Eadlyn Teasdale
A divatbemutató helyére gyalog mentem, mert Liam után ki kellett szellőztetnem a fejemet. Szinte a hajamat tépem, amikor belegondolok milyen elvakult. Az a picsa sosem fogja otthagyni a vőlegényét akármennyire is szeretném. Nem szeretem a csajt, de Liamet sem akarom szenvedni, látni.
A zene bömbölt a fülemben, míg lementem a metróba, hogy mihamarabb odaérjek a főpróbára. Egyszerre töltött el rettegéssel és izgalommal, amikor az esti fellépésre gondoltam. A telefonom megszólalt a zsebemben én pedig rögtön megbántam, hogy nem néztem meg előbb, hogy ki az.
- Eadlyn ugye nem fogsz elkésni? - szólt bele anyám a telefonba.
A szememet forgattam majd az orrnyergem kezdtem masszírozni, míg valamit mormoltam anyámnak. - Nem fogok elkésni anya. -fújtattam.
- Le ne harapd a fejem én csak önmagad miatt figyelmeztetlek. - kuncogott mire én is elmosolyodtam.
- Ott lesztek? - kérdeztem, míg felszálltam a szerelvényre.
- Naná. - horkantott. - Az első sorban fogunk csápolni igaz Lux? - szólt hátra kishúgomnak ezért a hangja eltávolodott.
- Eady. - szólalt meg most ő.
- Igen manó? - kérdeztem vissza elmosolyodva. Már előre tudtam mit akar kérdezni.
- Hozol nekem megint szép szalagokat? - suttogta összeesküvő módjára a telefonba.
- Igen viszek neked. Sőt mi több hátra is jöhetsz, hozzám meg a lányokhoz mit szólsz? - kérdeztem vigyorogva.
- Anya! - kiáltotta a telefonba én pedig megsüketültem. - Eady bevisz a nagylányokhoz. - újságolta boldogan. - Ugye hátramehetek vele a nagylányokhoz? - kérdezte anyámat.
- Ha Eadlyn megígéri, hogy vigyáz rád semmi akadálya. - intézte felém a szavait.
- Anya mindig vigyázok, rá tudhatnád. - forgattam meg a szemem.
- Jól van szívem. Akkor majd hátramehetsz a nővéreddel a nagylányokhoz. - kuncogott. - Ha most látnád. Kinevetnéd. - kuncogott anya a telefonba.
- Megint fel alá ugrál? - kérdeztem nevetve.
- De még hogy. - nevetett ő is.
A hangszóróból recsegve megszólalt a megállót bejelentő hang így én elköszöntem anyáéktól.
- Este találkozunk. - tettem le a telefont.
Nem tehettem róla mosolyogtam, míg leszálltam, majd amíg a hotelig sétáltam ahol a divatbemutató rendezésre kerül.
Anya és a húgom voltak a legfontosabb emberek az életemben Liamet kívül. Mikor apa elhagyott minket mindössze 13 éves voltam. Azt hittem sosem látom anyát újra boldognak, de aztán jött Tom, akit anya a munkája útján ismert meg. Már először levette anyát a lábáról. 16 voltam, amikor Tom feleségül vette anyát aztán rá 2 évre megérkezett Lux is. Amikor anya bejelentette, hogy gyereket vár az érzéseim eléggé bonyolultak voltak a hír hallatán. Egyrészről kitörő örömöt éreztem, de felvetődött bennem a féltékenység és a félelem érzése is. Féltem, hogy anya a legjobb barátnőm el fog hanyagolni az új élete, lehetősége miatt.
Persze teljesen okvetlenül féltem annyira. Miután Lux megszületett engem ugyanúgy bevontak a nevelésébe mintha csak a második anyja lennék. Amikor anya nem tudott vele lenni akkor én vigyáztam rá, vagy éppen amikor a modell iskolába jártam Anya minden egyes fellépésemre eljött és Lux-ot sem hagyta otthon.