Examenjaat is begonnen, minder schijven meer leren.
Ik zal wel proberen elke week te posten maar dat gaat denk ik niet lukken.
Stefano,
Het is me eindelijk gelukt, ze zijn uitelkaar.
Melody,
Stefano duwt de meiden aan de kant. En ze vallen achterover maar worden opgevangen door de jongens. Hij trekt me overeind. 'Nu ben je mijn vriendinnetje' zegt hij met een vuile grijns op zijn smoel. Ik zucht en doe maar met hem mee ookal was her niet echt de bedoeling dat het zo snel ging.
Of...
Ik ruk me uit de armen van Stefano en loop de school in.
Ik ga de wc in.
'Hoe overleef ik Stefano?' Fluister ik tegen mezelf. Aangezien ik de enige ben die in de meiden wc is. Ik pak mijn tas en doe mijn mascara opnieuw op aangezien ik een beetje echt heb gehuild wat natuurlijk nep was.
Zodra ik klaar ben doe ik de deur open en schrik van Stefano die er staat. 'Waarom sta jij hier?' vraag ik met een lichte schrik in mijn stem. 'Omdat ik de meiden wc niet kan lopen' zegt hij nep onschuldig. Ik rol met mijn ogen en laat een afkeurend geluidje horen.
'Kom we gaan naar de les' zegt hij en steekt zijn arm uit als teken dat ik de mijne erin moet haken. Ik loop gewoon langs hem heen, net alsof ik het niet zag.
Ik ga loop het lokaal in en probeer Sett te negeren wat erg moeilijk gaat maar me wel lukt. Stefano komt naast me zitten ergens aan de andere kant van het lokaal.
Vap het stomste vak dat er bestaat.
'Goede morgen leerlingen, vanaf vandaag gaan we aan de slag met de real life baby's' ze haalt allemaal poppen uit een doos die je dan met een ander moet verzorgen een maand lang.
'Ik heb al allemaal stellen gemaakt, zodat jullie..' ze stopt zodra ze ziet dat Sett en ik niet naast elkaar zitten. Ze vervolgt al snel haar zin 'zodat jullie gaan voelen hoe het is om een ouder te zijn en zo hopen dat jullie het aanvoelen hoe zwaar het is. En hopelijk gaan jullie dan niet beslissen om vroeg kinderen te nemen'
'Alleen denk ik dat ik even opnieuw groepen moet maken' zegt ze twijfelend en kijkt mij en Sett om de beurt aan.
'Ik ga met Mel' zegt Stefano en steekt zijn hand netjes op.
Oke dit had ik niet verwacht Stefano die zijn hand opsteekt.
Mevrouw Hammen knikt goedkeurend en zet dus schijnbaar mij bij Stefano en Sett bij degene die met Stefano was.
'Kom je dan bij mij slapen?' Vraagt Stefano. Ik kijk hem aan.
Moet ik bij hem slapen? Nu al? Het was wat anders gepland. Sett komt vandaag waarschijnlijk toch nog wel of we kletsen nog wel met elkaar via app.
Ik probeer Stefano te negeren alleen dat gaat een beetje lastig als zijn handen zich overal bevinden, waar ze niet horen te zijn!!! 'Kap is' ik probeer tenminste een beetje uitleg op te vangen over hoe dit werkt. Alleen jij leidt me af dus kan ik me niet concentreren' zeg ik licht geïrriteerd. 'Als je gewoon mijn hand laat voor wat het is dan kun jij gewoon luisteren en kunnen zij doen wat ze willen' zegt hij wat mijn irritatie opwekt. Ik rol geïrriteerd met mijn ogen en probeer het maar een beetje te laten. Zijn hand glijdt van mijn knie langzaam naar boven. Zodra zijn hand nog ongeveer 20 centimeter van mijn intieme plek is pak ik zijn hand vast en kijk hem boos aan. Ik leg zijn hand op de plek ongeveer 15 centimeter achter mijn knie. Eigenlijk is ook wel mijn geliefde plekje waar Sett altijd zijn hand heeft liggen. 'Daar en niet verder' fluister ik giftig naar hem. Hij doet wat ik zeg en laat zijn hand voor de rest van de uitleg op die plek liggen. Na de uitleg van Mevrouw Hammen wordt ons allemaal een baby aangewezen. We hebben dus nu eigenlijk ook een soort van vakantie gekregen maar moeten sowieso 2 keer in de week naar school. Of als je denkt dat je het aankan de gehele week. Wat sowieso niemand gaat doen. Ookal ga ik het wel proberen. Maar met Stefano weet je het maar nooit.
Samen met Stafano lopen we naar buiten en gaan naar de winkel toe om spulletjes te kopen voor kleine Lena. Oke heel raar dit maar het voelt als een echt kind. En we gaan vooral naar de winkel omdat Stefano de kleren niet mooi vind die de baby heeft gekregen van de lerares en dus hebben we 1 setje kleren, flesje en een pakje luiers. De rest gaan we zelf kopen, oja en we hebben nog een draag ding geen idee hoe het heet maar het zal wel. Het is alleen belangrijk dat de baby goed verzorgt word. En hopelijk gaat Stefano dan ook nog wat den want ik ben niet van plan om alles in m'n eentje te doen.
Stefano parkeert de auto snel en gemakkelijk scheef op 2 parkeerplaatsen. Ik zucht 'kan je niet even normaal leren parkeren? Als de politie dit ziet krijg je een dikke boete' zeg ik en hoop dat hij de auto anders parkeert. Hij stapt uit en haalt zijn schouders op, 'dan wordt het toch maar een boete, die betaal ik weer en iedereen weer blij' zegt hij en slaat zijn arm om mijn middel heen en drukt een kus op mijn haar.
Stefano zou eigenlijk wel een goeie vader zijn, als ik hem zo zie.
Stefano,
Eigenlijk is dit best leuk. Mel die kleren uitzoekt en ik met een plastic pop in mijn armen omdat dit een school opdracht is. Iedereen kijkt ons raar aan als de baby in het bedje ligt wat je kan dragen. Het is ook niet echt de normaalste zaak van de wereld als je een stel tieners met een baby ziet lopen en spulletjes koopt. Het is dan we dat het een pop is maar het lijkt echt sprekend op een echte baby. Zij doet inpricipe alles het zelfde als een echte baby, zelfs bewegen, dat komt voornamelijk omdat ik wou dat hij bewoog.
Hoe zal dit aflopen voor wat betreft de baby een maand lang? En Stefano en Mel die het een maand lang met elkaar moeten volhouden?
Vote en comment!!
JE LEEST
Young Vampire Love
VampireDeel 2 van Vampieren liefde!! Aanrader om eerst deel 1 te lezen Vampieren liefde. _______ Sett en Melody zijn over de oren verliefd op elkaar. Maar wat als de gevaarlijkste jongen van hun school haar probeert te claimen? En al die trutjes van de sc...