hoofdstuk 5

424 21 1
                                    

Stefano,

Ik had haar bijna, BIJNA. Maar dan moet ze natuurlijk Sett er weer bij roepen.

Van binnen kook ik helemaal van woede.

Waarom moet zij zo knap zijn. En zo moeilijk te krijgen.

Een diepe zucht verlaat mijn mond en ik gooi mijn 2e sigaret weg. En Natasja komt naar me toe gelopen. Ze drukt zichzelf tegen mij aan en laat haar hand over mijn geslacht gaan. Ik grijns en trek haar mee naar een klein schuurtje waar allemaal oude picknick tafels staan.

Ik open de deur en duw haar naar binnen.

'Ik ben je nu echt heel erg nodig' kreun ik. Ze glimlacht en laat haar hand van mijn borst naar mijn buik en vervolgens naar mijn broek glijden. Ze maakt mijn broek los en laat hem naar beneden glijden samen met mijn bokser. Haar hand vormt zich om mijn lid heen en begint snel te bewegen. Ik kreun en druk mijn lippen op de hare.

Natasja is echt de beste, ze kan de leiding nemen en dat laat ik haar ook doen omdat ze het kan en ze doet het goed.

Ze laat mijn lid los en duwt me in de stoel en trekt zelf haar kleren ook uit. Ze haar met haar rug naar met toe staan en ze zorgt er zelf voor dat ik in haar kom te zitten. Ze beweegt rustig heen en weer wat mijn nu even te rustig gaat en ik sta op met mijn lid nog steeds in haar en ze steunt tegen de tafel. Steeds sneller stoot ik in haar en vind al snel mijn verlossing. Na een paar minuten door te hebben gestoot vind zij ook haar verlossing en ga ik uit haar.

'Nee he niet alweer' vloek ik en Natasja springt van schrik een beetje achteruit.

'Sorry' veronderschuldig ik me.

'Je slik de pil toch' ze knikt en ik druk opgelucht een kus op haar lippen.

'Kleed je aan, lieverd' zeg ik en trek zelf mijn broek en bokser weer omhoog.

'Dankje' fluisterd Natasja en loopt door naar Eline die op een bankje zit met haar mobiel voor haar.

Ik stap naar mijn auto toe en zie net Jamie op haar fiets stappen.

'Jamie' roep ik en ze stapt weer van haar fiets af.

'Je ging toch met mij mee naar huis?' Vraag ik met een puillipje.

'Sorry mijn moeder is ziek geworden dus ik moet langs de apotheek pilletjes voor haar halen.

'Ik breng je wel' stel ik voor. 'Dat is niet nodig' zegt ze en wil weer weg fietsen maar ik pak haar middel vast. 'Ik sta erop' zeg ik en trek mijn wenkbrauw op.

'Van mij verlies je niet lieverd' Ze zucht zet haar fiets opslot tegen het hek aan.

'Ik zei het toch' grijns ik en wiebel met mijn wenkbrauwen.

Ik rij langs de apotheek die ze heeft opgegeven en ze stapt uit. Ik parkeer de auto en loop ook naar binnen.

Ze zit op een stoeltje en er is er verder geen vrij. Ik pak haar hand vast en trek haar overeind. Zelf ga ik zitten en trek haar op schoot. Iedereen kijkt ons raar aan en ik werp hun een dodende blik toe en ze draaien zich gelijk om.

Nummertje 30 wordt omgeroepen en Jamie loopt naar de apotheeker toe.

'Wat kan ik voor jullie doen?'

Jamie begint te praten en even later loopt de man weg en we wachten tot hij weer terug komt.

'Ik heb deze, deze helpt vooral bij kinderen en deze die heeft ook nog een pijnstillende werking' legt de man uit.

'Ook voor oudere vrouwen?'

'Dan raad ik je deze aan' en hij schuift het doosje naar voren. Ze wil haar portemonee pakken maar ik houd haar tegen. 'Ik betaal wel' zeg ik en leg mijn pas op het apparaat. Hij maakt een piepend geluid en ik haal hem eraf.

Melody,

Dit was weer een zware dag. En een enge dag. Ik stap uit de auto van Sett en Myck rent al naar de deur die open wordt gedaan door Papa.

'Fijne dag gehad op school?' Vraagt hij zodra we binnen zijn.

'Ja... alleen dat ik een beetje werd aangerand door Stefano'

'Je werd wat?' Vraagt mijn vader en mijn moeder komt erbij.

'Ik ga morgen mee naar school' zegt hij vast beraden.

'Pap dat is niet nodig Sett die helpt me wel net zoals vandaag' zeg ik Sett slaat zijn arm om mijn middel heen.

Hij knikt en we lopen de woonkamer in.

'Ik heb cake gemaakt' zegt mam en we gaan aan tafel zitten.

Ze zet voor iedereen een schoteltje neer met een plakje cake. Iedereen bedankt haar en ze gaat zelf ook zitten op pap zijn schoot.

Roos,

Wel grappig dat Melody nu ook een soort van aangerand wordt door een jongen opschool die net alle meiden gaat. Want dat heb ik zelf ook gehad met Lorenzo en daarna Jason.

'Lorenzo weet je nog toe je mij in de meiden wc bijna had aangerand?' Hij verslikt zich bijna in zijn stukje cake.

'Ja dat weet ik nog' zegt hij hoestend. Melody kijk me raar aan. 'Ja ik werd ook zo ongeveer door je vader in de meiden wc aangerand' zeg ik lachend en eet rustig verder.

'Daar heb ik wel goed aan gedaan' zegt Lorenzo en legt zijn hand op mijn bovenbeen. Ik glimlach en leg mijn hand er bovenop.

Wat moest ik toch zonder hem?

'Zullen we een film kijken?' Iedereen stemt in en we kiezen voor een leuke familie film.

"Snowwhite and the hauntsman"

Lorenzo doet de film erin en komt achter me liggen op de bank.

Zodra de film is afgelopen is het al half 10. 'Jongens nog 1 film en dan gaan jullie slapen' zeg ik tegen Melody en Sett. Aangezien Myck net naar bed is gegaan.

'Gremlin?' Stelt Lorenzo voor en we stemmen allemaal in.

Hoofdstuk 5 alweer

Yess!

Young Vampire Love Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu