Rémálom

1.4K 49 6
                                    

Ahoi, sziszák! :3 A mostani novella is manduladirection-t illeti, remélem tetszeni fog és nem okoztam csalódást. :) Jó olvasást! :D

27. Veled vagyok, érted? Mindig.
43. Szorítsd meg a kezem, ha valami nincs rendben.

All my love,
Rydel
XxXx

Alex mosolyogva lépdelt fel a lépcsőn, majd mielőtt egyáltalán megnyomhatta volna a csengőt, az ajtó kitárult és két erős kar ölelte át

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Alex mosolyogva lépdelt fel a lépcsőn, majd mielőtt egyáltalán megnyomhatta volna a csengőt, az ajtó kitárult és két erős kar ölelte át. A lány felnevetett és átkarolta a fiú nyakát, miközben ő aranyosan belefúrta a fejét, a lány nyaka és válla közötti mélyedésbe. 

Amikor elhúzódott tőle, ajkai újabb mosolyra görbültek, ahogy végig mérte a fiút. Kék szemei vidáman csillogtak, arcán egyik ellenállhatatlan mosolya ült. Alex beletúrt a fiú világosbarna hajába, majd megszólalt.

- Hiányoztál - nézett a szemébe.

- Te is nekem - simított hátra egy kósza hajfürtöt - Három hónap.

- Tudom és sajnálom... - kezdte a lány, játékosan lebiggyesztve alsó ajkát, de Liam a szavába vágott.

- Ne, ne sajnáld tudom, hogy mennyire sokat jelentett számodra - mosolygott rá édesen. 

Alex viszonozta a mosolyt, majd kacéran beharapta az alsó ajkát. Liam felvonta a szemöldökét, tekintete egy pillanatra a lány ajkaira vándorolt, majd gyorsan visszaugrott az arcára.

Alex mosolya még nagyobb lett, ahogy látta a fiú szemében felcsillanó vágyakozást. Közelebb simult hozzá és a füléhez hajolt.

- Most viszont itt vagyok - suttogta incselkedve - És csak a tied.

Liam szemei felcsillantak, de megrázta a fejét.

- Csábító ajánlat, de szeretném, ha mesélnél a programról - simította végig a lány hátát.

Alex félredöntötte a fejét, egy pár másodpercig tanulmányozta a mosolygó fiú arcát, majd aprót bólintott.

- De ezt azért nem hagyom ki - motyogta Liam és ajkait a lányéra illesztette.

Alex megpróbált nem mosolyogni, miközben viszonozta a csókot és beletúrt a fiú rövidre vágott hajába.

A csók hosszú volt, de egyikőjük sem tudta megmondani, hogy pontosan meddig tartott, mivel mindketten elvesztek az időben.

Amikor a fiú elhúzódott tőle, Alex ajkai óriási mosolyra húzódtak. A következő pillanatban zavartan figyelte, ahogy Liam összevont szemöldökkel mered a távolba.

- Ne nézz oda, de a szomszédom feltűnően bámul minket - forgatta meg a szemeit - Pedofil állat.

Alex visszatartotta a feltörni készülő nevetést, homlokát a fiú vállának támasztotta és miközben beszívta a már jól ismert, az elmúlt három hónapban annyira hiányolt illatot, halkan megszólalt:

Teen Wolf PreferencesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin