dat is maar goed ook, ik kan het niet hebben je weer voor een week of langer kwijt ben' ze glimlacht verlegen en ik pak haar hand vast.
'Alsjeblieft je biertje' zegt het zelfde meisje en ze heeft nu ook blijkbaar de bovenste 3 knoopjes van haar shirt open gemaakt. Ik lach en ze kijkt me raar aan en wijs naar Mel die een raar gezicht trekt omdat haar borsten er letterlijk uitvallen. Het meisje zet het glas appelsap op tafel voor Mel en loopt dan met opeen geklemde kaken terug naar de keuken want ze voelt zich een beetje gekwetst. Ik begin te lachen en Mel houdt het ook niet lang vol of ze valt ook uit in de slappe lach.
Iedereen in het restaurant kijkt ons vaag aan en Mel stopt met lachen en krijgt een rode kleur.
'Jullie eten' zegt het meisje weer en schuift me een blaadje toe.
Bel me want je kan me wel een nachtje gunnen
Ik lach. 'Jij bent echt een slet dat je dit nog aan mij vraagt terwijl je ziet dat ik een vriendin heb' zeg ik en verscheur het blaadje voor haar neus en laat de snippers in haar veel te grote inkijk vallen. Ze kijkt me geschokt aan en ik knipoog naar Mel. Ze kijkt me aan en haar kaken kleuren rood. Ze zucht en begint te eten. Ik volg haar voorbeeld en kreun inwendig van de heerlijke lasagne. Ik zie Mel een beetje afwezig in haar eten prikken en af en toe een beetje eten.
'Wat is er?' Vraag ik en kijk haar bezorgt aan. Ze kijkt me geschrokken aan want ze was blijkbaar in verre dromenland of gedachtenland.
'Niks bijzonders' zegt ze en stopt een stukje in haar mond zodat ze niet hoeft verder te praten.
Ik vraag het haar straks wel. Besluit ik en eet mijn laatste beetje op.
'Wil je nog een ijsje of iets anders?' Vraag ik aan haar. Ze knikt en ik wenk een meisje. Ze komt aanhuppelen.
'Wat kan het zijn?' Vraagt ze zodra ze bij ons staat.
'Ik zou nog graag een "hot chocolate cookie willen' en ik kijk vervolgens naar Mel om te kijken of ze er al uit is. 'Doe maar het zelfde' zegt Mel dan vriendelijk.
Ik glimlach en besluit naast Mel plaats te nemen. Ze leunt met haar hoofd tegen mijn schouder en ik leg mijn armen rond haar middel. Ze glimlacht en ik druk een kus op haar haar.
Ze pakt 1 hand van mij beet en verstrengelt onze vingers.
'Hier zijn jullie Hot chocolate cookies' zegt hetzelfde meisje van net. Ik glimlach bedankend en ik zie dat ze staat te trillen op haar benen. Ze wankelt weg alsof ze dronken is en ik begin samen met Mel te smullen van onze heerlijke cookie.
'Lekker?' Mel knikt en ze veegt een stukje chocolade weg van haar lippen. Ik grinnek en druk een lekkere chocolade zoen op haar lippen.Ik laat haar los en Mel likt haar lippen zorgvuldig af en maakt hem daarna schoon met een servetje.
'Mag ik de rekening?' Vraag ik aan een serveerster die langs loopt. Ze knikt en ik bekijk eerst of het de onze is en laat vervolgens mijn pinpas boven het apparaatje vliegen. Hij piept en ik typ mijn viercijferige code in. Ze geeft me het bonnetje en we verlaten het restaurant.
Ze wil naar de auto lopen maar ik hou haar tegen door haar pols te pakken.
'Wat was er nou net?' Vraag ik haar bezorgt. 'Ehm...'
Jaaahaa dat ga ik nog even niet vertellen.
Denken jullie te weten waar ze aandacht? Vertel maar...
Vote en comment!
JE LEEST
Young Vampire Love
VampireDeel 2 van Vampieren liefde!! Aanrader om eerst deel 1 te lezen Vampieren liefde. _______ Sett en Melody zijn over de oren verliefd op elkaar. Maar wat als de gevaarlijkste jongen van hun school haar probeert te claimen? En al die trutjes van de sc...