Aiimo wstał dzisiaj bardzo wcześnie, zresztą od kilku dni tak wstawał gdy tylko Miko wyruszył na wyprawę, martwił się o niego, chciał być przy nim, ale nie mógł z nim iść, nie znał się na magii. Gdy zobaczył na zegarek była godz. 5:50 i miał 1 nieodebraną wiadomość od Elysi. Odblokował telefon i ją odczytał.
Od: Elys
Cześć Aiimo
Mam nadzieje że Cię nie Obudziłam bo zazwyczaj cię budzę, ale to pilne posłuchaj ja i tak musze zostać, wiesz dużo obowiązków, na dodatek chce zacząć naukę w laboratorium, mówiłam ci, a ty? Przecież możesz iść za Miko, tak wiem że nie znasz się kompletnie na magii i byłam tego świadkiem, niestety xd, ale do czego zmierzam otóż znalazłam czarodzieja który za drobną opłatę uczy podstawy magii i jak ją wykorzystać, nie bierze dużo, a dla ciebie może to być szansa, zobaczysz się z Miko i pomożesz mu, Leon on przecież da ci kolejne nauki i będziesz mógł im pomóc.Przemyśl to, do usłyszenia :-)
Gdy przeczytał wiadomość był zdziwiony że w ogóle Elys znalazła takiego czarodzieja, co ona zamierzała? - Pomyślał. Postanowił jej odpisać.
Do Elys:
Cześć
Słuchaj, ja wiem że Miko jest moim przyjacielem i naprawdę chciałbym mu pomóc, ale ja i magia? Nie przesadzasz?I nie Obudziłaś mnie,
Po napisaniu wysłał wiadomość i Odłożył telefon. Przecież nie interesowała go za bardzo magia, no dobra trochę był jej ciekaw i niekiedy oglądał jak zrobić sztuczkę, ale jego powołaniem był sport, uwielbiał go, biegać, skakać na spadochronie, jeździć na łyżwach czy grać w koszykówkę. Po chwili usłyszał dzwięk wiadomości. Wziął telefon po czym go odblokował i przeczytał treść wiadomości.
Od: Elys
Nie przesadzam, wiem że chcesz mu pomóc, nie znam cię od dziś, Aiimo ten czarodziej naprawdę może dużo, nawet podobno kiedyś rozmawiał z Leonem, wie jak się dostać do różnych miejsc jak najszybciej coś jakby potrafił posługiwać się żywiołami
To chodź Raz cię nie obudziłam, od której nie śpisz?Do: Elys
I co z tego że rozmawiał? Nie obchodzi mnie to, nie znam się na magii i tak pozostanie, od 5:50, a ty?
Od: Elys
No właśnie, pewnie codziennie budzisz się wcześnie, nie możesz spać i myślisz że nie wiem że chciałbyś być z Miko? Pomóc mu?
Do: Elys
Z nim być? Ci chyba odbiło!!
Po prostu się o niego martwię, nic nie wieszOd: Elys
Miałam na myśli że po prostu boisz się o niego, wiem co się dzieje, musisz coś zrobić
Do: Elys
Nie znam się na magii i nie będę się jej uczyć, doceniam starania, ale nie, rozumiesz?!
Idź spać, ja kończęOd: Elys
Ale chcę ci pomóc,
Do: Elys
Nie masz w czym, Elys nigdzie nie idę i koniec kropka
Od: Elys
Ale wiem ze chcesz pomóc Mikowi
CZYTASZ
Niebezpieczna Magia
FantasíaDwóch czarodziejów w pewnym momencie traci zdolności magiczne więc postanawiają wyruszyć w podróż aby dowiedzieć się co się stało. Czy im się to uda? Czy znowu będzie jak dawniej? Być może będą musieli dotrzeć głębiej do samej tajemniczej otchła...