Felszabadult

1.2K 48 4
                                    

Ahoi, sziszák! :3 A novella ezúttal Liasama210-nek íródott, akinek remélem a szünet ellenére is tetszeni fog. :D Jó olvasást! :))


3. Kényszeríts.
4. Azaz én pólóm?
25. Mióta állsz ott?


All my love, 
Rydel
XxXx


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Hope vigyorogva nyitotta ki a szemeit, ahogy az előző éjszaka eseményei betódultak az emlékezetébe. Egy pár percig csak feküdt az ágyban, hagyta, hogy a reggeli Nap fénye felmelegítse a bőrét, miközben minden apró részletet visszajátszott a fejében. A fülig érő vigyor újra visszamászott az arcára és megfordult, hogy szembesülhessen a... az üres ággyal. 

A szürke ágynemű gyűrötten hevert mögötte, de a férfinak nyoma sem volt. Sűrűn pislogva ült fel az ágyban, beletúrt a hajába, majd hunyorogva körül nézett a helyiségben. Mosolya újra visszatért az arcára, amikor megpillantotta az ablak előtt álló alakot. Kezeit fekete farmerja zsebébe süllyesztette, felsőtestét nem takarta semmi, fekete haja kócosan meredezett a szélrózsa minden irányába. 

- Te aztán tudod, hogy hogyan kell megölni a hangulatot - mosolygott a lány. 

Derek megfordult és arcán halvány mosollyal végig mérte a lányt, ahogy a takarót a mellkasáig felhúzva ült az ágyban, haja kócosan omlott a vállára, keretbe foglalva gyönyörű arcát. Felsóhajtott és közelebb sétált hozzá. 

- Miféle hangulatot? - kérdezte, ahogy leült az ágy szélére. 

- Tudod, úgy kellett volna lennie, hogy amikor megébredek, te már ébren fekszel mellettem és mosolyogva figyelsz, majd aranyosan köszöntesz és megcsókolsz - vázolta fel a lány, majd látva Derek tekintetét nevetve hozzátette - Mint a filmekben, tudod. 

- Szóval, azt akarod, hogy figyeljelek miközben alszol? - vonta fel a szemöldökét, Hope pedig nevetve megrázta a fejét. 

- Nem, te idióta - nyújtotta ki a kezét és ujjai hegyével végigsimította a férfi felkarját - Az egész lényege a csók. 

- Azt megkaphatod most is, ha annyira akarod - vigyorgott kajánul, ahogy közelebb hajolt a lányhoz.

Hope mosolyogva viszonozta a csókot, miközben beletúrt a férfi hajába. Amikor elváltak egymástól Derek behunyt szemmel lehajtotta a fejét és az orrán keresztül kifújta a levegőt. A lány halkan kuncogva simogatta a vállát és kedvesen megszólalt:

- Hé, minden oké - mosolygott - Tudod, hogy imádom a szemeid. 

- Pedig bánthatnálak is - nézett rá, aranysárgán fénylő szemekkel - Eléggé kiszámíthatatlan tudok lenni.

Teen Wolf PreferencesWhere stories live. Discover now