Melody,
Intussen is er alweer een maand voorbij en tot nu toe hebben we niks meer gehoord of gezien van Stefano en zijn vrienden.
Tot vandaag...
Ik kreeg toen ik wakker was een berichtje van een onbekend nummer. In dat berichtje stond
'Ik ben overal'
En een foto van Sett en mij in bed, slapend natuurlijk. Maar ook echt gemaakt in mijn kamer. Oftewel...
hij was hier!!
De politie hebben we ingeschakeld maar we konden niks vinden. Camera's zijn geplaatst dus hopelijk kunnen we hem nu vinden. En de politie bekijkt plaatselijke camera's. Zoals van winkels en camera's van privé personen.
Ze hebben zelfs voorgesteld dat Sett en ik op vakantie moeten ofzo en dat een undercover politie vrouw mijn plaats inneemt. Ja vaag, maar dan tivert mijn moeder haar om als mij en een andere agent als Sett. En wij gaan dan lekker ver weg van hier vakantie houden. Hopelijk kunnen ze zo Stefano dan pakken.
Ik pak rustig en zorgvuldig mijn tas in en probeer het goed in te pakken in 1 tas zodat je niet veel hoeft te betalen. Ookal betalen wij het niet. Maar ik ben makkelijk en neem gewoon een extra tas mee zodat ik nieuwe dingen kan kopen.
Ik zal je vertellen dat gaat gegarandeerd gebeuren. Dus het is wel handig om alvast vooruit te denken.
De tickets zijn besteld en morgen ochtend vertrekken we. Ja echt iets waar je van zou denken, waarom ga je midden in je schooljaar op een soort van vakantie.
Ik heb huiswerk gekregen om als nog te maken zodat ik niet achter ga lopen. Sett natuurlijk ook maar goed dat is logisch.
Ik hoop echt dat ze hun kunnen pakken op die manier. Ik zet mijn tas alvast op de gang en besluit te gaan douchen. Na een lekkere lange warme douche ga ik bij Sett op de bank zitten. Ik zucht en kruip tegen hem aan.
'Laten we naar de maan verhuizen' stelt Sett voor en ik lach om het idee dat hij naar de maan wil verhuizen.
'Je komt met de meest gekke ideeën, maar daarom hou ik zo erg van je' zeg ik en druk een kus op zijn lippen. Hij trekt me weer terug en neemt mijn lippen tot de zijne en glimlacht tegen mijn lippen aan. Ik zucht en ga weer gewoon zitten.
Sett,
Ik merk gewoon dat ze er mee zit. Hopelijk kunnen ze die gast snel pakken want het word met de dag erger. Straks kan ik niet meer normaal met Melly knuffelen of hij zit haar weer te dreigen.
Ik trek mijn kleine meisje naar me toe. Ja ze is echt klein, vergeleken met mij dan. Ik heb namelijk wel weer is zin in een date zonder dat Stefano ons komt storen. En ja natuurlijk in meer maar ik ben nou eenmaal een jongen. En ik ga haar niet dwingen, ik hou van haar. Wat er ook gebeurt, hoe beschadigt ze ook is het maakt mij allemaal niks uit, ik hou van haar en zal pas stoppen wanneer zij dat wil. Wat hopelijk niet gaat gebeuren want met haar wil ik oud worden, nouja oud qua leeftijd, qua uiterlijk blijven we hetzelfde. Pas als we echt volwassen zijn blijft ons lichaam zo zoals het is.
Ik zet een andere film op die Mel ook leuk vind en sta op om popcorn met bloed saus te maken. Mijn favoriet en Mel vind het ook wel lekker maar toch heeft ze liever gewone popcorn.
Hopelijk is die Stefano snel gepakt dan hoeven we niet heel lang weg te blijven. Zodra de popcorn klaar is giet ik er bloed overheen en loop weer terug. Ik ga weer in de hoek van de bank zitten en Mel kruipt naast mij. Haar benen legt ze op de mijne neer en we eten in een stilte de popcorn op terwijl we naar de film aan het kijken zijn.
Zodra de film is afgelopen zet ik nog een andere film aan en merk aan mezelf al dat ik erg moe ben. Hoe het dan met Mel zit wil ik al niet weten, eigenlijk wel maar je snapt wel een beetje wat ik bedoel. Ik kijk naar beneden en zie dat haar ogen al gesloten zijn. Ik leg mijn hand voorzichtig op haar schouder en ze opent haar ogen.
'Zullen we gaan slapen?' Vraag ik haar, ze knikt en ik zet de film uit en de lampen doe ik ook uit. Ik ga op de geur van Mel af en zie dat ze alweer ligt. Ik grinnek en til haar op en loop naar haar kamer. Ik leg haar op bed en ze staat weer op om zich om te kleden.
Melody,
Ik kleed me snel om en kruip naast Sett. Ik maak een tevreden zucht en Sett trekt me naar zich toe. 'Morgen op pad' zeg ik en kijk hem blij aan. Hij knikt 'gelukkig met jou' zegt hij. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst en hij drukt een kus op mijn haar. 'Weltrusten' zegt hij en ik mompel nog wat terug wat ik zelf niet eens meer kan horen want ik ben al weg.
De volgende ochtend worden we wakker in precies dezelfde houding en zie dat Sett al wakker is maar in 1 hand zijn mobiel heeft en een filmpje aan het kijken is zonder geluid. Ik druk een kus op zijn wang en hij kijkt mij tevreden aan.
'Laten we maar gaan aankleden' stel ik voor hij knikt goedkeurend en ik neem een snelle douche. Zodra ik klaar ben ik Sett al aan het onbijt begonnen. Zodra hij klaar is gaat hij nog even zijn buikspieren trainen door wat sit-ups te doen.
Na een uurtje zijn we klaar om te vertrekken en rijden richting het vliegveld. Mijn ouders bkijven thuis omdat het waarschijnlijk us dat Stefano ons in de gaten houdt. De agenten die ons gaan vervangen wachten al op het vliegveld.
Daar aan gekomen lopen we allebei naar de wc en wisselen met de agenten.
Zij nemen onze auto weer terug en wij stappen op het vliegtuig van onze ouders.
Ons avontuur gaat beginnen!!
Men oh men ik kan echt bijna niet meer schrijven. Inspiratie raakt ook gigantisch op.
Vote en comment! Zijn er trouwensn nog vragen voor de Q&A?
JE LEEST
Young Vampire Love
VampireDeel 2 van Vampieren liefde!! Aanrader om eerst deel 1 te lezen Vampieren liefde. _______ Sett en Melody zijn over de oren verliefd op elkaar. Maar wat als de gevaarlijkste jongen van hun school haar probeert te claimen? En al die trutjes van de sc...