Rozdział 4 | Louis

7.7K 474 88
                                    

Londyn. Sobota, 23 czerwca, 11:29

Wystarczyło dwa razy spotkać się z Harrym, żeby być zirytowanym jego ciągłym narzekaniem i paniką przed homoseksualizmem. Skłamałbym mówiąc, że rozmowa z nim to czysta przyjemność. Wydaje się być tak zaślepiony i pochłonięty byciem hetero, że nie potrafi nawet normalnie porozmawiać, nie krzywiąc się i nie wytykając mi mojej orientacji. Poza tym zdecydowanie za dużo imprezuje, a przede wszystkim przesadza z piciem. To coś w rodzaju tiku nerwowego- kieliszek z winem musi być zawsze pełny. Ciekawe, czy przy innych też nie potrafi być trzeźwy. Niestety, musiałem przyznać, że mimo wszystko się zawiodłem. Bezpodstawnie uważałem, że jest nieco inny, ma więcej do powiedzenia i jest ciekawszy. A mimo tego nie potrafiłem przestać myśleć o tym wszystkim.
Całe szczęście dzień był dzisiaj spokojny. Dwa spotkania, zero przemieszczania się z hotelu do miasta, miałem trochę papierkowej roboty ale generalnie nic ciekawego się nie działo.
- Louis Tomlinson- odebrałem nasty telefon dzisiaj, odstawiając kubek z kawą na biurko.
- Panie Tomlinson, ma pan niezapowiedzianego gościa.
- Kogo? - zmarszczyłem brwi, przekładając papiery.
- Pan Harry Styles- zamarłem, kiedy damski głos wypowiedział to nazwisko. No tak, było za nudno.
- Proszę, niech wejdzie.
Zamknąłem oczy i nabrałem kilku głębokich wdechów, zanim chwilę później Leah otworzyła drzwi, wpuszczając Harrego do środka.
- Podać panom coś do picia?- zapytała grzecznie.
- Nie, dziękuję- powiedział tym swoim głębokin głosem Harry. Skinąłem głową na potwierdzenie, że nic nie chcę, po czym dziewczyna wyszła i zostaliśmy sami.
- Cześć- wstałem, podając mu rękę. Konkretny, męski gest.
- Hej- mruknął, siadając naprzeciwko. Rozglądał się dookoła, przyglądał się obrazom i kwiatom w rogu pomieszczenia.- Jak byłem tu pierwszy raz nie zwróciłem uwagi na wiele rzeczy.
Zaśmiałem się. Przychodzi w środku dnia bez słowa uprzedzenia do mojej pracy po to, żeby kontemplować wystrój gabinetu? Trochę śmieszne.
- Co cię do mnie sprowadza?- zapytałem, zamykając laptopa.
- Otwórz go, przyda się- wskazał na komputer.
- O co chodzi do cholery? Nie mogłeś zadzwonić?
- Wolę nie ryzykować- powiedział bez żadnych emocji.
- Nie ryzykować? Czego?- prychnąłem.
- Spokojnie, Louis- zmarszczył brwi.
Nie wiem, kto tu powinien być uspokajany.
- Jestem spokojny, po prostu nie rozumiem cię- mówiłem powoli.- Jednego dnia jesteś tajemniczy i panikujesz, a drugiego zjawiasz się z nikąd w mojej pracy.
- Przepraszam, nie zajmę ci dużo czasu. Uznałem, że powinieneś o tym wiedzieć- mruknął, kiwając głową na laptopa.- Mogę?
Do czego jest mu potrzebny mój laptop?
- W celu?
- Coś ci pokażę. Nie będę ci grzebał, obiecuję.
Z westchenieniem otworzyłem komputer i delikatnie przesunąłem w jego stronę. Obserwowałem go, jak wpisywał coś na klawiaturze, klikał, przegladał, czytał... - Ekhem- chrząknął, czym sprawił, że podskoczyłem wyrwany z zamyślenia nad jego urodą. Wskazał głową na laptopa, już skierowanego w moją stronę z otwartymi kilkoma kartami Chrome. Przysunąłem sję do biurka i zacząłem przeglądać tytuły artykułów.

Harry Styles i jego "przyjaciel" widziani dzisiaj po romantycznej kolacji w jednej z londyńskich restauracji!

Czy uwielbiany Harry Styles jest gejem? Sprawdzamy kim jest jego nowy obiekt zainteresowań!

Harry Styles i biznesman Louis Tomlinson przyłapani po romantycznym wieczorze?

Harry Styles już nie taki wolny! Widziany ponownie z przyjacielem Louisem Tomlinsonem!

Kim jest Louis Tomlinson, nowy przyjaciel Harrego Stylesa?

A z tych wszystkich durnowatych artykułów najbardziej zainteresował mnie ostatni:

Czy supermodel Harry Styles skrywa sekret? Ekskluzywny materiał z wieczoru z przyjacielem!

Harry Styles (23) przyłapany ze znanym właścicieli hoteli The Palatial, biznesmanem Louisem Tomlinsonem (25) w piątkowy wieczór! Nasz fotoreporter spotkał Stylesa z Tomlinsonem pod River Cafe niedługo przed północą, obaj byli szczęśliwi i utrzymywali stały kontakt. Po zobaczeniu fotoreporterów obaj natychmiast spoważnieli, szybko wsiadając do samochodu i nie dając nic po sobie poznać odjechali. Czy będący bożyszczem kobiet model Harry skrywa jakiś sekret? Dotychczas był widziany jedynie z pięknymi kobietami, a przypomnijmy, że w minionym tygodniu przyłapano go wychodzącego z hotelu Tomlinsona! Czy łączy ich coś więcej niż przyjaźń? Poniżej prezentujemy ekskluzywne zdjęcia z wczorajszego wydarzenia!

Let Me Be Your GoodnightOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz