22. Please don't..

1.7K 81 6
                                    

Era Derek cu iubita lui. Doamne, ce m-am speriat!
-Prostule! Am țipat la el, încât biata fată a tresărit, uitându-se cu o față de pisică terorizată la mine.
-Ce ai, surioară? Ți s-a urcat Bieber la cap? A zis amuzat.
-Poftim?!
-Ştiu că la el ai fost. Eşti plecată de azi dimineață. Nu uita că azi trebuie să-i dai nişte explicații tatei.
-Ştiu şi eu ce am de făcut. Mulțumesc frumos! Am spus dându-mi ochii peste cap.
-Da, da. Acum zi-mi de ce m-ai numit prost.
-Pentru că aşa eşti de când te-ai născut şi pentru că m-ai speriat.
-Şi tu mi-ai speriat iubita, aşa că suntem chit.
-Asta s-o crezi tu, amice!
Am urcat scările şi am mers în camera mea.
Mi-am luat o lenjerie neagră de dantelă şi prosopul vişiniu, apoi m-am dus să-mi fac duş.
Am intrat în baie, dezbrăcându-mă de hainele transpirate şi punându-le în coş, după care m-am îndreptat spre cabină, dând drumul la apă.
Stropii fierbinți alunecau pe pielea mea rece, dându-mi o senzație placută la nivelul coloanei vertebrale.
Am închis ochii şi am lăsat ca apa să-mi încălzească şi să-mi relaxeze muşchii.
După câteva minute, mi-am luat gelul de duş cu miros de ciocolată şi mi l-am întins pe corp, încercând să scap de parfumul lui, care mă înnebunea.
Am început să imit fără să vreau mişcările care le faceau mâinile lui acum o ora pe trupul meu, însă când am realizat ce tocmai făceam, am început să plâng foarte rău.
De ce a trebuit el să-mi intre sub piele şi să sape adânc în inima mea?
De fapt, e vina mea. Eu i-am permis asta.
Am crezut că sunt mai puternică şi îi pot face față, însă cine poate rezista buzelor tradafirii şi mâinilor lui păcătoase?
Nici măcar nu stiu de ce plâng.
Nu mi-a făcut nimic.
M-am spălat rapid pe față, m-am clătit şi am păşit afară din duş, călcând pe gresia rece.
Mi-am înfăşurat prosopul în jurul corpului, m-am spalat pe dinți şi mi-am pieptănat părul ciufulit.
După ce am considerat că pielea îmi e uscată, mi-am îmbrăcat lenjeria şi m-am dus în dormitorul meu.
Mi-am luat o pijama pufoasă cu ursuleți şi m-am trântit în pat, luându-mi şi laptopul cu mine.
Am adăugat parola pentru a-l deschide, apoi am intrat pe facebook, twitter, instagram şi alte rețele de socializare să văd ce mai e nou.
După vreo trei ore, am decis să mă duc să mănânc iar după aceea să mă uit la un film sau serial.
Am coborât în bucătărie şi am căutat ceva bun care să-mi umple golul din stomac şi de asemenea, să-l oprească din a scoate sunete ciudate.
Am găsit în frigider o pizza congelată şi cum pizza e viața mea- vorba vine, vă dați seama ce s-a întâmplat de aici.
Am băgat-o în cuptor şi am aşteptat cu nerăbdare să fie gata, deoarece simțeam că o să leşin ori de poftă, ori de foame.
Uşa de la bucătărie s-a deschis şi pe ea a intrat minunatul meu frate.
-Ce bine miroase! A spus, adulmecând.
-Mda..
-Ce ai pățit? Cui îi rup oasele?
-Nu e vorba de asta. Am zis încet, simțind cum amețeala mă cuprinde.
Nu m-am mai drogat de mult timp şi încă simt nevoia. Nu aş vrea, dar m-am săturat de stările astea. Am nevoie de droguri.
-Droguri? Asta vrei?
Am rămas uimită.
-C-ce? Mă bâlbâi.
-Nu te mai prefă, surioară! Ştiu deja.
-De unde? De unde ştii tu tot?
-Pai de faza cu Bieber am zis în glumă, dar se pare că tu ai recunoscut singură şi de droguri.. pentru că şi eu consum. Cunosc simptomele.
-Ok..
-Ştii că poți să-mi zici ce ai, Kate. Sunt fratele tău!
-Nu prea am încredere..
-De ce nu?
-Nu ştiu, poate pentru că evenimentele rele au avut acest efect asupra mea?
-Dacă te referi la mama, Kate, nu ai fost singura afectată. Adică, uită-te la tata ce a devenit. În fiecare dimineață vine beat pe la 3-4. E mult mai sever, aspru şi indiferent. Crezi că pentru el e uşor?
-Nu, dar ..
-Şi eu? Ai uitat de mine? O iubeam pe mama cu toată ființa mea, Kate. Şi doare. Al dracului de tare. Doare că eu am început facultatea şi mama nu e lângă mine, că iubita mea nu are cu cine să facă prăjituri sau orice rahat faceți voi, doare că ea nu va fi lângă mine când mă voi casatori. Şi ştii ce e cel mai rău? Am dezaprobat, făcându-i semn să continue.
-Ea nu îmi va ține copiii în brațe.
Lacrimile şi-au făcut loc pe obrajii mei fini.
Şi Derek plângea.
A venit şi m-a luat în brațe, strângându-mă puternic. Avea dreptate.
Am crezut că doar eu sufăr, că doar eu nu sunt în regulă.
Nici nu mi-am dat seama că el se droghează şi tata bea. N-am fost atentă la cei din jur, la persoanele dragi. Mi-a păsat doar de mine. Ce egoistă sunt.
-Îmi pare rău. Am şoptit în pieptul lui.
-De ce?
-Pentru că nu ți-am fost aproape când aveai nevoie.
-Nu e nimic. Eu sunt ok.
-Nu, Derek! Jur că voi face eu toate astea. Voi găti cu prietena ta, voi fi la nunta ta şi o să sar pe tine, o să mă joc cu puradeii tai, voi încerca să compensez lipsa mamei. Îți promit!
-Te iubesc, Kate, şi-ți mulțumesc!
-Şi eu îți mulțumesc, te iubesc!
Un sunet s-a auzit, semn că pizza e gata.
-Haide să mâncăm, mor de foame. Am spus.
-Şi eu!
Mi-a dat drumul din îmbrățişare, iar eu m-am grăbit să scot minunăția din cuptor şi să-mi hrănesc stomacul care părea un motor al unei maşini vechi şi stricate.
Am pus tava pe masă şi fără farfurie sau altceva- ca țăranii, nu alta, am început să mâncăm.
În nici cinci minute, în tavă mai erau două felii, pe care am hotărât să i le lăsăm lui tata.
-Bun, eu mă duc să dorm, Kate!
-Noapte bună!
-Noapte bună, Derek!
M-a pupat pe frunte şi a urcat spre camera lui.
Eu am rămas să şterg masa şi să beau un pahar cu apă.
După ce am terminat, am mers şi eu în dormitorul meu, şi m-am mai uitat la câteva episoade din 'Pretty Little Liars', până ce am căzut într-un somn adânc şi dulce.
--
Dimineața am fost trezită de mai multe lovituri în uşă, făcându-mă să mormăi înjurături nervoasă. Uşa s-a deschis, fratele meu băgându-şi capul puțin înăuntru.
-Ce e? Am spus cu vocea răguşită.
-Te aşteaptă un baiat în fața casei. A răspuns Derek.
M-am gândit la Federico şi am zâmbit automat.
-Ok, mă pregătesc şi cobor.
A aprobat şi a plecat, iar eu m-am ridicat rapid din pat, fugind spre baie.
Mi-am spălat părul, mi-am făcut duş şi după ce am fost sigură că sunt uscată complet, m-am grăbit spre şifonier, după ce mi-am spălat şi dinții.
Mi-am ales un top gri, o cămaşă roşie în carouri şi nişte blugi negri. Mi-am luat tenişii mei negri, mi-am ondulat puțin părul, mi-am aplicat mascara şi corector- şi eram gata.
Mi-am luat o geantă roşie, unde mi-am băgat telefonul, țigările şi bricheta, caştile, cărțile şi câțiva bani.
Am coborat în bucătărie, de unde mi-am luat un baton proteic şi am ieşit pe uşă, fără să-mi mai salut fratele.
Eram pregătită să-l salut pe Fede, când am dat nas în nas cu obişnuitele cascade caramelizate.
-Bună, pisi! Mrr, ce bine arăți azi! Îmi face cu ochiul jucăuş.
-Hei, uhm, mersi, cred. Ce faci aici? Îl privesc nedumerită.
-Am venit să te iau.
-Ca să ce? Ridic o sprânceană.
-Ca să mergem la şcoală, baby girl. Unde vrei altundeva? A rânjit pervers.
-Uhm, aşteptam pe cineva.
-Pe Federico, nu?
-Ceva de genul.
-Dar eu am venit primul, deci cu mine vei veni. Oricum, se pare că nici nu intenționa să apară.
-De ce aş veni cu tine?
-De ce nu?
-Nu ătiu.
-Haide, Kate! Nu muşc. A făcut o pauză, uitându-se la gâtul meu. Nu aşa tare. A adăugat.
-Îmi rămâi dator pentru alea, jur!
-Orice pentru tine! Şi-a muşcat buza inferioară.
Mi-a prins o şuviță de păr şi mi-a dus-o după ureche, apoi mi-a prins fața în palmele lui mari şi şi-a presat uşor buzele pline de ale mele.
Le mişca lent, dar într-un mod înnebunitor de plăcut. Mi-a cuprins pe rând buzele într-ale lui şi le săruta delicat.
Simțeam că mă topesc.
La sfârşit, înainte să se îndepărteze, mi-a muşcat puternic buza inferioară. M-a mai sărutat o dată scurt, apoi fără niciun alt cuvânt, m-a luat de mână şi m-a tras în maşina care îmi devenea din ce în ce mai 'familiară'.
Mi-a deschis portiera ca un gentlman- care nu e, dar meh, după care a intrat şi el şi s-a aşezat pe locul şoferului.
A băgat cheile în contact şi cu un "mârâit" uşor al motorului, vehiculul a zburat pe şosea, ridicând praful în urma lui.
Mi-am pus rapid centura, deoarece nu aveam în gând să mor în dimineața asta, în maşina asta, cu un maniac al vitezei.
Sunt obişnuită cu viteza, o ador. Însă când conduc eu.
-Speriată? Întreabă, chicotind.
-Deloc.
-Nu zău?
-Asta e tot ce poți? L-am întărâtat.
-Tu ai vrut-o, baby! A rânjit diavoleşte.
Ştiam că poate mult mai mult, şi că aveam să zburăm la propriu de pe şosea, dar eu am acceptat bucuroasă acest sentiment, deoarece mă simțeam în siguranță oricunde cu băiatul ăsta.
În câteva minute am ajuns la şcoală, însă când am vrut să cobor, Justin mi-a prins mâna şi m-a tras peste el.
M-am aşezat mai bine la el în poală şi atunci el a început să mă sărute.
Mi-am băgat mâinile în părul lui şi am tras uşor de firele blondine.
A mârâit în timp ce-mi muşca lacom buza inferioară. Băiatul ăsta are o problemă gravă cu muşcatul buzelor.
Cred că-mi va rămâne o urmă urâtă.
Când a terminat, şi-a lipit fruntea de a mea şi m-a privit intens în ochi.
-Te simt tremurând, Kate! A zis, chicotind.
-Taci! M-am ascuns în scobitura gâtului său.
I-am prins pielea sensibilă cu dinții şi l-am muşcat, apoi i-am supt porțiunea respectivă pentru a mă asigura că-i va rămâne un semn frumos.
Am repetat acțiunile astea, răzbunându-mă, deoarece şi el m-a umplut de vânătăi.
-Ce tot faci, Caitlin? Mmm.. A mormăit cu ochii închişi.
Am simțit cum îmi strângea fesele în palme, încercând să mă apropie cât mai mult de el- de parcă ar fi posibil.
-Mă răzbun! Răspund hotărâtă.
-Îmi place acest tip de răzbunare!
L-am mai muşcat puțin, apoi i-am tras hanoracul în jos şi m-am uitat la opera mea de arta.
Arăta.. superb.

Am început să râd malefic, dându-mă jos de la el din brațe, şi coborând din maşină

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am început să râd malefic, dându-mă jos de la el din brațe, şi coborând din maşină.
-Stai, unde fugi? Ce mi-ai făcut? A spus, venind repede după mine.
-Scuze, am chimie, mă grăbesc! Să mergi la baie să vezi! 
Am fugit spre sala de curs, lăsându-l pe Justin confuz în urmă.
Am intrat înăuntru şi m-am aşezat în ultima bancă de la fereastră.
Până să se strânga elevii şi să vină profesorul, am căzut pe gânduri.
Ce mult s-a schimbat viața mea, pff!
Acum două luni eram contra băieților şi chestilor de genul şi acum, iată-mă, cu muşcături pe gât şi buzele umflate.
Nici nu mă gândeam că aşa se va întampla..
Ştiu bine că în prima zi de liceu detestam locul ăsta.
Acum e.. altfel.
Am început să-l plac pe Justin.. cam mult, iar asta trebuie să înceteze. Dar nu pot. Vreau să nu mai vorbesc cu el, dar nu pot. Mereu îmi aduc aminte de el şi efectiv a devenit o parte din mine.
Încă îmi aduc aminte primul nostru sărut, sau prima palmă pe care i-am dat-o. Până că şi certurile noastre inofensive îmi mai alunecă prin minte. Mereu s-a comportat drăguț cu mine, deşi avea momente când îşi punea 'scutul' de băiat rău. Îmi pot da seama foarte uşor că el nu e aşa de fapt.
În timp ce eu eram pierdută în corabia amintirilor, telefonul mi-a vibrat în geantă.
L-am scos şi am văzut că am un mesaj de la Justin.
"Deci ce îți faaaaaac!!"
Am chicotit.
"Ce am făcut?"
Am scris repede inapoi .
Dupa cateva secunde a raspuns.
"Ce nu ai făcut, poate, măi pisi rea! :>"
"Eu nu sunt rea deloc, doar m-am răzbunat puțin."
"Puțin mai mult!"
"Haha"
"Nu mă supăra, că vin la tine şi te sărut de față cu toți colegii tăi ciudați. ;)"
"Atâta îți trebuie!"
"Nu mă subestima, babe!"
"Bine, hai, pa-pa, că începe ora!"
"Bine, Kate! :*"
"xoxo"
Fix la țanc a intrat profesoara de chimie, iar eu mi-am băgat telefonul înapoi în geantă.
--
Sunt la ora de biologie şi mă plictisesc oribil. Abia aştept să sune clopoțelul şi să plec acasă.
De fapt nu..
M-am gândit să merg la o cafenea.
După câteva minute, profesorul ne-a lăsat să plecăm, probabil şi el s-a săturat de şcoala asta infectă.
Mi-am strâns lucrurile şi am ieşit din clasă.
Oare Justin a scăpat deja?
Eh, dacă vrea îmi scrie el.
Am plecat din şcoală şi m-am îndreptat spre local.
Când am ajuns acolo, mi-am comandat o cafea cu lapte şi am sunat-o pe Maria, o fostă colegă din celălalt liceu.
După o lungă conversație telefonică, m-am decis să plec.
Am ieşit din cafenea, iar pe partea cealaltă de stradă un Range Rover negru cunoscut mi-a atras atenția.
De curiozitate, am trecut strada şi m-am apropiat de maşină.
Inima îmi bătea puternic, deoarece vedeam două persoane înăuntru.
Era o femeie şi un bărbat, ba nu, un băiat.
Am mai făcut câțiva paşi şi am văzut că geamul era deschis.
Cei doi se sărutau cu foc, femeia fiind în poala băiatului.
Ce dracu e cu ăştia doi?!
Am început să tremur, când am observat firele blondine şi ciufulite, şi cascadele de caramel care acum erau închise.
Acele buze care m-au sărutat pe mine, acum sunt dăruite altei fete.. sau femei.
Mi-am pus mâna la gură, lacrimile făcându-şi apariția pe obrajii mei pali.

Mi-am simțit inima spărgându-se pentru a nu ştiu câta oară în ultima vreme, însă acum durea mai rău

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mi-am simțit inima spărgându-se pentru a nu ştiu câta oară în ultima vreme, însă acum durea mai rău.
Un țipăt scurt şi fără vlagă mi-a ieşit printre buze odată cu lacrimile sărate:
-Justin..

My demon (I)- ÎN CURS DE REPUBLICARE-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum