Inne

1.2K 55 18
                                    

Dostałam nominację od WikellaSarna

1) Najgłupsza rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłaś?

Ja cały czas robię głupie rzeczy... Więc... wszystkie są dla mnie normalne!

2) Ulubione książki?

Zakładam, że chodzi ci o takie poza Wattpad'em. Czytam bardzo dużo, ale uwielbiam na pewno Harry'ego Pottera, ale swego czasu lubiłam też sagę o Ani Shirley. Kocham też całą trylogię Igrzysk Śmierci no i Władcy Pierścieni...

3)Jakiego koloru jest lustro?

Zależy od otoczenia ;P

4) Co ci się podoba w sobie najbardziej.

Najbardziej podoba mi się moja wiara w cytaty. No np. kiedy się boję znajduję jakiś fajny cytat w głowie i wszystko jest ok ;P. Albo... Boję się tego co ma nadejść i np. taki cytat Hagrida: ,,Co ma być to będzie, a jak będzie to trzeba się z tym zmierzyć''. Już jest lepiej. Albo kiedy mi się coś nie chcę, taki motywujący cytat i już!

5)Opisz się krótko. Jaka jesteś?

Myślę, że jestem odważna i lojalna. Ale to tylko moje myśli. Ok, krócej... mam cechy Gryffindor'u i Ravenclaw'u.

6) Jaką poleciłabyś mi książkę?

,,Na przypale, albo wcale''

7) Napisz opowiadanie o latającej krowie i ninja na 300-500 słów.

Stałam na farmie. Czułam coś dziwnego...Tylko nie wiedziałam co... To było coś bliskiego. Nagle stodoła zajęła się ogniem, który z każdą sekundą się rozprzestrzeniał... Snopy siana płonęły jedno, po drugim. Wszyscy domownicy wybiegli z domu. Moja młodsza siostra Mary wywróciła się po drodze. Tylko ja jedna stałam jak wryta i nie raczyłam się ruszyć. Działo się coś niedobrego, a ja już wcześniej o tym wiedziałam. Nie rozumiałam skąd się wzięły u mnie umiejętności prorocze. To raczej nie było rodzinne. Nagle usłyszałam przerażony krzyk kobiety:

-Sandy! BIEGNIJ! BIEGNIJ! - krzyczała moja rodzicielka.

Ale ja nie biegłam. Wiedziałam, że coś się stanie... Czekałam... Ognisty krąg otoczył mnie. Poczułam ciepło bijące od ognia. Czułam się jak osoba w tarapatach. Ogień zawężał swoje pole. Był coraz bliżej i wtedy zdałam sobie sprawę, że nic się nie wydarzy. Nic, a ja spłonę... Spłonę, umierając przy tym... A to wszystko przez jakąś idiotyczną wiarę w siebie. Mimo wszystko szukałam wyjścia z tej trudnej sytuacji. Ogień zawężał się w każdą sekundą. Zaczęłam się dusić. Czułam już tańczące płomienie. To koniec! - Myślałam... Łzy zaczęły pojawiać się w moich słowach... Gdyby leciały strumieniami mogłabym ugasić ogień, ale zawsze miałam taką wadę, że mało płakałam. Może to geny, bo tata też tak ma... Tak... moje ostatnie sekundy, a ja myślę o rodzinie. Tak bardzo bym chciała jeszcze z nimi spędzić trochę życia. Odwróciłam się ponownie w stronę stodoły i... zobaczyłam latającą krowę?!?!?! To przez ten dym... Na pewno... Ale zaraz... ona leci w moją stronę... Czy to nie jest szalone?! Teraz, albo nigdy... Złapałam się jej... Krowa wygląda jakby lewitowała, czyli że ktoś musi ją lewitować... Wsiadam na grzbiet krowy i przelatuję nad strugą ognia... Jestem poza zasięgiem ciepłych iskierek, ląduję na zimnym i twardym gruncie. Nogi uginają się pode mną... Kręci mi się w głowie. Nagle ogień znika... Widać tylko spalone drewno, ale nic więcej... Ciemność otacza mnie. Słyszę czyjeś stopy odbijające się od zimnego betonu. Ktoś łapie mnie w talii i podnosi. Odwróciłam się i widzę człowieka w masce... Ninja?! Kto tu się jeszcze pokażę. Patrze w jego niebieskie oczy. Nagle nieznajomy podnosi rękę i ściąga maskę. Moim oczom ukazuje się wysportowany szatyn. Dostaję całusa i on odchodzi... Czuję się... magicznie.

Zerwałam się z łóżka. Rozglądam się... Mój pokój... Wszystko jest w porządku... Wyglądam przez okno... Stodoła cała...

-No i kicha! - mruczę pod nosem - Kolejny, który robi mi nadzieje, bo nigdy więcej się nie pojawi. No mogłabym przecież poświęcić tą stodołę...

Przez resztę dnia chodziłam naburmuszona!

8) Co o mnie sądzisz? (i moich opowiadaniach)

Masz świetne opowiadania, szkoda, że o Jily skończyłaś tak szybko. Sorry, że tak późno cię odkryłam. A sam fakt, ze nie lubię Dramione, a mimo to jednak czytam twoje opowiadanie mówi samo za siebie...

9) Czy masz hobby? Jak tak to jakie?

Kocham pisać książki i wiersze do półki... No i... kocham piłkę nożną... PS: Tak, jestem dziewczyną...

10)Jakiej muzyki słuchasz? Ulubiony wokalista?

Słucham raczej Elektronicznej i lekkiego metalu. Nie mam ulubionych wokalistów, bo słucham różnych. Zależy od tego co mi się podoba. I słucham tylko męskich wokali.

11) Polecisz mi coś do czytania w wolnym czasie?

BEST FRIENDS? i OLD FRIENDS?

12) Co byś zrobiła, gdybyś musiała w środku nocy skorzystać z toalety , a w sedesie pływałyby różowe jednorożce?

Zadzwoniłabym do @CapricornusX

13) Co teraz robisz? Oprócz pisania na Wattpadzie?

Oglądam sobie ,,pewien'' serial!

14) Ulubiony przedmiot w szkole?

Historia <3

15) Czy lubisz rybę?

Nie! Najgorsze co w życiu musiałam jeść to ryba. Może dlatego nie lubię postów... Nienawidzę ryby i wszyscy moi przyjaciele wiedzą o mojej manii antyrybnej!

Ja nominuję:

alicelily28

CapricornusX

majucha2000

imniallsangel

Moony60

alicemary019

Dierdie

A oto pytania:

1) Co robisz w wolnym czasie?

2) Opisz swój wygląd wewnętrzny i zewnętrzny?

3) Ile masz lat?

4) Co ci się najbardziej podoba w twojej książce?

5) Czy lubisz miód?

6) Ulubiona fryzura?

7) Ulubiona książka na Wattpad?

8) Ulubiony serial?

9) Brałaś/eś udział w jakimś konkursie związanym z opowiadaniem?

10) Twoja ksywka?

11) Masz drugą połówkę?

12) Pod tym pytaniem napisz jakiś krótki wierszyk (może być bezrymowy) na temat swojej osobowości?

13) Ulubiona i pechowa liczba?

14) Imię przyjaciółki/przyjaciela?

15) Ulubiony zespół/wokalista?

Tylko szczerze!



Mecz o wszystko - James & Lily    [zamknięte]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz