Scott: A harmadik randi után tartottatok haza fele és a házatok előtt beszélgetettek. Az órádra pillantottál és megdöbbenve vetted észre, hogy mindjárt egy óra. Jó formán egy teljes órát beszélgettetek Scott-al. Zavartan elmosolyodtál és elköszöntél tőle. Már épp megfordultál, amikor megragadta a karod, magához rántott és megcsókolt. Mosolyogva váltatok el és egy félóra múlva már az ablakodat dobálta kavicsokkal.
Stiles: Együtt tanultatok és a matektől már a hajadat tépted. Magadban elkönyveled, hogy utálod az egyenleteket, majd hangosan hadarni kezdesz, a gyökökről. Vadul lapozgatsz a füzetedben, a megfelelő képletet keresve, de nem találsz semmit, ezért összecsukod a füzeted és fáradtan felnézel. Összetalálkozik a tekinteted Stiles tekintetével, aki halvány fél mosollyal az arcán, szemében ismeretlen csillogással figyel téged. A füled mögé simít egy hajtincset, majd gyengéden megcsókolt. Mondanom sem kell, hogy lőttek a tanulásnak.
Liam: Ma van a szezon döntő meccse és megígérted Liam-nek, hogy elmész és drukkolsz neki. Ígéretedhez híven este hétkor a lelátón ültél. A meccs kezdésekor, amikor Liam feltűnt a pályán, Te tapsoltál a leghangosabban, mire Ő mosolyogva rád nézett és fejébe csapta a sisakját, majd megpörgetve az ütőjét kiszaladt a pályára. Sikongatva ugrottál fel, amikor Liam beütötte a mindent eldöntő, győztes gólt. Leszaladtál a pályáról és gondolkodás nélkül a nyakába vetetted magad és ajkaidat az övére tapasztottad. Egy pár pillanatig döbbenten állt, de aztán szorosan átölelt és visszacsókolt.
Isaac: Isaac felhívott, hogy örülne, ha tudnátok találkozni, mert elég csúnyán összeveszett az apjával. Azonnal elindultál a megbeszélt helyre. Az erdőbe. A kedvenc fátoknál találkoztatok. Leültél mellé és észrevetted az új zúzódást az arcán. Megkérdezted, hogy hogyan tudnál segíteni, mire hirtelen megcsókolt. Egy pillanatig ledermedtél, de aztán átkaroltad a nyakát és visszacsókoltál. Észre sem vetted, hogy a zúzódás már begyógyult.
Derek: Találkozni szerettél volna vele az este, de Ő nemet mondott, ugyanis telihold volt és félt, hogy a közeledben átváltozna és bántana téged. Már egy ideje veszekedtek, Te a magadét szajkózod, Neki az idegei, pedig már pattanásig feszültek. Gyorsan hadarsz, mire Ő reményvesztetten felsóhajt, öles léptekkel átszeli a közöttetek levő távolságot, arcodat a kezei közé fogja és megcsókol. Azzal a kifogással, hogy befogja a szádat, de Te már ismered annyira, hogy tudd: nem ez a teljes igazság.
Brett: A pálya szélén sétálsz, Brett-re várva, amikor a semmiből előbukkan egy labda és telibe találja az arcod. Felszisszensz és a homlokodhoz kapsz. Brett odafut hozzád és az aggódó kérdései közepette közel hajol, hogy szemügyre vegye a sebed. Egyik keze az arcodon van, mire mélyen a szemedbe nézve a derekadtól fogva közel húz magához és megcsókol, mire a fájdalom csak úgy elillan.
Theo: Utolsó órád után, már senki sincs a suliban, de Te még mindig a szekrényedben matatsz, amikor valaki hirtelen bevágja az ajtód és a melletted lévő szekrénynek taszít. Lassan kezdtél hozzá szokni, Theo spontán dolgaihoz, de ez még meglepett. Akkor, ne is beszéljünk arról, amikor rá erősen és gyengéden megcsókolt, mire beletúrtál selymes hajába. A csodás pillanatból az edző zavart köhögése ragad ki, mire Te pironkodva kisietsz, Theo-val együtt, aki összekulcsolja a kezeiteket.
YOU ARE READING
Teen Wolf Preferences
WerewolfPreferences with: Scott McCall Stiles Stilinski Liam Dunbar Isaac lahey Derek Hale Brett Talbot Theo Reaken Nolan Holloway