Zoe Marceau
- Liam eressz. Mennem kell. Így is késésben vagyok és még át is kell öltöznöm. - próbáltam ki kecmeregni az öleléséből de Liam erős seggfej lévén nem engedett.
- Szerintem teljesen jól vagy így. - kuncogott, míg meztelen vállamra szorította száját.
- Így nem mehetek az esti bemutatóra. - morogtam.
- Így? - kuncogott. - Hogy baba? - mormolta a fülembe.
- Nem fogom kimondani. - morogtam. - Engedj!
Liam továbbra is magához húzva ölelt, hátulról míg én előtte ficeregtem. - Liam Istenemre esküszöm, hogy megütlek! - kiáltottam.
- De kis harciasak vagyunk. - vigyorgott, de végül elengedett így én kitudtam mászni az ágyból.
Liam felmordult, amikor meztelenül elkezdtem összeszedni a ruháimat, amiket természetesen direkt dobált szét.
- Biztos nem akarsz még csatlakozni 1-2 órára hozzám? - morogta az ágyról, míg én magamhoz öleltem ruháimat és elindultam velük a fürdőbe.
- Biztos. - csaptam be magam után az ajtót.
Kifújtam a bent tartott levegőmet, míg megtámaszkodtam a pulton.
A telefonom órájára néztem és elkerekedett a szemem: a francba 2 óra múlva bemutató!
Gyorsan magamra kapkodtam a ruháimat majd valamit kezdtem a hajammal. Mivel úgy állt, mint a szénaboglya kettőbe fontam. Felkaptam a fehér neműm a pólómat és a szoknyámat majd kiléptem a fürdőből.
Liam az erkély ajtó előtt állt egy melegítőben telefonját a füléhez tartva. Mikor beléptem a szobába letette majd megfordult.
De ja vu érzés kerített hatalmába, ahogy megfordult és rám nézett.. Azon az estén is így nézett rám.
- Csinos. - kacsintott rám pimaszul.
Megforgattam a szemem majd a napszemüvegemet is felvettem a földről és a magas sarkúba is belebújtam.
- Már mész is? - settenkedett elém majd átkarolta a derekamat és csókot nyomott kulcscsontomra.
- Igen megyek. - leszedtem magamról a kezét majd elindultam ki a szobából.
- Mikor várhatlak legközelebb? - kérdezte szemtelenül, míg kinyújtóztatta a kezét a nadrágja pedig még jobban lecsúszott csípőjéről.
- Soha. - vágtam rá.
- Ugyan baba. - nevetett fel.
- Figyelj Liam nem folytathatjuk ezt ez egy hiba volt. - dörzsöltem meg a homlokom.
- Hányadik volt hiba? - döntötte félre a fejét.
- Az összes. - válaszoltam. - Hamarosan férjhez megyek, nem folytathatjuk ezt. - ráztam meg a fejem.
- Eadlyn és Austin lefekszenek egymással. - bökte ki.
- Mi? - értetlenkedtem.
- Tudod, azt csinálják, amit mi. - kezdte mutogatni a kezével.
- Uramisten Liam, hogy juthat ilyen hülyeség az eszedbe? - nevettem fel.
- Én szóltam. - rántott vállat, míg közelebb ért.
- Hülyeségeket beszélsz. - néztem el szemébe.
Megint be lettem szorítva közé és az ajtó közé.